Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX Tricky hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zaknafein17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Z

Zaknafein17

Guest
Kiinnostaa tietää tökkiikö kyseinen peli samaan malliin kuin edeltäjänsä...(messuillakävijät??)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
SSX: tricky

Haluaisin tietää jotain kyseisestä pelistä, kun en edes omista alkuperäistä SSX:ää, vain sen demon.
Onko SSX: tricky ostamisen arvoinen?
Paljonko temppuja?
ym.
Kaikki tieto vaan tänne.
PS. eihän se SSX:n kokoversio oo yhtä vaikee pelata kuin demo, kun siinä en millään tuumannut saada temppuja tuleen oikein päin maahan:o
 
SSX oli hyvä ja SSX Tricky:kin vaikutti hyvältä. Kyllä tuo on ostamisen arvoinen mielestäni.
 
No jaa. Meitsii ei enää oikeen tahdo kiinostaa noi snoukka pelit. Kiinostus putosi pelattuaan tarpeeksi SSX:ää. Vaikka oikeasti tykkään snoukata, mutta pelit ei enää nappaa. Kyllä uskoisin SSX: Trickyn olevan snoukka pelien kuningas.
 
Kiitos!!varsinkin Kanille...tosiaan omasta mielestäni ensimmäisessä Ssx:ssä ei muuta vikaa ollut kuin se tökkiminen, varsinkin Mesablancassa....Nyt jouluksi Ssx,Th3 ja DmC, mikä muuten mättää Twisted Metalin julkaisussa?
 
Re: SSX: tricky

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
PS. eihän se SSX:n kokoversio oo yhtä vaikee pelata kuin demo, kun siinä en millään tuumannut saada temppuja tuleen oikein päin maahan:o
ei temppujen teko vaikeeta ole loppujen lopuks.
noita voltteja ja muita pyörimisiä tehdessä kannattaa ensi painaa ponnistus nappi alas(X) ja sitten valitset suunnaan ristiohjaimella tai tatilla ja päästät X napista irti. jolloin ukko hyppää ja alkaa kiuppumaa haluamaasi suuntaan.
sitten enää pitää vain osata oikeessa kohdassa vapauttaa se painettu suunta.
ja hyppyreistähän kannattaa vain kokeilla volttien tekoo, itse en ole sitä vielä täysin sisäistäny:)
mulla meni pikkasen aikaa ennen kun huomasin että noin ne temput tehdää.
demoa siis minäkin olen vain pelannu.


urheilu peleistä en välitä, mutta lumilautailu/laskettelu peleistä olen aina hieman pitäny. kaikkia psx lumilautailu demoja on tullu pelattuu ja pelihalleissa
Namcon Alpine Racer pelejä. (Alpine Racer 3 tulee PS2:lle ens vuoden alussa.)
SSX:n demo sitte iski minuun lujaa, sitä on tullu pelattuu usein.
SSX Tricky on pakko saada.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse vähän purin hammasta ostaessani SSX:n. Arvostelijat olivat sanoneet peliä suhkoht vaikeaksi ja haastavaksi oppia, mutta itse ainakin yllätyin näistä lausahduksista.

Tunnin pelailin ja meinasi tuntua siltä, että tästä ei nyt kyllä tule yhtään mitään. 2h pelaamisen jälkeen alkoi jo temput sujua ja siittä eteenpäin peli on ollut aika lastenleikkiä. Jos tämä ei ole fakta, niin peliarvostelijat ovat sitten todella tumppuja pelaamaan tämän genren pelejä. Ja tämähän ei yhtään auta, niin annetaan vähän vinkkeliä:

Foghorn antoi jo alkuvinkit, mitenkä tempun pääsee hyvin aloittamaan. Aloitetaan vaikka heti haastavammalla tempulla. Jos olet saanut boostin jo aivan punaiselle ja olet löytänyt suunnan hyppyrille, niin ponnistus pohjaan, boosti pohjaan neliöstä (tuo vauhtia ponnistukseen) ja vaikka ristiohjaimesta vasen ja alas nappi pohjaan. Hyppyrin nokalla päästät ponnistuksen pois (boosti voi olla päällä tempun aikana, en ole varma tuoko se myös agressiivisuutta tempun tekemiseen) ja pidät ristiohjaimesta mainitsemani nappulat pohjassa. Sitten pointseja vain lisää R -ja L-näppäimillä ja koitat tulla pystyssä alas. Jos vaikuttaa siltä, että meinaat lentää niskoiltesi niin vähennä kierrettä päästämällä ristiohjaimen napit pohjasta.

SSX Trickyä vaan sitten ostamaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
No jaa. Meitsii ei enää oikeen tahdo kiinostaa noi snoukka pelit. Kiinostus putosi pelattuaan tarpeeksi SSX:ää. Vaikka oikeasti tykkään snoukata, mutta pelit ei enää nappaa. Kyllä uskoisin SSX: Trickyn olevan snoukka pelien kuningas.

Älä yleistä! Ei SSX edusta koko snoukkagenreä! Mua ainakin kiinnostaa eniten lautailupelit, varsinkin snoukkapelit, mutta toisaalta SSX-kaksikkoon en koskisi enää pitkällä tikullakaan. Realistisuutta kaipaan edelleen näihin peleihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic


Älä yleistä! Ei SSX edusta koko snoukkagenreä! Mua ainakin kiinnostaa eniten lautailupelit, varsinkin snoukkapelit, mutta toisaalta SSX-kaksikkoon en koskisi enää pitkällä tikullakaan. Realistisuutta kaipaan edelleen näihin peleihin.

Joo'o, tota samaa bullshittiä pari kaveriakin syöttää. "Siis kun me ollaan muita parempia ihmisiä, eli snoukkareita, niin meidän pelien pitää olla ihan aitoja. Ei se mitään että SSX on helvetin hyvä peli, me pelataan X-Gamesia joka on aito ja paska."

SSX ei edusta koko "snoukka" genreä mutta on genren ehdottomasti paras.
 
Re: Re: SSX: tricky

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

sitten enää pitää vain osata oikeessa kohdassa vapauttaa se painettu suunta.
.
No sehän siinä juuri ongelmana onkin kun en tiedä milloin se pitää vapauttaa!
 
Ssx oli alussa ihan helvetin paljon vaikeampi, kuin muutaman tunnin jälkeen, pelissä ei kehityttyään voinut tehdä virheitä kuin juuri sen tökkimisen vuoksi...vielä pitää kestää vähän aikaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti nimimerkki potsku

No sehän siinä juuri ongelmana onkin kun en tiedä milloin se pitää vapauttaa!

No jos hyppäät hyppyristä ja painat vaikka R2:n pohjaan, niin yleensä se pitää päästää pohjasta ennen maahan tultaessa. Ei siinä tartte kuin pari hassua kymmenminuuttista pelailla, niin tämän homman pitäisi sujua kuin rasvattu. Älä hätäännyt, SSX on loppujen lopuksi aika helppo peli (paitsi temppukirjan täydentäminen voi olla aika haastavaa).

Lainatun viestin kirjoitti nimimerkki Zaknafein17

Ssx oli alussa ihan helvetin paljon vaikeampi, kuin muutaman tunnin jälkeen, pelissä ei kehityttyään voinut tehdä virheitä kuin juuri sen tökkimisen vuoksi...vielä pitää kestää vähän aikaa...

Äh, peli ei töki! En anna nyt sinulle mitään tarkkoja levyn puhdistusohjeita, mutta putsaas se levyn pinta niin ei varmaan ainakaan nyt pitäisi pelin tökkiä. En sitten tiedä, jos sinulla on demolevy ja mitenkä se toimii, mutta kokoversiossa ei tällaista esiinny nimeksikään. Onko se grafiikka muka sitten niin hyvää, että pelin olisi "ainakin vähän" tökittävä?

Tök tök vaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Joo'o, tota samaa bullshittiä pari kaveriakin syöttää. "Siis kun me ollaan muita parempia ihmisiä, eli snoukkareita, niin meidän pelien pitää olla ihan aitoja. Ei se mitään että SSX on helvetin hyvä peli, me pelataan X-Gamesia joka on aito ja paska."

SSX ei edusta koko "snoukka" genreä mutta on genren ehdottomasti paras.

En kyllä mielestäni sanonut olevani "muita parempi". Vaikka talvisin tykkäänkin laskea laudalla, se ei tee minusta automaattisesti realististen pelien ystävää! Mielummin pelaan GT3:a kuin jotain WipeOutia. Siksi, koska GT3 on realistinen ja saan enemmän kiksejä ajaessani oikealla autolla, enkä millään avaruusaluksella. Sama SSX:n suhteen ja makuasia on aina makuasia. Ymmärsitkö nyt pitkään jauhaman pointtini?
 
SSX: Tricky julkaistiin tänään, niin otaksun. Kiinnostaa, että kumman olette valinneet näistä lautailupeleistä, Tonyn vai SSX:n?
 
[


Äh, peli ei töki! En anna nyt sinulle mitään tarkkoja levyn puhdistusohjeita, mutta putsaas se levyn pinta niin ei varmaan ainakaan nyt pitäisi pelin tökkiä. En sitten tiedä, jos sinulla on demolevy ja mitenkä se toimii, mutta kokoversiossa ei tällaista esiinny nimeksikään. Onko se grafiikka muka sitten niin hyvää, että pelin olisi "ainakin vähän" tökittävä?

Tök tök vaan... [/B][/QUOTE]

Ihan miten vaan...
 
Ylös Bottom