Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spring Hockey League 2012

Vastaus: Spring Hockey League 2012

eihan se oikee ratkasu oo mitenkaa pain paasta jatkoon pelaamatta mut jebadinho ei o ollu poffien aikana kertaakaan onlinessa kun hanta olen paivystany. eika han ole ehdotellut mitaan peli aikojakaa. mielellaan kylla pelaamalla selvittaisin jatkoon menijan. joten jebadinho koska olisit onlinessa?
Niin, mitään perustetta pois potkimiselle ei ole. Joten missään nimessä itse en ainakaan hyväksyisi sitä. Ottakaa huomioon, että vaikka muut ovat pelinsä jo pelanneet, on ensimmäisellä playoff-kierroksella peliaikaa lauantaihin asti.

Ärsyttävää? Kyllä. Mutta no can do. Toivottavasti nyt edes pelinsä pelaa kun kerran on leikkiin lähtenyt.

Pieni huomio tähän väliin: mikäli jengillä on vielä haluja pelata nopea liiga kesän alussa, niin katselkaas foorumilta. Mikäli pelaajia tulee tarpeeksi, niin nykästään vielä kevyet änäriläpyttelyt käyntiin. Mikäli ei, niin pistetään peli telakalle sitten kesäksi.

Mut tämä ehdottomasti pitää vetää kunnialla loppuun kun kerran on aloitettukin, skarppia! :)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Sillä perusteella rijuki jatkoon kun se sanoo viime viikonloppuna jo että pelataanko to-pe? oon ollu pelivalmis siitä lähtien kun nämä kekkerit lyötiin käyntiin ja en ole ollu sen takia inessä koska, rijuki ite näin sanoi että tulee to-pe, niin pitäiskö mun täällä su-ke olla odottamassa josko se oliskin? No eilen suoraan duunista sitte riensin ulos ni eka asia mitä teen ei ole se että tuun konsolifiniin ilmottaa että en pääse tänään. Se että en oo paikalla kerran seittemästä päivästä ei vissiin tarkota sitä että on mun vika ettei olla saatu pelattua? Joo, eilinen meni mun piikkiin, 6 muuta pelipäivää kyllä ollu valmiina pelaa mutta kun ei oo kelvannu muutku to-pe (pe hyvä päivä kun sillon vissiin vois jotain muuta tehä ku pelata).

Kannattais vissiin näiden huutelijoiden lukea sitä ketjua ennenku alkaa tuomitsee epäaktiiviseks jne.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

On kohteliasta ilmoittaa, jos ei pääse sovittuna aikana paikalle. Kyllä tuosta mogasta kuuluu ottaa vastuu.

Toinen asia: sinua ei potkita pois (itse en ainakaan sitä hyväksy) koska peliaikaa on lauantaihin asti.

Pelatkaa pelinne nyt nopeasti alta, muut parit on ollu selvät jo ajat sitten.

Ei tässä tän vakavemmasta oo kyse. Toki jokainen voi päättää mitä vapaa-ajallaan tekee, kunhan hoitaa nää deadlineen mennessä. Deadline on lauantaina, eli vielä tämä ja huominen aikaa.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Sitä en ymmärrä koskaan henkilöiltä, jotka pelaavat liigaa ja eivät osaa kommunikoida. Kommunikointi on liigoissa yhtä tärkeätä kuin se pelaaminen. Se ei riitä, että ollaan pelivalmiudessa koko viikko mikäli sitä ei osata ilmaista minnekkään. Ei ole kuitenkaan kovin vaikeata tiedustella esim. foorumilla sopivia hetkiä pelata ja kertoa omista suunnitelmista. Nytkin on jokainen pari pelannut pelinsä muutamia päiviä sitten ja liiga seisoo yhden parin vuoksi. Deadlinen vuoksi sillä ei ole suuremmin väliä, mutta kumpikaan ei ole kuitenkaan osoittanut kommunikoinnilla haluavansa pelata. Tämä johtaa taas siihen kuinka toinen on lauantaina onlinessa aikana 22:00-00:00 ja valittaa kun ei saatu pelattua. Kolmen vuoden liiganpyörityskokemuksella voin sanoa, että aina muutamat tomppelit sortuvat tähän.

Nytkin rijuki oli onlinessa vissiin pari kertaa viikon aikana ja jebadinho ei ole ollut onlinessa 4 päivään. Ei pahalla, mutta näin ei liigapelejä todellakaan tule hoitaa.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Sanoinko äsken että lue sitä aikasempaa kirjotusta?

Mitähän siellä sanottiin, rijuki mainitsi että voi pelata torstaina-perjantaina, niin miks viettäisin kesäpäivät sisällä onlinessa odottamassa että tuleeko se kaveri ineen? Avaa niitä silmiäs nyt jo vähän.

Se, kun lähtee suoraan duunista kavereidenkaa ulos, niin en todellakaan tule kotiin siinä välissä sen takia käymään että voin tulla kirjottamaan konsolifiniin että en voi tänään pelata. Se on mun vika, mutta siihen en valitettavasti aikaani käytä. Jos kaveri pääsee ineen muinakin päivinä, niin siitä voisi ilmoittaa, eikä sanoa jyrkästi että "voin pelata to-pe". Kyllä mä tätä luen kuitenki vaikka en ps3:sta avaiskaa.

Ei oo mun ongelma että kesä on tämmöstä aikaa että mielummin hengaan ulkona kun ps3:n ääressä, jotkut tykkää näköjään täällä avautua muiden pelaamattomista/pelatuista eikä käydä ulkona, vaikka ei olla vielä lähelläkään deadlineä.

Mut ei mitään, eiköhä nää pelatuks saada.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Sanoinko äsken että lue sitä aikasempaa kirjotusta?

Mitähän siellä sanottiin, rijuki mainitsi että voi pelata torstaina-perjantaina, niin miks viettäisin kesäpäivät sisällä onlinessa odottamassa että tuleeko se kaveri ineen? Avaa niitä silmiäs nyt jo vähän.

Se, kun lähtee suoraan duunista kavereidenkaa ulos, niin en todellakaan tule kotiin siinä välissä sen takia käymään että voin tulla kirjottamaan konsolifiniin että en voi tänään pelata. Se on mun vika, mutta siihen en valitettavasti aikaani käytä. Jos kaveri pääsee ineen muinakin päivinä, niin siitä voisi ilmoittaa, eikä sanoa jyrkästi että "voin pelata to-pe". Kyllä mä tätä luen kuitenki vaikka en ps3:sta avaiskaa.

Ei oo mun ongelma että kesä on tämmöstä aikaa että mielummin hengaan ulkona kun ps3:n ääressä, jotkut tykkää näköjään täällä avautua muiden pelaamattomista/pelatuista eikä käydä ulkona, vaikka ei olla vielä lähelläkään deadlineä.

Mut ei mitään, eiköhä nää pelatuks saada.
Siis tää on niin tajuton etten tiedä mitä sanoa. Eli jos kaveri ehdottaa: "pelataan vaikka huomenna illalla 20-20:30?" ja sä vastaat: "pelataan millon vaan kuhan pelataan pian" niin sillon se on nimenomaan niin että pelataan huomenna illalla! Jos asia kerran on sovittu, niin sillon todellakin mennään päivystämään sovittuna aikana onlineen, että tuleeko kaveri sinne! Nyt toinen teki niin, ja huhuili sua täälläkin. Jamppaa ei näy missään.

Deadline vasta lauantaina, mutta teidän kohdalla en yllättys jos sarja jäis pelaamatta, näin vaikeeta kun tuntuu olevan ymmärtää että kun toinen ehdottaa tiettyä aikaa (kuten pitääkin) ja toinen sanoo että "pelataan millon vaan" eikä mitään tapahdu.

Ei näin. Oikeesti.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

pitää varmaan alkaa suunnitella elämä nhl12:n mukaan jotta muille tulee parempi mieli :)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

mitas ny si tehaa? pelattiin jebadinhon kanssa kun se 3 pelin jalkeen ilmottaa et jatketaan huomenna han lahtee ryyppään.oon hanelle aika selkeasti omasta mielestani ilmoittanu et huominen ei mulle kay..
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

No voi jessus teitä. Kädestä pitelemiseksi tämäkin meni.. :)

Jos tuo sarja vain kylmästi simuloitaisiin loppuun välittömästi? Yksi idea ilmaan.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Tehdään nyt niin että poistetaan tuo jebadinho liigasta ja rijuki jatkoon, kun voittanut noista 3 pelistä 2 ja tästä heidän sarjan jatkamisesta ei taida tulla mitään vaikka odotettaisiin koko kesä :)

Elikkäs puolivälierät tulee oleen mallia:


Puolivälierät:

1.FinSeRe/Winnipeg - 8.Nugetti/Phoenix

2.Jamppe93/Boston - 7.Temetor/Toronto

3.yrjoo/Nashville - 11.rijuki/Ottawa

4.azllu/Vancouver - 12.OlviTenu/St. Louis

Voi alotella pelaan vaikka ihan heti.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

??? Siis TJ simuloi teidän loput pelit (EA laskee todennäköisyyksillä kumpi voittaa). Ei siihen teitä kyllä tarvita.
ok.uus naissa piireissa ni ei tollane ollu tiedossa. pahoittelut tj:lle et homma meni nain..
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

ensiks annetaan dl lauantai ja sit täällä ei tj noudata niitä. helvetin hienoa toimintaa ja ei muutaku lisää vaan. MISSÄÄN VAIHEESSA rijuki ei ilmottanu että lauantai ei käy, ei täällä konsolifinissä eikä ps3:ssa.

hyvin toimittu tj ja propsit siitä. kaveri jonka hyökkäysaika 2min peleissä menee jatkoon kun en tee paikoista. ei siinä, ei tarvii toiste osallistua kun kärsimätöntä porukkaa.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

mitas ny si tehaa? pelattiin jebadinhon kanssa kun se 3 pelin jalkeen ilmottaa et jatketaan huomenna han lahtee ryyppään.oon hanelle aika selkeasti omasta mielestani ilmoittanu et huominen ei mulle kay..

Minusta tuossa nyt lukee aika selvästi että rijuki ei huomenna pääse peleille, joten se siitä deadlinestä jollei se sitten sinulle ilmoittanut niin sille en voi mitään.. tässä nyt kuitenkin ollut se viikko aikaa pelailla ja ette saanet pelejänne pelattua joten en pistä muita odottamaan. Sitä en tiedä mikä tein geimeis ollu hyökkäyalueajat jne jne... mutta nyt mentiin näin.

Tätä olisin voinu pyöritellä kuukausi tolkulla että kumman laitan jatkoon..
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Rijukille ja jebinholle opetukseksi.. Ei jumalauta näin toimita liigas..
AKTIIVISUUTTA tarvitaan..
Itse ollut 5-6 liigas samaan aikaan ja aina ennen deadlinea pelit pelattuna..

Toki onhan toikin perseest,että kaveri ilmoittaa ettei kuin parina päivänä käy.
Mutta jebadinho sä et ilmoittanut mitään!

Käy päivystää seuraavalla kerran kun osallistut liigaan tätä fooruminia niin ei käy näin!
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Rijukille ja jebinholle opetukseksi.. Ei jumalauta näin toimita liigas.. AKTIIVISUUTTA tarvitaan.. Itse ollut 5-6 liigas samaan aikaan ja aina ennen deadlinea pelit pelattuna.. Toki onhan toikin perseest,että kaveri ilmoittaa ettei kuin parina päivänä käy. Mutta jebadinho sä et ilmoittanut mitään! Käy päivystää seuraavalla kerran kun osallistut liigaan tätä fooruminia niin ei käy näin!
julberolle tiedoks et toi mun ilmotus pelipaivista on tehty maanantaina eli mulle ei kayny ma,ti,ke ja la.ennen tata poffit oli ollu 2 paivaa kaynnissa jolloin tiedustelin jebadinholta mitenka han on peleilla.
 
Ylös Bottom