Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSB Melee täyden kympin peli

Nyt vasta? Eihän se sitte voi hyvä peli olla jos se vasta nyt on noin vähän myynyt....ruksi yli ssbm yli ostoslistassa ;)
 
Ai että oikein Super Smash Bros Melee.... Ainakin minä omistan kyseisen pelin, kerronpas hieman.

Kirby ei ole enään paras hahmo, vaan avuttoman surkea verrattuna vanhaan kirbyyn. Hahmot ovat tässä kumminkin tasaväkisemmät.

Mielihahmoni on kuitenkin DK,Samus ja Ice Climbers. Kaverini taas Bowser ,Mr.Game&Watch ja Ice Climbers. Pikachu on kova sana myös. Jigglipuffilla on taas todella hauska pelata, hyvä uusi pyörimis liike.

Tämä on pakko hankinta jos GameCuben ostat!!
 
Herätettäisiinkös tämä threadi taas henkiin kun tuo cuben julkaisu on taas lähempänä, ja jos saataisiin muitakin mukaan kuin Esa ja mie tällä kertaa (ei sillä että me ei tätä kahdestaankin pystyssä pidettäs) :)
Kertokaapa vaikka että mitä aiotte ensimmäisenä tehdä kun saatte ssbm:n ladattua koneeseenne? Moninpeli? Giant mode? Yksinpeli? Training(:D )? Ja millä hahmolla?
 
Jaa-a... Varmaan tämä pakko-ostos on jo ihan yksinpeliksikin...

Oma lempihahmoni on Donkey Kong ja Bowser. Että eiköhn aloiteta normaalimatsilla Donkey vs Random.
 
No varmaan eka yksinpeliä eri hahmoilla että oppii ne ja sitten vois vaikka mennä kaverille pelaamaan moninpeliä:D
 
Itse en tykkää SSBM:n yksinpelistä lainkaan. Yksinpelistä selvästi huomaa, että se on heitetty vain nopeasti siihen ja moninpeliin on sitten keskitytty tosissaan. Moninpeliä on tullut todella monta tuntia mätettyä ja uskon, että tulee pelattua vielä monta tuntia lisää.
 
Smash Bros jo Cuben julkaisupäivänä??? Funstationin ja Dosen sivuilla on merkitty julkaisupäiväksi 3.5.2002! Funstation on myös heittänyt Pikminin julkaisupäiväksi...

Liian hyvää ollakseen totta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Smash Bros tulee vasta 24.5, eli muutaman viikon saamme vielä julkaisun jälkeen odotella.

Näinhän se virallisesti on, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Kuulemma jopa Suomen maahantuojakin kertoo sen tulevan julkaisupäiväksi.

Villejä huhuja on kiva viljellä. Kysyin asiaa sähköpostitse Dosesta, katsotaan nyt jos/kun vastaavat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Jaa-a... Varmaan tämä pakko-ostos on jo ihan yksinpeliksikin...

Ei todellakaan ole.. Yksinpeli on vain keskinkertainen, ja pelasin sitä vain saadakseni kaikki hahmot ja kentät. Paljon parempia yksinpelejä ovat Luigi's Mansion, Rogue Leader ja Wave Race.

Moninpelinä se on kuitenkin jo aivan ehdoton.. ;)
 
Eihän se sitten totta ollutkaan. Saisivat olla vähän tarkempia näitten julkaisupäivien kanssa, kun täällä olin jo ihan innoissani.
 
Terppa kaikille ja hyvää kevättä

Omistan jenkkiversion GCNstä,
ja minulla on siihen SSB:M, Wave Race:Blue Storm ja Rogue Leader. Kaikki ovat huippupelejä mutta eniten pelitunteja (n. 120 ):) on kertynyt Smash Brosin parissa. PElissä on niin pirusti tekemistä! Minulla on nyt vasta 251 trophya 290:stä mahdollisesta. Ehdoton Ostos kaikille Cuben ostajille.

onkos täällä foorumissa muita joilla on jo GC?
 
totta itse testasin sen pari päivääsitten ja paketti oliparantunut jo hyvästä edelis osasta
 
HAHAHAHHAH!!! MULLA ON SE VARTIN PÄÄSTÄ!! Tornion musicenterissä oli myynnissä! Emäntä tuo kun tulee töistä. Aijai kun jännittää...ensikokemukset heti kun kerkee, eli joskus ens viikolla :D
Esa: tulkaapas Grieverin autolla kylään, omat kapulat mukaan ;)
 
Auts...päätä särkee. Mistähän johtuu? :D tais mennä aika pitkään eilen yöllä. On muuten huippu peli, grafiikka loistavaa peruskaapelilla, musat ja äänitehosteet tosiaan huippulaatua(donkey rap oujee!) ja mitä nyt kaksinpeliä mätettiin niin olihan siinä vauhtia. Taitaa kuitenki jäädä smb vähän vähemmälle, on tuo niin makeaa :)
 
Ylös Bottom