Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sportti-vartti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä 3vuotta sitten painoin 75kg. ja kun urheilin kilpaa, painoin kisakunnossa 67,4kg. 184cm, rasva% alle 9.

No sitten kun opiskelu loppui ja sai kunnon duunin, oli taas varaa ruokaan. Nimim. Merisuola ja meijerivoi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Vielä 3vuotta sitten painoin 75kg. ja kun urheilin kilpaa, painoin kisakunnossa 67,4kg. 184cm, rasva% alle 9.

No sitten kun opiskelu loppui ja sai kunnon duunin, oli taas varaa ruokaan. Nimim. Merisuola ja meijerivoi.

Toi Frankku muistuttaa pahasti meikäläistä. Kun itse pakersin opintojeni kimpussa olin 73 kg / 183 cm. Nykyisin (5-6 vuoden kuluttua tosta ihannepainosta) on pituus pysynyt samana, mutta paino noussut 82 kilogrammaan. Vaikka tapan joka ilta monta Kovenanttia ja juoksen ruudulla kuin mielipuoli, ei paino vaan putoa. Se on kun toi 30-kymppii tulee kehiin, niin paino pompsahtaa aika hyvin jos ei aktiiviliikuntaa harrasta tarpeeksi. Sitten maistuu lisäksi toi rasvanen ruoka niin helvetin hyvältä. Hitto pitää lähtee lenkille tästä... Paskat lähekkään. Emäntä lupasi tehdä pizzaa illalla...

Sixpackit on homojen hommaa, kunnon tynnyri se olla pitää. Nimimerkillä: 95kg
jep..jep..
182cm ja 100kg punttisalien ja kaljan juomisten jälkeen...:D :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kelaa, ton kokoisena nousi penkistä 120kg, nyt hyvä kun jaksaa korin kaljaa kantaa takaluukusta kotiin.
Aivan...mutta kyllähän mies aina kuitenkin 100kg penkiltä nostaa...:D

Aika lohdullista luettavaa... Lukion jälkeen ei mittaa (184 cm) ole juuri tullut lisää, mutta painoa aika tavalla. Sulkis, sähly ja satunnainen joukkueurheilu (koris, sähly, futis) ei ole kuitenkaan onnistunut lähes puoleen vuoteen, kun akillesjänne(kroonisesti?) tulehtunut. En suosittele kenellekään, 8 kg hetkessä lisää kun ei pääse riehumaan ja kävelyvauhtikin 1/2 vanhasta. Esim. kuntonyrkkeily ja judo täysin pois kuvioista.

Lääkäri-kortisoni-ortiopedi-fystioterapia -kierteessä, en suosittele kennellekään ei-huippu-urheilijalle.

Hehe, jos pituuskasvun loppumisesta kilpaillaan niin taidan vetää pohjat. Kuudennelta luokalta pituuttaa ei ole käytännössä tullut yhtään. Tosin silloin olin aika korsto, jotain 180cm.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Hehe, jos pituuskasvun loppumisesta kilpaillaan niin taidan vetää pohjat. Kuudennelta luokalta pituuttaa ei ole käytännössä tullut yhtään. Tosin silloin olin aika korsto, jotain 180cm.

Minä taas olen nyt kasilla ja pituutta on 192,4cm, elikkä vähän pitkän puoleinen. :D

Ylös Bottom