Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HakeKeisari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Grafiikka on kohtalaisen hyvää, erilaiset efektit hienoja. Pelattavuus loistava. Arvostelu tulossa.

Ja nyt meni luottamus konsolinettiin...Luulisi että ennakkotilaajat saavat pelin ajallaan mutta ei.Pitää kai sitten vaan odotella viikon lopun yli ja kirota konsolinet.S**TANA!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
Ja nyt meni luottamus konsolinettiin...

Ei käynyt mielessä, että kauppiaatkaan eivät saa aina pelejä ajoissa.

Eli tänään 28.3. ilmesty myyntiin useaan paikkaan, ei 27.3. kuten piti tulla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ei käynyt mielessä, että kauppiaatkaan eivät saa aina pelejä ajoissa.

Eli tänään 28.3. ilmesty myyntiin useaan paikkaan, ei 27.3. kuten piti tulla.

No joo ne ilmotti että peli tulee niille myöhässä.Piti vaan purkaa vähän kiukkua.Oikeesti mikään ei ole vittumaisempaa kun olla töissä ja tietää että enää pari tuntia ja pääsee pelaamaan ja sitten kun tulee kotiin niin huomaa että se ei ole tullutkaan.Kaikkein vittumaisinta jos kyseessä on perjantai.Niinkuin minun tapauksessani

Todella upea peli. Alkudemo varsinkin helevetin hieno. Pelattavuus erinomaisesti kohdallaan ja dualshock2 sopii peliin tosi hyvin. Valoefektit on muuten tosiaan kanssa pirun hienoja, muuten grafiikka kylläkin paikkapaikoin hieman "karheaa".

Jep,pelasin tuossa justiinsa ekan tehtävän läpi.En ois kyllä uskonut,että PS2-version grafiikat ovat noin hienot.Jopa valoefektit ovat kääntyneet mainiosti.Ruudunpivityskään ei liiemmin nytkähtele.Mainio käännös:D

pelihän o iha umpitylsä eikä graffatka oo ihmeelliset.ja jos tarkkaan katsoo niin fisheriltä puuttuu usein varjo vaikka seisoisi suoraan lampun alla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelle
pelihän o iha umpitylsä eikä graffatka oo ihmeelliset.ja jos tarkkaan katsoo niin fisheriltä puuttuu usein varjo vaikka seisoisi suoraan lampun alla.

No se onko se tylsä on mielipide asia ja graffat on ihan tarpeeksi hyvät.Valoefektit varsinkin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelle

Eihän silloin mitään varjoa kuulukaan tulla, jos olet suoraan lampun alapuolella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tertsi
Eihän silloin mitään varjoa kuulukaan tulla, jos olet suoraan lampun alapuolella.

ja varmasti kuuluu lattiaan tulla varjo,mene vaikka itse seisoon lampun alle.

Nyt olen tehtävässä 11 ja luultavsti jo loppupuolella.On oikeesti hemmetin hieno peli.Jokaisen PS2:n omistajan tulisi omistaa tämä jo siitä syystä että pääsee kehumaan että on taas yksi mestariteos hyllyssä

Jaa,no minä oon vasta CIA HQ:ssa. SC20K da gun on kyllä tosi hieno.Ihmettelin kyllä,että kun sinne server roomiin menee,ne laserit,joita siinä on,ei tee yhtikäs mithän.Mikä on syy?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
Jaa,no minä oon vasta CIA HQ:ssa. SC20K da gun on kyllä tosi hieno.Ihmettelin kyllä,että kun sinne server roomiin menee,ne laserit,joita siinä on,ei tee yhtikäs mithän.Mikä on syy?

Siinähän lukee oven päällä että se on joku staattisen sähkön poisto juttu... ite olin siinä samassa kohdassa miettimässä viikonloppuna

Mitä pitää tehdä siinä ekassa tehtävässa heti kun harjoittelu on mennut läpi oikeassa tehtävassa kun ei pääse aidan sisälle autakaa kertokaa mitä siinä pitää tehdä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arit73
Mitä pitää tehdä siinä ekassa tehtävässa heti kun harjoittelu on mennut läpi oikeassa tehtävassa kun ei pääse aidan sisälle autakaa kertokaa mitä siinä pitää tehdä

Mee niitä tikapuita sinne katolle ja mee sinne perälle ja ja avaa se luukku.

Ylös Bottom