Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX:ää Sunnuntaina (9.11) klo. 19.00 -->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krekko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

krekko

KonsoliFIN Alumni
Ajattelin, että voitaisiin pistää oikein oma huone pystyyn suomalaisille jossain vaiheessa iltaa ja haastella sitten toisiamme. Mikä aika sopisi parhaiten, jotta saataisiin max.porukkaa paikalle? Itse olen kotona varmaankin koko illan, joten kaikki käy.

Viimeksi muokannut moderaattori:
mukana ollaan viimeistään setsemän jälkeen! tätä varmaan pelaillaan yhdessä tyttöystävän kanssa.. pelitaso ei varmaan paljoa vaihtele, combot ei vielä hallussa, mutta peruspeli toimii hyvin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krekko
Muutan tuon topic titlen 19.00:ksi, jos vaikka saataisiin kaikki paikalle siihen aikaan.

Jep minä tulen kanssa 19.00 paikalle, vaikka taidot eivät vielä päätä huimaakkaan.

Tekeekö joku sitten huoneen ja pitäisikö se olla Voice -huone.

heh, onpa monta osallistujaa. Ensimmäinen voisi vaikka laittaa sen huoneen pystyyn. Se tosin katoaa aina kun pelaamaan häivytään, eli aina ensimmäinen kykenevä pistää uutta päälle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krekko
heh, onpa monta osallistujaa. Ensimmäinen voisi vaikka laittaa sen huoneen pystyyn. Se tosin katoaa aina kun pelaamaan häivytään, eli aina ensimmäinen kykenevä pistää uutta päälle.

Ei tosiaan ollut montaa suomalaista pelaajaa, mutta silti meni useampi tunti kun pelattiin. Itse aloin jo hivenen oppimaan systeemiä, mutta aika pihalla sitä on ensi alkuun. Ja aika kankea tuo EA:n online systeemi tuntuu olevan, mutta kyllä peliin sai oman nimensä, ilman mitään numeroita perään. Tuo EA tili vaatii jonkun numeron sinne perään, mutta sehän ei pelatessa näy ja tuolla tilillä voi olla useampi nimi.

Tuo huoneen häipyminen oli pienoinen yllätys ja näköjään kannattaa käyttää noita valmiita huoneita. Sekin on ihme, kun pelin jälkeen ei palaa kyseiseen huoneeseen vaan huoneiden valinta ruutuun.

Eräs sankari tosin ei ensi alkuun palannut edes tuohon ruutuun, vaan meni aina alkuun asti. Kunnes tajusi lukea tekstin, eikä vain painanyt heti X -kun tuli mahdollisuus. Aina ei näköjään tarkoita että haluatko jatkaa, vaan voi myös tarkoittaa lopetatko.

Tuon kun luki, niin pääsi hivenen nopeammin pelaamaan, kuin että kävi joka pelin aikana ottamassa yhteyden verkkoon uudestaan :rolleyes:

Ylös Bottom