Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Omenanraato

Well-Known Member
että mä oon käsi :)
mitä siin toises tehtäväs kuuluu tehä ku sinne ylös noustaan ne tikkaat ja mennään ikkunan taakse kattoo ku se ampuu sen yhen äijän...mitäs sit kuuluu tehä

Mäksälle. En osaa sanoa,kun en ole vielä saanut peliä käsiin,mutta ehkä joku jolla on jo peli voi auttaa sinua. Toivon myös ,että et kirjoita tänne mitään spoilereita "vahingossakaan". Kaikkea muuta kuten uudistuksia ja mielipiteitä pelistä toki voit laittaa ihan mielellään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mäksä
että mä oon käsi :)
mitä siin toises tehtäväs kuuluu tehä ku sinne ylös noustaan ne tikkaat ja mennään ikkunan taakse kattoo ku se ampuu sen yhen äijän...mitäs sit kuuluu tehä

Tälle ois parempikin alue tietysti olemassa mutta menköön..
Jatkat vaan eteenpäin/oikealle, siellä on putki jota pitkin voit kiivetä.

No voi herranlettas. Tuossa ei ole mahdollista mennä kuin tuonne suuntaan minkä kerroin.
Modet siirtäköön tuonne peliapu-puolelle. Btw. Spoiler-tagi ois kova sana. Ei jaksanu (noin mitättömän "spoilerin" takia) searchittaa sitä threadia jossa se väreillä kikkailu on neuvottu. _o/

mä en sieltä parvekkeelta kyllä löydä mitään putkea...eteenpäin oikealle kun jatkaa niin sieltä tulee sellanen et parveke loppuu jonka alla on tuli palamassa ja sinne kuolee kun tiputtautuu. sitä ennen ei ole kuin parvekkeen tuki pylväitä. rakennustelineiden päässä sen sijaan ei pääse kyllä mistään ylöspäin enää. oltiinko me horna samassa kohdassa

edit: löytyhän se sieltä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mitä pitää tehdä ensimmäisessä tehtävässä. Kun menneen rappuset alas ja siellä on kolme miestä aluksi vastassa (tulipalonen aula tai jotain). En pääse eteenpäin kun ne aina huomaa mut!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ollio
Mitä pitää tehdä ensimmäisessä tehtävässä. Kun menneen rappuset alas ja siellä on kolme miestä aluksi vastassa (tulipalonen aula tai jotain). En pääse eteenpäin kun ne aina huomaa mut!!

Helpoiten pääset ku juokset niiden ohi, menet huoneen perälle, sieltä käytävää pitkin ovesta ulos ja menet nopeasti piiloon. Tuossa menettää vähän energiaa, mutta se on ainakin nopea keino.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ollio

Itse menin kyseisen kohdan niin, että houkuttelin viheltelemällä viholliset yksi kerrallaan lähelle. Menin itse piiloon varjoihin ja hyvän tilaisuuden tullen, grabbasin vihollisen.

Menet portaat alas ja hiivit tiskin taakse,joka sijaitsee siinä tulipalon läheisyydessä. Kyykistyt ja odotat,että kiertävä vartija kävelee ohitsesi ja hiivit hiljaa perässä" varo lattialla on lasin siruja" loppu onkin helppo kun kuljet vartijan perässä ja pysyttelet varjossa.
Niiden kahden muun vartijan,jotka ovat kyykyssä ohitse pääset kun heität pullon niiden läheisyyteen.Toinen niistä lähtee tarkistamaan tilanteen ja reitti on selvä "muista tässäkin hiiviskely"
Ja näin olet päässyt kohdan ilman yhtäkään uhria:) Pelin tarjoamat haasteet ovat todella meilenkiintoisia,jos läpäiset ne mahdollisimman tyylikkäästi. Itse tapoin hyvin hyvin harvoin. Hiiviskely,odottaminen ja luovuus antaa huomattavasti enemmän mieli hyvää kuin että joukset ase laulaen kentästä toiseen.

Ylös Bottom