Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell vs MGS: Substance

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja phoe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

phoe

New Member
Kumpi o parempi tai kumpaa te ihmiset suosittelette. Pistäkää vaa kommenttia ja perusteluita.

Samaa mieltä Nem:in kanssa, eihän sitä nyt vielä voi tietää kun pelejä ei ole julkaistu. Jospa ottaisit kysymyksen uudestaan parin kuukauden päästä?

Ainakin minä luulen, että kummatkin ovat täyshittejä, jotka kannattaa ostaa. Minä en niitä kumminkaan osta, koska veli saa ne kumminkin kaverilta lainaan, tai imuttaa (laittomasti, jota en haluaisi hänen tekevän) netistä.

Njoo jatketaan suunnilleen samaa rataa, mutta jos ennakkotietojen perusteella nuo pitäisi luokitella, niin henk. koht. taipuisin Splinter Cellin puoleen.

Splinter Cell.
MGS2 oli 50% loistava, 50% surkea peli. Siis miten ihmeessä ne onnistuivat kämmimään sen juonen niin totaalisesti? Ei pysty käsittämään.

Kyllä molemmat pelit päätyvät hyllyyn ellei niitä onnistuta pilamaan täydellisesti. Eniten odotan splinter celliä.

Molemmat joutavat hyllyyni, kunhan ilmestyvät. Eniten odotan MGS2: Substacea, koska MGS2 oli niin legendaarinen, että tämä on ihan pakko saada hyllyä komistamaan.

Xboxin Splinter Cell oli muuten ECTS-messujen mukaan paras-peli ja kuulema ei syyttä,että sellasta! Kyllä se rupee varmaan nyt näkymään kunnolla jatkossakin että millä alustalla ne pelit todella loistaa kirkkaiten! :D Uskoisin että sitten kun tuo julkaistaan,niin pelin ostajatkin yhtyvät tuohon valintaan.

:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Kyllä se rupee varmaan nyt näkymään kunnolla jatkossakin että millä alustalla ne pelit todella loistaa kirkkaiten! :D
En nyt tiiä tarkotatko tolla, että xbox versio on paras tai hienoin vai sitä, että muille alustoille ei sitä tule?
Mutta siis kyllähän toi on muillekkin alustoille tulossa, mutta vasta ens vuonna..ja varmasti pienellä (noh oikeesti suurella) grafiikan tason vähennyksellä. Paitsi pc versiossa pitäisi periaatteessa olla yhtä hyvät grafiikat jos ne nyt osaa kääntää pc:lle sen kunnolla.

No ihan ton alla olevan uutisen pohjalta väänsin...

ECTS:n parhaat

Viime viikon lopulla pidettyjen ECTS-messujen järjestäjät valitsivat yhdessä Game Developers Conference Europen, CMP United Business Median ja peliteollisuuteen erikoistuneen MCV-lehden kanssa ECTS:n parhaat ja lupaavimmat pelit. Lista näyttää tällaiselta:

Paras peli
Tom Clancy's Splinter Cell (Xbox)

Paras PC-peli
Breed

Paras konsolipeli
Pro Evolution Soccer 2 (PS2)

Paras käsikonsolipeli
Super Monkey Ball (GBA)

Paras moninpeli
Korean Multiplayer Ping Pong (Arcade)

Minulle ei mitään väliä, kummatkin samalla linjalla mulle, ja se linja on korkeimmalla pallilla peli/ostoslistoilla. Pääsin eilen pelaamaan Sons of Liberyä PS2:lle, ja oli kyllä paras peli, mitä olen koskaan pelannut!!! Vielä Xboxilla paremmat graffat, ja kaikkea uutta, niin avot!

Splinter Cell on ihan eri peli, joten käytännössä ei voi verrata, vaikka samantapaista hiiviskelyä onkin luvassa. Aion hankkia kyllä kummatkin.

Molempia odotan todella paljon, ja olen varma jos ei suuremmin noita pelejä kämmätä, niin molemmille on tilaa pelivalikoimassani. MGS2 ostan joka tapauksessa, Splinter Cell vaikuttaa myös erittäin hyvältä. Nyt on hiiviskelyn ystävillä kunnon ajat :)

Okei...siis noiden mielestä Splinter Cell xbox (konsolilla) on paras peli, koko messuilla, mutta se ei kuitenkaan ole paras konsoli peli :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Niin, vain yksi peli per kategoria. Samaa peliä ei voida valita kahta kertaa... Kait.
No joo voihan se olla niin, mutta ainakin e3:ssa doom 3 valittiin muistaakseni parhaaks peliks ja parhaaks pc peliks ja varmaan viel parhaaks action pelistä..tosta vikasta en oo mitenkään varma..oletan vaan.

Doom III pc-versionkin julkaisuun on kuitenkin vielä pirusti aikaa ja sama juttu Halo2 suhteen,ei kyllä pahemmin jaksa noiden saralla vielä ootella tai päätänsä vaivata!

Splinter Cell,Ghost Recon,R6: Raven Shield,Mech Assault,Battlefield 1942,The Thing,Breed,Mafia ja Halo(virallinen online-versio) on tällä hetkellä ainakin mun tapetilla,eli noi pitäis kaikki olla suunnilleen jo XB:llä julkaistuna noin ½-vuoden aikana?

Ylös Bottom