Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSBB: Wi-Fi pelit

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Jamirou

New Member
Onko moni jo tilannut pelin / saanut sen kotiinsa? Ajattelin, että voisi tähän threadiin kerätä friend-koodit yhteen, että voisi ottaa / haastaa myös suomalaisia wi-fi modessa. Kunhan numeroita alkaa löytymään niin laitetaan pelit pystyyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Paljonhan asiaa on toisessa pitkässä SSBB ketjussa, hyvin toimii nettipelit. Lähettäkää PM jos kiinnostaa ottaa matsia.
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Brawl FC: 0216-0627-0474

Pieni ongelma on että on langallinen wifiyhteys joten menetän normi internetin jos haluan brawlia pelailla joten pitää sopia etukäteen aika jos jotain kiinnostaa ottaa matsia.
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

FC: 0430-8101-1028

Lisätään ja katsotaan kun kerkeillään pelaamaan.
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Halukkaat voivat mennä:
http://smashboards.com/ff/

Rekisteröidy käyttäjäksi ja sen jälkeen voi FC-matsit alkaa. Pelasin tänään yhden ranskalaisen ja jenkin kanssa. Hienosti pelitti ilman lagaamista.
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Minun: 4811-7081-5441

Pelaan päivittäin, eli lisätkääpä :D
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Aivan mahtavat mätöt oli äskön Wifissä:D Kiitoksia mukana olleille. Uusiks joku kerta.. nytten saunomaan ja sitten myöhemmin Mario Kart "turnaukseen":D
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Halukkaat voivat mennä:
http://smashboards.com/ff/

Rekisteröidy käyttäjäksi ja sen jälkeen voi FC-matsit alkaa. Pelasin tänään yhden ranskalaisen ja jenkin kanssa. Hienosti pelitti ilman lagaamista.

Ilmeisesti olet tuolla listoilla? Millä nickillä siellä olet jos lisäilee listaan sinne. Vaikuttaa hyvältä systeemiltä. Itse olen siellä nickillä: "JarZki"
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Lisäsin teiät kaikki jotka mainitsi oman koodinsa tässä on mun koodi:2320-8305-0087 lisätkää
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Lisäsin kaikki jotka on koodinsa tähän pistäny. Lisätkää ihmeessä...
 
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Elikkä haluaisin brawlata ja tossa ois Fc. 2020-4643-4102...

Olen aktiivinen ja näin.

Eli siitä vaan lisäämään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SSBB: Wi-Fi pelit

Elikkä haluaisin brawlata ja tossa ois Fc. 2020-4643-4102...

Olen aktiivinen ja näin.

Eli siitä vaan lisäämään

SSBB online-keskustelu käydään pelin omalla alueellaan. Sinne pääsee liittymällä kyseiseen yhteisöön "Nintendo Wii Online -yhteisöt"-otsikon alta NintendoFINin aulasta. Jostain syystä tämmönen vanha ketju jäänyt tänne, mutta jatkossa online-keskustelut, peliseuran haku ym. pidetään siellä.

Ja lisäsin Heru sinun koodisi tuon alueen Friend Code -ketjuun, kannattaa sieltä käydä etsimässä lisää peliseuraa. Tällä hetkellä näyttää seuraavat pelit olevan tänään klo 20.00, joten hyppää mukaan.

Pistän tämän ketjun nyt lukkoon.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom