Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spring Hockey League 2012

Vastaus: Spring Hockey League 2012

Pelasin eilen FINSeReä(Winnipeg) vastaan. Itse olin täysin vastaantulija eikä voittajasta jäänyt epäselvyyttä.
Yksi asia kuitenkin ärsyttää todella paljon, ja sen takia myöskin kiinnostukseni koko liigaa kohtaan romahti.

Kolmatta erää oli jäljellä n. 5 min pelin ollessa 8-1 Winnipegille. Sain 5 min jäähyn laitataklauksesta, jonka jälkeen tämä ko. pelaaja ottaa jumal***a aikalisän! Siis peli oli 8-1. Voittajasta ei siis ole epäselvyyttä ja muutenkin kova kaveri pelaamaan, mutta tämä menee jo huonon käytöksen puolelle! Peli taisi lopulta päättyä 10-1.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Voisin pyrkiä mattimyöhäisenä mukaan. Olen pelannut (lue: ollut heittopussina) aiemmin miksan liigassa ja vedin tuota verkkoliiga 2:ta. PSN: osmose_76

Pääset mukaan siinä tapauksessa mikäli Kissaku tai Meritähti ei halua osallistua, eli tämä parivaljakko torstai aamuun klo 10 saakka aikaa vastailla päätös? osmose olehan kuulolla :)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Pelasin eilen FINSeReä(Winnipeg) vastaan. Itse olin täysin vastaantulija eikä voittajasta jäänyt epäselvyyttä.
Yksi asia kuitenkin ärsyttää todella paljon, ja sen takia myöskin kiinnostukseni koko liigaa kohtaan romahti.

Kolmatta erää oli jäljellä n. 5 min pelin ollessa 8-1 Winnipegille. Sain 5 min jäähyn laitataklauksesta, jonka jälkeen tämä ko. pelaaja ottaa jumal***a aikalisän! Siis peli oli 8-1. Voittajasta ei siis ole epäselvyyttä ja muutenkin kova kaveri pelaamaan, mutta tämä menee jo huonon käytöksen puolelle! Peli taisi lopulta päättyä 10-1.

No ketään en voi tietenkenkään kieltää ottamatta aikalisää, mutta olisi sen minun mielestä voinut jättää ottamattaki. Voihan sen aina kysyä mitä SeRe tällä haki? Muistakaa nyt kaikki että liigassa on ajoittain kovia tasoeroja, herrasmies käyttäytymistä mukaan rohkeasti vaan. :)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Pääset mukaan siinä tapauksessa mikäli Kissaku tai Meritähti ei halua osallistua, eli tämä parivaljakko torstai aamuun klo 10 saakka aikaa vastailla päätös? osmose olehan kuulolla :)

Kissaku liitty yöllä liigaan ja pelannut jo pari matsia, mutta MeriTähdestä ei havaintoa...
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Hyvin on alkanut. :D Vaikka toki vastukset on olleet liigan todennäköistä parhaimmistoa niin silti...

Matsi 1. - Mielestäni kohtuullista hallintaa ja paikkoja hyvää vastustajaa vastaan (tod.näk. top 3 liigassa), viime hetkillä täydellinen paikka tasoittaa lähes tyhjiin 2-0 hyökkäyksestä mutta veto tolppaan. Omaan päähän ihme ripulimaali poke checkillä heti alkuun ja yksi vastahyökkäysosuma. Tappio 1-2
Matsi 2. - Eka erä... Wardille 4 vetoa, 4 maalia. Hyvää yötä. Muuten ihan mukava ja tasaisen oloinen peli vaikka kova vastus. Lopputulos kuitenkin masentavan alun jälkeen murskaava 1-6
Matsi 3. - No okei, tää oli aika huonoa tekemistä. Todella väkinäistä ja tahmeaa. Tappio 1-3
Matsi 4. - Matsi tilanteessa 2-2 kunnes 2 min ennen pelin loppua hirtti kiinni (kova vastus jälleen). Jeballa oli yksi kyseenalaisesti hylätty maali joten mulle EA:n merkkaama 0-3 tappio ei kauhea vääryys ole.
Matsi 5. - Anna Jampelle kolme maalia eteen ekassa niin game over. Toka erä ihan hyvää tekemistä, oikeastaan aika vahva jopa. Ei vaan yksi erä riitä. Tappio 1-4
Matsi 6. - Hyvä eka erä, vahvaa tekemistä jne koko kentän hallintaa. Toka erän alku ok ja kova pyöritys, sitten kiekonmenetys ja Miksa vastahyökkäyksestä maali (0-1?). Matsin käännekohta ja väkinäinen lopputulos 2-4

Että sellasta. Tästä on suunta vain ylöspäin!

(ja maalintekoharjoituksia... paikoista pitäis myös tehdä)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Kissaku liitty yöllä liigaan ja pelannut jo pari matsia, mutta MeriTähdestä ei havaintoa...

Kiitokset tiedosta olin asiasta tietämätön kun ei kerenny laittaa aamulla PS3 päälle. Minkä joukkueen Kissaku otti? Lisäilen Kissakun tuossa jossain vaihees pelaajalistaan mukaan...
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

yrjoon kanssa pelasimme ja kolmannen erän alussa kun tein 3-1 maalin niin jumittuis yrjoolla peli ja merkkasi 3-0 voitoksi kissakulle. Yrjoo sanoi että näin hyvä että ei tarvitse uusia. Sen jälkeen pelasin tepelius93 kanssa ja tällä kertaa jumittui minulla kun tepelius johti 1-0 tokan erän alussa. yritän saada herran uusimaan saman tien.

vai uusitaanko näitä ollenkaan tässä liigassa hupipelinä ku tuolla lukee ea:n tulos on voimaan jäävä tulos? :D
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

vai uusitaanko näitä ollenkaan tässä liigassa hupipelinä ku tuolla lukee ea:n tulos on voimaan jäävä tulos? :D

Ei uusita. Häviöllä oleva poistuu pelistä niin voitto merkataan "oikealle".

Tasapelille ei ole sääntöjä... kumpi ekana luovuttaa? (itse luovuin eilen tällaisista pisteistä "suosiolla", toivottavasti ei ole ratkaisevia pisteitä :D)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Jeah, no peliähän tää vaan on. :) Hienoja matseja kyllä ollut, välillä voitokasta ja välillä kylmää kyytiä. Tästä lähtee!
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Montreal viettää taukoa perjantaihin asti, huomenna kiireinen työpäivä, ja sen jälkeen lähden ajelemaan Oulua kohden, torstaina pääsykokeet.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Ei uusita. Häviöllä oleva poistuu pelistä niin voitto merkataan "oikealle".

Tasapelille ei ole sääntöjä... kumpi ekana luovuttaa? (itse luovuin eilen tällaisista pisteistä "suosiolla", toivottavasti ei ole ratkaisevia pisteitä :D)

Joo tasapelissä jos peli jumiahtaa niin siihen on aika vaikea pistää mitään yksiselitteistä sääntöä, kun kuiteski aina kaksi eri näkökulmaa.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Puuuh...

Matsi 7. - Tasaisen oloinen peli, mutta vain pelillisesti eikä tuloksellisesti... Kaamea ketutus ja älytön tappio 2-7 tenulle.

*olutta* ...ja yllättäen pelin lukko alkaa aueta.

Matsi 8. - Kaikin puolin tasaisen oloinen vääntö yrjoon kanssa joka olisi oikeastaan voinut mennä kumpaan suuntaan vaan. Kiprusoffin musta hetki toisessa erässä (nousin 0-2 tilanteesta hetkessä 3-2 johtoon) ratkaisi voiton tällä kertaa minulle. Peli päättyi lopulta 4-3.
Matsi 9. - Tiukkaa vääntöä joskin oma peli tuntui jo yötä kohti väkinäiseltä eikä lievän hallintakaan tuottanut tulosta. JA:lla kuitenkin pisteet kotiin Pitkäsen lämärin siivittämänä numeroin 2-1.

Kyllä kai tämä vielä tästä... :)

-Halutaan treidata Ward (MV 90) + joku <-> maalivahtiin ja näpsäkkään hyvään laituriin.- Tarjotkaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Spring Hockey League 2012

-Halutaan treidata Ward (MV 90) + joku <-> maalivahtiin ja näpsäkkään hyvään laituriin.- Tarjotkaa!
Ehdotapas jotain mun rosterista laitureista minkä haluat, mikäli Halak tai Brodeur kiinnostaa! Sulta vois joku jämälaituri tulla tai hyökkäävä sentteri, sillee et statsit menee jotakuinkin tasan.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Liittykös se meritähti mukaan vai onko paikka auki?

Ei ole herrasta mitää kuulunut, jos ei nyt itsestää mitää ilmota täs illan aikana ni liity liigaan mukaan. Laitan viestiä sulle vaik 22? En viitsi huomiselle venyttää tuota aikaa että osmose pääsee aloittaa pelinsä.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Ei ole Meritähdestä kuulunu mitään eli osmose tulee tilalle. En tiä mihin Meritähti hävisi kun toimitti kuitenki listan joukkueista mitä halus? Luulis et olis ilmottanu jos esim lomamatkalle lähti?

osmose saa ottaa NY Rangers jos vaan mielyttää?
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Ei ole Meritähdestä kuulunu mitään eli osmose tulee tilalle. En tiä mihin Meritähti hävisi kun toimitti kuitenki listan joukkueista mitä halus? Luulis et olis ilmottanu jos esim lomamatkalle lähti?

osmose saa ottaa NY Rangers jos vaan mielyttää?

Voin kertoa että miellyttää kun just lempijengillä pääsee mies tahkomaan matseja, ei huono tuuri :D
 
Ylös Bottom