Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

splinter cell

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fmf-`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fmf-`

New Member
eli tarvisin vähän apua, oon ihan jukissa siinä kohdassa kun pitäisi löytää se gurgenides dead drop. Eli oon nyt siellä missä ne kaks tyyppiä jututtaa sitä jotain siviiliä(?) tai jotain se istuu siinä penkillä, niin mitä pitäisi tehdä?
 
Tässä yksi tapa: Heitä tölkki rappusia alas ja kun vartija lähtee äänen perään ja on just rappusten kohilla niin nappaa siitä kiinni ja raahaa taakse varjoihin. Toinen vartija kävelee rundia joten sun pitää napata sitä toista silloin kun se rundia vetävä on mahdollisimman kaukana.
 
Mä oon kyllä vetäny niitä kaikkia lättyyn niin entäs sitten, oon yrittäny löytää jotain reittiä mutta kaikki ovetkin on lukittu!
 
Ok en ollut varma joten en viittinyt spoilata. Eli näin kävele eteenpäin ja saavut sisäpihalle. Kun tuut pihalle niin pihan oikeassa "ylä kulmassa" (portin oikealla puolella) missä on matalia pensaita niin siellä on piilotettu käytävä. Eli sinne vaan...
 
No mä tein vaa nii et mä ammuin ne molemmat ja sillai... Vaikka pelissä tarkotuksena ei ole mättää hulluna porukkaa vaan hiipiä yms. :D
 
Heh... Mäkin yritin aluks mennä ampumatta ketään, mutta siinä kohdassa oli pakko ampua :D Muistaakseni. Yks keino siinä oli ottaa pullo portaiden alapäästä ja heittää sillä sitä ylhäällä kävelevää "lättyyn". :)
Se vuoropuhelu on kyllä hauska. Sen verran monesti kokeilin sitä, että muistuu hyvin mieleen. "Please, let me go, I haven´t done nothing..." "Nothing?! Drunken disorderly, assaulting a police officer!" ja jotain... En muistakaan enää niin hyvin :(
 
Siis te ammuitte ne tyypit? Huh huh, Splinter Cell ei yhäkään ole räiskintäpeli.

Porteitten vieressä olevaa seinässä voi roikkua ja hivuttautua ylös pensaikoiden luona, jolloinka vartioille ei tarvitse tehdä mitään. Seuraavan partioivan vartijankin saa helposti ohitettua koskematta häneen.
 
Ylös Bottom