Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

splinter cell: pandora tomorrow, junakenttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pokster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pokster

New Member
Kolmas kenttä Paris-Nice, France. Siellä junassa kun oon löytänyt Sothin, niin mitä pitää tehdä sen Laser Micin kanssa, kun lähden seuraan sitä Sothia ja sitä toista häiskää, aika loppuu aina?? :mad:

Vastaus: splinter cell: pandora tomorrow, junakenttä

Sothin kanssa käydyn keskustelun jälkeen piti muistaakseni vetäytyä varjoihin ja odotella miehen poistumista hytistä. Tämän jälkeen Sam saa briiffauksen Lambertilta ja samaan aikaan hytin pöydältä löytyvää tietokonetta piti käyttää. Sen jälkeen poistuttiin hytistä ja jatkettiin junavaunun käytävää eteenpäin kunnes saavuttiin ravintolavaunuun tai vastaavaan. Samin saa hyvin piiloon tarjoilutiskin taakse varjoihin, josta on myös helppo sihdata laser-mikrofoni vaunun perällä keskusteleviin miehiin. Sitten vain kuunnellaan miekkosten jutut ja odotellaan kunnes Soth miehineen poistuu vaunusta. Ainakin yksi miehistä jäi muistaakseni palloilemaan ravintolavaunuun, joten kyseinen häiskä kannattaa kolkata ja kuljettaa samaan paikkaan jossa äsken itse piilottelit mikrofonin kanssa.

Tämän jälkeen vain samasta ovesta eteenpäin mistä Soth kumppaneineen poistui -- ja tässä taitaa ollakin seuraava talletuspaikka. Toivottavasti muistin homman edes suhteellisen oikein. :)

Vastaus: splinter cell: pandora tomorrow, junakenttä

Laser-micin sihtaus on tosiaan helppoa sieltä tiskin takaa varjoista. Melko lähelle on hiivittävä, mutta kyllä se siitä.

Waksu sanoi:
Ainakin yksi miehistä jäi muistaakseni palloilemaan ravintolavaunuun, joten kyseinen häiskä kannattaa kolkata ja kuljettaa samaan paikkaan jossa äsken itse piilottelit mikrofonin kanssa.)
Aseita sai muistaakseni siinä vaiheessa taas käyttää, joten ei ole paha rasti enää tuon pisteen jälkeen.

Ylös Bottom