Bandicoot
Well-Known Member
Developer(s) Black Rock Studio
Publisher(s) Disney Interactive Studios
Platform(s) Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, iPhone OS, Java ME
Release date(s) NA May 18, 2010
EU May 21, 2010
Genre(s) Racing
Mode(s) Single-player, multiplayer
Tulipahan hankittua demon perusteella tämä adrenaliinia pursuava ja kerosiinin katkuinen toiminta-ajo-shooter rymistely. Ihme ettei peli ole saanut suurempaa huomiota, sillä Metacritics noteeraa pelin 82 pisteen arvoiseksi
Split/Second (xbox360) reviews at Metacritic.com. Sanoisin että moinen arvosana on kyseisellä asteikolla aika kova.
Peliä nyt pari iltaa pelanneena, olen positiivisesti yllättynyt että peli on näinkin kova. Peli tarjoaa silmäkarkkia ja toimintaa äijäasenteella siihen malliin, että mm. kyseisen pelin armoitettu esikuva Burnout jää kauas taakse. Burnout muistaakseni mainosti omaan peliään "don´t blink your eye"-sloganilla, mutta Split/Secondia pelatessa ei ehdi edes hengittää. Pelitapahtumat ovat todella intensiivisiä ja tuntuu että sormet muovaavat ohjaimen uuteen muotoon.
Tavoitteena on ajaa kovaa ja tuhota kaikkea radan varrella ja päällä olevaa kanssakilpailijoiden päälle. Driftaamalla, hyppäämällä ja perässä roikkumalla kolmeportainen mittari alkaa täyttyä, ja kun mittarin osiot ovat täynnä, voit järjestää eriasteisia tuhotöitä pitkin rataa. Kun mittarin kerää ääriään myöten täyteen, voi järjestää niin ison tuhon, että koko radan reitti on mahdollista muuttaa uuteen uskoon. Näin ollen jokainen kierros saattaa oikeasti olla erilainen.
Kaiken kaikkiaan, peli on sekä teknisesti että visuaalisesti näyttävä ja pitää ainakin allekirjoittaneen vielä pitkään otteessaan.
Publisher(s) Disney Interactive Studios
Platform(s) Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, iPhone OS, Java ME
Release date(s) NA May 18, 2010
EU May 21, 2010
Genre(s) Racing
Mode(s) Single-player, multiplayer
Tulipahan hankittua demon perusteella tämä adrenaliinia pursuava ja kerosiinin katkuinen toiminta-ajo-shooter rymistely. Ihme ettei peli ole saanut suurempaa huomiota, sillä Metacritics noteeraa pelin 82 pisteen arvoiseksi
Split/Second (xbox360) reviews at Metacritic.com. Sanoisin että moinen arvosana on kyseisellä asteikolla aika kova.
Peliä nyt pari iltaa pelanneena, olen positiivisesti yllättynyt että peli on näinkin kova. Peli tarjoaa silmäkarkkia ja toimintaa äijäasenteella siihen malliin, että mm. kyseisen pelin armoitettu esikuva Burnout jää kauas taakse. Burnout muistaakseni mainosti omaan peliään "don´t blink your eye"-sloganilla, mutta Split/Secondia pelatessa ei ehdi edes hengittää. Pelitapahtumat ovat todella intensiivisiä ja tuntuu että sormet muovaavat ohjaimen uuteen muotoon.
Tavoitteena on ajaa kovaa ja tuhota kaikkea radan varrella ja päällä olevaa kanssakilpailijoiden päälle. Driftaamalla, hyppäämällä ja perässä roikkumalla kolmeportainen mittari alkaa täyttyä, ja kun mittarin osiot ovat täynnä, voit järjestää eriasteisia tuhotöitä pitkin rataa. Kun mittarin kerää ääriään myöten täyteen, voi järjestää niin ison tuhon, että koko radan reitti on mahdollista muuttaa uuteen uskoon. Näin ollen jokainen kierros saattaa oikeasti olla erilainen.
Kaiken kaikkiaan, peli on sekä teknisesti että visuaalisesti näyttävä ja pitää ainakin allekirjoittaneen vielä pitkään otteessaan.