Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spyro 4, millanen?

trend

New Member
Olen koittanut saada tyttöystäväni taipumaan Ratched & Clank:in hyppelyihin, tai edes Kingdom Heartsin seikkailuihin, mutta ei.
Hän haluaa Spyro - Enter the Dragon Fly:n, kellään kokemuksia tästä, ei näytä ainakaan täältä, eikä mistään muualtakaan, mitään arvostelua vielä löytyvän.

Itse en ole yhtään Spyroista koskaan edes kokeillut, sen sijaan Bandicoot oli tiukka. Jos mä jonkun tasohyppelyn ostan niin sen on kyllä parempi olla hyvä, siihen kastiin menisi juuri ja juuri R&C (ei tykkää friidu räiskimisesti, mutta silti nauttii LOTR: Two Towers:ista..) ja Kingdom Hearts.
 
Spyro: Enter the Dragonfly on kuulemma aika onneton tapaus.
Ollaan koitettu kopioida aikaisemmista Spyroista kaikki se mikä oli hyvää, tässäkin ollaan epäonnistuttu. Arvostelujen perusteella fanaattisimmat Spyro-fanitkaan eivät voi nauttia tästä pelistä.
Nooh.. valitettavasti vanhojen Spyrojen tekijä ei ollut peliä tekemässä, joka näkyy laadussa.
Onneton pilaus loistavalle sarjalle, mutta tätähän tämä elämä on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Olen koittanut saada tyttöystäväni taipumaan Ratched & Clank:in hyppelyihin, tai edes Kingdom Heartsin seikkailuihin, mutta ei.
Hän haluaa Spyro - Enter the Dragon Fly:n, kellään kokemuksia tästä, ei näytä ainakaan täältä, eikä mistään muualtakaan, mitään arvostelua vielä löytyvän.

"Spyro: Enter the dragonfly" on onneton ja keskeneräinen kehitelmä. Kadun että tuli tuhlattua hyviä euroja moiseen. Osta tyttöystävälle samalla rahalla Spyrot 1-3. Ne ovat kuin toisesta maailmasta.

Spyro 4 syntilista:
- lyhyt, pelattavaa on vain muutamaksi illaksi
- peli on tosi helppo, paitsi
- paikoitellen pelissä on uskomattomia bugeja, jotka tekevät etenemisen tuskalliseksi, kun pitää yrittää keksiä joku temppu, jolla bugin saa kierrettyä.
- ruudunpäivitys nykii välillä tosi pahasti
- spyro ei tottele ohjainta niin jouheasti kuin spyroissa 1-3
- kielekkeistä ei aina tiedä kuinka pitkälle ne ulottuvat, oikea hyppykohta pitää ärsyttävästi iteroimalla löytää
- välillä kamera juuttuu seinien sisään
- paikoitellen spyro putoaa kiinteiden tasojen läpi
- puskujen törmäysäänet jäävät välillä pois, mikä tekee vaikeaksi tietää, osuiko pusku vai ei
- äänet eivät muutenkaan ole ollenkaan sitä tasoa mitä osissa 1-3
- tulenhenkäys ei pössäytä kuin yhden vihollisen/säiliön kerrallaan, vaikka tulenliekin alla olisikin ollut niitä useampia.

ÄRSYTTÄVÄÄ. VERENPAINE NOUSEE!

Mulla oli tosi hauskaa kun pelasin tyttäreni kanssa Spyrot 1-3. Nelonen kyllä otti luulot pois ja en usko, että meille enää ostetaan uusia Spyroja ellei niitä ole tehnyt Insomniac, joka teki ensimmäiset kolme osaa.

Saiskohan tosta rahat takasin? Täytyyhän sitä jotain kuluttajasuojaa olla...
 
Joo bugeja kieltämättä löytyy enemmän kuin laki sallii. Toivottavasti tämä ei ole suunta johon konsolipelit ovat menossa.

Missään muussa ps2 tai ps1 pelissä en ole näin valtavaan bugi määrään törmännyt.

Maasto häviää välillä kokonaan vaikka peli näyttää muuten toimivan. Puheet sekoilevat. Jumittanut koko konsolin muutamia kertoja niin että ainoastaan resetti auttaa. Ja ruudunpäivitys tökkii välillä uskomattoman paljon.

Itsellänikin kävi tuossa jo mielessä että saisikohan tästä paskasta kaupassa rahat takaisin.

-Mvx
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mvx
Joo bugeja kieltämättä löytyy enemmän kuin laki sallii. Toivottavasti tämä ei ole suunta johon konsolipelit ovat menossa.

Missään muussa ps2 tai ps1 pelissä en ole näin valtavaan bugi määrään törmännyt.

Maasto häviää välillä kokonaan vaikka peli näyttää muuten toimivan. Puheet sekoilevat. Jumittanut koko konsolin muutamia kertoja niin että ainoastaan resetti auttaa. Ja ruudunpäivitys tökkii välillä uskomattoman paljon.

Itsellänikin kävi tuossa jo mielessä että saisikohan tästä paskasta kaupassa rahat takaisin.

-Mvx

Heh, kannattais arvosteluista lukea mitä odottaa ennen ostamista :D
 
Älä tee sitä virhettä että hankit Spyro:Enter The Dragonfly:n!! Oon kaverilla kokeillut ja on kyllä nini surkea tapaus että ei ole tosikaan,Todella pitkät lataus ajat ja kerätään jotain ihme dragonflies:ejä. Ja siinä saa jonkun sähkö hönkäyksen kupla hönkäyksen ja kaikkia muita tulen lisäksi. Surkea peli ja se on fakta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Spyro: Enter the Dragonfly on kuulemma aika onneton tapaus.
Ollaan koitettu kopioida aikaisemmista Spyroista kaikki se mikä oli hyvää, tässäkin ollaan epäonnistuttu. Arvostelujen perusteella fanaattisimmat Spyro-fanitkaan eivät voi nauttia tästä pelistä.
Nooh.. valitettavasti vanhojen Spyrojen tekijä ei ollut peliä tekemässä, joka näkyy laadussa.
Onneton pilaus loistavalle sarjalle, mutta tätähän tämä elämä on.
Eikös se entinen tekijä ollut Insomniac? Juu kyllä oli meinana loistavia nuo toiset spyrot mutta kun tekijä vaihtui tuli avain surkea pilaus Spyro sarjalle. :mad:
 
Kiitos kaikille vastanneille. Olin tuossa pari päivää sitten prismassa ja kellekkäs muulle kuin tyttöystävälleni peliä kattomassa. Pitkään näppäilin Spyron laatikkoa, mutta sitten älysin ajatella varoituksianne ja mukaan lähti Ratched&Clank! Se ei ainakaan huono ole... vaikkakin peli etenee niin että minä pelaan ja tyttöystävä kommentoi ja ilmoittaa jos juoksen pultin ohi =) . Siinä hän meinaa olla jo vähän turhankin tarkka!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Kiitos kaikille vastanneille. Olin tuossa pari päivää sitten prismassa ja kellekkäs muulle kuin tyttöystävälleni peliä kattomassa. Pitkään näppäilin Spyron laatikkoa, mutta sitten älysin ajatella varoituksianne ja mukaan lähti Ratched&Clank! Se ei ainakaan huono ole... vaikkakin peli etenee niin että minä pelaan ja tyttöystävä kommentoi ja ilmoittaa jos juoksen pultin ohi =) . Siinä hän meinaa olla jo vähän turhankin tarkka!
Hyvä että et mennyt sitä virhettä tekemään! :D
 
Ylös Bottom