Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSBM HRC enkka?

Ganondorfilla 1349.4m.

Sain kylläkin kaverin Cubella 1363.?m, mutta sehän ei periaatteessa ole minun HRC-enkka. Olen myös ollut millin päässä lyönnistä, joka olisi lennättänyt säkin yli 1600 metrin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flubber
Miksköhän ihmiset ei halua/uskalla vastata?
Kun en muista omaa ennätystäni.
Se on Ganondorfilla tehty, ja se on varmaan noin 800 metriä.
Olen laiska, enkä jaksa vaihtaa SMS:ää SSBM:ään tarkistaakseni asian.
 
siis mitä vittua minä hakkaan punasena sitä säkkiä mutta ja vammastelen ja systeemoin ganondorffilla ja saan vaan 307 :I
miten te kerkeette saaha ja miten niin paljon damagee? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
siis mitä vittua minä hakkaan punasena sitä säkkiä mutta ja vammastelen ja systeemoin ganondorffilla ja saan vaan 307 :I
miten te kerkeette saaha ja miten niin paljon damagee? :D

Itse sain Ganondorfilla 491.m . Ja miten?. No, se on tekniikkalaji.;)
 
Sain muuten äskettäin Ganondorfilla 1647.9m.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
siis mitä vittua minä hakkaan punasena sitä säkkiä mutta ja vammastelen ja systeemoin ganondorffilla ja saan vaan 307 :I
miten te kerkeette saaha ja miten niin paljon damagee? :D
Oma taktiikkani menee näin:

Käänny ja ota maila.
Juokse kohti säkkiä.
Tee lataamaton tai hieman ladattu ylös + A-smash.
Hyppää tuplahyppy ja tiputa hyppyjen välissä maila painamalla Z-nappia.
Paina ilmassa alaspäin + A, koska muuten tipautettu maila lennättää säkin hevonkuuseen.
Maahan lässähtäessäsi näpäytä L-nappia, jotta Ganon nousee heti eikä jää ikuisuudeksi kyykkyyn.
Hyppää sitten heti ja ilmassa mailan kohdalla näpäytä kaksi kertaa Z-nappia, jolloin G-man ottaa mailan ilmasta käsin kiinni ja pudottaa taas.
Paina alaspäin +A.

Toista punaista kuviota, kunnes säkissä on vauriota noin 215%. Sitten hyppäät, nappaat Z-napilla mailan, heität mailan ilmassa ylöspäin (ylöspäin + Z) ja painat heti B-nappia. Näin maila tipahtaa säkkiin juuri ennen kuin Warlock Punch pamauttaa säkin 1600 metriin.

Tiedän, ettet tajua tuosta mitään ja ihmettelet, miten tuo kaikki tehdään kymmenessä sekunnissa, mutta enpä osaa paremmin neuvoa.
 
Kaveri kertoi jostain sekopäästä joka oli nasauttanut ganondorffilla 3369m.. itse inhosin koko säkin mukilointia kun se tippu aina jonnekkiin.. hyvin nopeesti keksi parempaa tekemistä=)
sunshine!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naahu
Kaveri kertoi jostain sekopäästä joka oli nasauttanut ganondorffilla 3369m.. itse inhosin koko säkin mukilointia kun se tippu aina jonnekkiin.. hyvin nopeesti keksi parempaa tekemistä=)
sunshine!!

Jep, tottahan tuo taitaa olla. Gamefaqs:sta löytyy myös video todisteeksi.
 
Re: Grrrraaaaaaaaahhhh!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Ganondorfilla 2304.0m!
Aplodit sille.
Me jotka olemme säkkiä urakalla hakanneet tiedämme miten loistava tulos tuo on.
Paljonkos oli damage%?
 
joku 300m ;( Tosin sain pelin vasta viime perjantaina ja oon pelannut home run contestia sellaset kaks kertaa =)
 
Re: Re: Grrrraaaaaaaaahhhh!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Paljonkos oli damage%?
267%.
Korkeatasoiset säkinhakkaajat tietävät, ettei tuo normaalisti riitä (menisi vain 1700 metrin tuntumaan), mutta minäpäs käytinkin erikoista taktiikkaa, joka antaa säkille loppuiskussa enemmän vauriota ja lennättää suurella prosenttimäärällä aika helkutin paljon kauemmas.
Bucci, ei tuo huono tulos ole pari kertaa pelanneelle. 300 metrin tuntumaan mullakin ensimmäiset kunnon lyönnit meni.
 
No okei.

Annetaan teille mielikuvituksettomille inte-skillzeille edes mahdollisuus.

Käänny ja ota maila.
Juokse kohti säkkiä.
Tee hieman ladattu ylös + A-smash.
Käänny, hyppää takaperin tuplahyppy säkin oikealle puolelle ja tiputa hyppyjen välissä maila painamalla Z-nappia.
Paina ilmassa alaspäin + A, koska muuten tipautettu maila lennättää säkin poies.
Maahan lässähtäessäsi näpäytä L-nappia, jotta Ganon nousee heti eikä jää ikuisuudeksi kyykkyyn.
Hyppää sitten heti ja ilmassa mailan kohdalla näpäytä kaksi kertaa Z-nappia, jolloin G-man ottaa mailan ilmasta käsin kiinni ja pudottaa taas.
Paina alaspäin +A.

Toista punaista kuviota, kunnes säkissä on vauriota n. 215%. Sitten hyppäät, nappaat Z-napilla mailan ilmasta, heität mailan ilmassa ylöspäin (ylöspäin + Z), hivutat tikkua selittämättömällä tavalla hypyn aikana niin, että tiput vasemmalle puolelle säkkiä ja painat heti B-nappia. Jos teit kaiken oikein, maila tipahtaa säkkiin juuri ennen kuin nurinkurinen Warlock Punch pamauttaa säkin hevonkuuseen.

Got it?
 
Ylös Bottom