Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Split-screen moninpelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PM

New Member
Olen hankkimassa xboxia ja minua kiinnostaa erityisesti pelit joissa voi pelata samalla koneella useampi. Peliarvosteluista ja -kuvauksista on hankala saada selvää missä peleissä on split-screen moninpelimahdollisuus neljälle pelaajalle, koska pelaajamäärässä ilmoitetaan aina "1-16" tarkoittaen Liveä tai system linkkiä.

Missä räiskintä- ja autopeleissä pääsee kolmen kaverin kanssa pelaamaan samalla koneella?

Mitä näistä suosittelette?

Kiitos vastauksista!
-PM-

Vastaus: Split-screen moninpelit

Muun muassa näissä on 4 pelaajan splitti:

Halo (+ co-op 2p)
Unreal Championship
Brute Force (+ co-op 4p)
RalliSport Challenge 1/2
MotoGP: URT 1/2
Serious Sam
Time Splitters 2 (+ co-op 4p)

Kyllä niitä enemmänkin on, mutta eipä tule juuri nyt mieleen... :rolleyes:

Hakkiz sanoi:
Muun muassa näissä on 4 pelaajan splitti:
Serious Sam

Eikös tuossa ole myös 4 pelaajan co-op? Saatan olla toki väärässäkin, kun en kyseistä peliä omista.

Lisää pelejä listaan:

Kung Fu Chaos
Fuzion Frenzy
Transworld Snowboarding
Project Gotham Racing 2

(kappas, haettiinkin vaan auto- ja räiskintäpelejä. No ei se mitään)

Arcane sanoi:
Eikös tuossa [Serious Sam] ole myös 4 pelaajan co-op? Saatan olla toki väärässäkin, kun en kyseistä peliä omista.

Project Gotham Racing 2

Serious Samissa tosiaan saattoilla co-op, en ole täysin varma.

Onko PGR2:ssa nelinpelituki jaetulla ruudulla? Noh, hyvin mahdollista, kun en ole sitä moninpelannut muuten kuin Livessä, mutta miten minulla on jäänyt sellainen mielikuva, että siitä voi vääntää samalla koneella vain kaksistaan? :(

Hakkiz sanoi:
Onko PGR2:ssa nelinpelituki jaetulla ruudulla? Noh, hyvin mahdollista, kun en ole sitä moninpelannut muuten kuin Livessä, mutta miten minulla on jäänyt sellainen mielikuva, että siitä voi vääntää samalla koneella vain kaksistaan? :(
PGR2:ssa on neljän pelaajan jaettu ruutu, mutta system-linkissä pelatessa voi yhdellä boxilla pelata vain yksi pelaaja.

Toca Race Driver 2:ssa voi pelata jaetulla ruudulla vain kaksi - ehkä sekoitit siihen sitten.. :rolleyes:

Ylös Bottom