Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX Tricky hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zaknafein17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päädyin itse tällä hetkellä SSX Trickyyn, ja aivan mahtava pelihän tämä on!! Vanha kunnon SSX potenssiin 10... Huomasin muuten sellaisen kivan pikkuseikan pelistä, että se tukee DTS -ääntä!!!!! Kuullostaa aivan mahtavalta, kun kuulee jonkun tyypin tulevan kohti takavasemmalta ja heittävän kommenttiaan :D Keskikanava tästä puuttuu (eli vahvistimessa lukee DTS 2/2.1), mutta ei haittaa paljoakaan.

Hmm.. musta toi on vähän rahastus. Samat kentät, jonkin verran muotoiltuna, samoja hahmoja, sama tyyli, temput.. siis tietty jokaista osa-aluetta on enemmän, mutta paljoa mitään uutta tuosta en löytänyt.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
SSX: Tricky julkaistiin tänään, niin otaksun. Kiinnostaa, että kumman olette valinneet näistä lautailupeleistä, Tonyn vai SSX:n?
Tony ehdottomasti peli on mahtava ja kaikkea muuta kuin epä realistinen paitsi combojen suhteen.

Omat kommenttini pelistä (kirjoitettu alunperin Peliplaneetan boardille :p ):

Itse olen tahkonnut Trickyä nyt 2 päivää ja mielestäni se on oikein hyvä peli muuten, paitsi että tälläiselle SSX-veteraanille se on turhan helppo. Jo nyt minulla on yhdelle laskijalle (Eddie) kultamitalit melkein kaikista kisoista & Showoffeista.

2 uutta rataa ovat hienoja ja vanhatkin radat tuntuvat hauskoilta koska pääosin niitä ei enää entiseksi tunnista, rankan modifioinnin ansiosta. Esimerkiksi hulluimpiin ratoihin kuuluva Tokyo Megaplex on nyt vieläkin kahjompi; raileja menee katonrajassa kilometrikaupalla (lähes) ja kouruja melkein saman verran.

Uusia lautaijoitakin on tullut, mutta itse valitsen aina vain yhden tyypin enkä jaksa innostua pelaamaan kaikilla kaikkea.

Hulluudesta puheenollen, myös laskijoiden temput ovat menneet samaan suuntaan. Tekijät sanovat ottaneensa temppuihin vaikutteita mm. BMX-pyöräilystä ja se näkyy. Laudan päällä maataan ja sen ympäri pyöritään ja vaikka mitä! Uutuutena temppuihin on tullut myös lautailijoiden yksilölliset nimikkoliikkeet.

Musiikkipuoli koostuu lähinnä SSX:n biisien uudelleenmiksauksista; mainitsemisen arvoinen uusi biisi on kuitenkin Run DMC:n esittämä "It's Tricky".

Grafiikkakuorrutusta on lisätty roimasti eli värivaloja ja rataobjekteja piisaa entistä enemmän.

Koska peli tulee DVD:llä, mukaan on mahtunut myös mm. pelin tekemisestä kertovaa materiaalia ja ääninäyttelijöiden haastatteluja (esim. Lucy Liu, Billy Zane)

Jostain SSX Trickyn arvostelusta luin tekstin: "SSX isn't about snowboarding, SSX is about fun." Tämä pitää todella hyvin paikkansa eli jos kaipaat realistista snoukkapeliä, käännä katseesi muualle.

Yhteenvetona SSX Tricky on hyvä peli, mutta ei aiheuta enää samanlaisia viboja kuin SSX aikoinaan teki.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman
....SSX on loppujen lopuksi aika helppo peli (paitsi temppukirjan täydentäminen voi olla aika haastavaa).
SSX Tricky on nyt ostettu.
Trick Book:n täydentäminen on kyllä haastavaa hommaa.
mutta kun sille Kaorille on saatava se tonttu puku niin pakkohan ne on suorittaa:)
+ muutenkin tämä Tricky on mulle sopivan haastava.
vaikea siis on ja hyvä niin.

aivan hemmetin hauska ja hyvä peli. grafiikka on todella hienoa.
pelissähän on tosi paljon Unlock:ttavaa. ratoja, laskioita, lautoja ja asuja.
voi olla että sama juttu on useimmissa saman tyyppisissä peleissä.
en tiedä, tämä kun on mun eka urheilu peli.
ja takaisin peliin.
musiikki ja äänet, varsinkin ääninäyttely on loistavaa.
latausajat on todella minimaaliset, maximissaan n. 5sec.

ekasta SSX:stä sanottiin jossain lehdessä että "radat ovat kuin suoraan hullun keksijän mielikuvituksesta".
sama pätee tietenki nytkin ja hyvä niin.
minähän en mitää realistisia ratoja jaksais lautailla.
uudet Uber temput on ihan hulluja.
jotkuu menee jo ehkä hieman liian pitkälle, mutta väliäkö sillä.
pääasia että on hauskaa:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Onko SSX Tricky hyvä, meinaa saan sen joululahjaksi! Jaksaako sitä kaunki pelata, meinaa inhoon pelejä mistä lähtee into kahen päivän päästä:D

no sittenhän on hyvä että en ostanut alkuperäistä SSX:ää, ei ainakaan heti ala maistumaan puulta

Kuvittelenko vain vai vieriikö trickyssä maisema hitaammin eteenpäin? Ei nyi mutta onko vauhtia hidastettu?? Muutaman kerran olen päässyt tuota trickyä eri paikoissa kokeilemaan mutta etenkin viimeksi tuntui hieman hitaalta alkuperäiseen SSX:n verrattuna.

Toki omassa SSX:ssä on treenatumpi ja parempi hahmo eli voi johtua vain siitäkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
Kuvittelenko vain vai vieriikö trickyssä maisema hitaammin eteenpäin?

Toki omassa SSX:ssä on treenatumpi ja parempi hahmo eli voi johtua vain siitäkin.

No se johtuu kylla varmasti siitä. Superstarilla kyllä tullaan alas jo vanhaan malliin.

Mutta Trickyä on mielestäni kyllä helpotettu roimasti alkuperäisestä pelistä. Moni paha radan kohta on tehty huomattavasti helpommaksi, mutta onneksi radat ovat kuintenkin niin rankasti muokattuja ettei se haittaa.

Temppujen suorituksiin tämä uusi systeemi tuo kyllä kaivattua helpotusta, aikaisemmin uusien asujen avaaminen oli aivan liian haastellista.

Mitä siitä muuten saa, kun voittaa kaikki kullat yhdellä hahmolla. Vai onko SSX Tricky loppujenlopuksi päämäärätöntä ajelua jos ei muuta saa kuin sen Ranking Videon.

Ostin Trickyn eilen ja se on mahtava. Mitä mieltä olette lautailijoiden suhtautumisesta toisiinsa? Minusta tuo on hieno juttu joka tuo hieman lisää syvyyttä peliin. Onko kukaan onnistunut laskemaan tosten lautailijoiden vihamielisyyttä? Minulla ne vain vihaavat mun hahmoja enemmän ja enemmän.

Mitä hittoo kaikki höpisee et toi peli tökkii tosi pahasti toi vielä enemmän ja toi ihan sairaasti mulla on pari pelii mistä on sanottu et se tökkii ja oon koittanu muutamaa minkä on sanottu tökkivän eipä oo mulla tökkiny et mitä hittoo te höpisette älkää naarmuttako levyä nii ei töki ainakaa mulla jos tökkii nii valittakaa myyjälle ei vika pleikkarissa oo ellette oo sitäkii hajottanu.:mad: ootteko ihan ääliöitä hankkikaa AIVOT!!!!!!!

Metal Gear:

Opettele käyttämään pistettä. Alkuperäinen SSX nyki ja pahasti mutta Trickyssä tuota ei enää pitäisi olla. Kuka täällä nyt niin on väittänyt?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Metal Gear:

Opettele käyttämään pistettä. Alkuperäinen SSX nyki ja pahasti mutta Trickyssä tuota ei enää pitäisi olla. Kuka täällä nyt niin on väittänyt?

Mä puhuin koko aja alkuperäsestä SSX:stä. Eipä oo mun eikä kahen kaverin koneella tökkiny paitsi sen jälkeen ku sisko päätti vähä naarmuttaa levyä. Miks et saman tie rupee saarnaamaa muillekkin ihmisille ketä täällä keskustelussa on pilkuista. Pidä oikee kahen tunnin oppitunti oikein kirjottamisesta aina maanantaisi ja perjantaisi. Kutsu oikee äidinkielen opettaja sun seuraks tarkistamaan. Ketä haittaa ku jää pari pistettä ja isoa alku kirjainta pois.Eikai nyt jääny yhtään pilkkua pois entä isoa alku kirjainta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
Mä puhuin koko aja alkuperäsestä SSX:stä.
Katso aihetta, tämä on SSX Tricky keskustelu.
jos aikoo puhua ensimmäisestä SSX pelistä, niin sillo kannattaa mainita se viestissä.

Ketä haittaa ku jää pari pistettä ja isoa alku kirjainta pois.
Minua hieman, jouduin lukee 3 kertaa viestis ennenku ymmärsin sen. pisteiden kanssa oisin heti.

pisteet ja pilkut on sitä varten että niitä käytetään, myös isot alkukirjaimet.
jälkimmäisii mie en kyllä aina jaksa käyttää:)

ps: onko se jälkimmäisiä vai jälkinmäisiä?
ei hajuakaa:)

pisteet ja pilkut on sitä varten että niitä käytetään, myös isot alkukirjaimet.
jälkimmäisii mie en kyllä aina jaksa käyttää:)

luuletko et mä jaksan aina laittaa pilkut isot alkukirjaimet ja pisteet. lue näitä keskusteluja nii huomaat et aika moni jättää pisteet ja muut merkit pois. niitäkö on sitte helpompi lukee??????

Mä puhuin koko aja alkuperäsestä SSX:stä. Eipä oo mun eikä kahen kaverin koneella tökkiny paitsi sen jälkeen ku sisko päätti vähä naarmuttaa levyä.

Olisit sitten maininnut että kyse on siitä, tämä on SSX Tricky aihe. Ja (ainakin PAL) SSX nykii ilman mitään naarmuja. Tähän ei myöskään vaikuta kone mitenkään. Katsoa peliä tarkemmin, kyllä se nykii varsinkin kun käännöksissä on monta laskijaa samaan aikaan.

Pidä oikee kahen tunnin oppitunti oikein kirjottamisesta aina maanantaisi ja perjantaisi. Kutsu oikee äidinkielen opettaja sun seuraks tarkistamaan.

Kannattaisi panostaa äidinkieleen ala-asteella ettei tukiopetusta tarvitsisi.

Ketä haittaa ku jää pari pistettä ja isoa alku kirjainta pois.Eikai nyt jääny yhtään pilkkua pois entä isoa alku kirjainta.

Se haittaa sitä että teksti on todella vaikea lukea. Jos tuosta huomauttaminen haittaa voin kyllä suoraan poistaakkin epäselviä juttuja.

luuletko et mä jaksan aina laittaa pilkut isot alkukirjaimet ja pisteet. lue näitä keskusteluja nii huomaat et aika moni jättää pisteet ja muut merkit pois. niitäkö on sitte helpompi lukee??????

Kenties laiskuuden maailman ennätys. Muilla sentään yleensä on pisteet paikoillaan niin tekstejä voi edes lukea.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Metal Gear:

Trickyn nykimättömyys on kyllä ihan myytti. Tasan yhtä paljon (/vähän) nykii kuin alkuperäinenkin.

Yleensäkin olen oppinut suhtautumaan varauksella arvoihin "nykiminen on kokonaan poissa", "grafiikka on parantunut huomattavasti" ym. Yleensä kyseessä on arvostelijan tai pelaajan omat kuvitelmat ja odotukset, mitkä sitten mukamas havaitaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Janne

Trickyn nykimättömyys on kyllä ihan myytti. Tasan yhtä paljon (/vähän) nykii kuin alkuperäinenkin.

Harmi. Ainakin Jenkki-arvioiden mukaan ei enää nyi mutta onko sitten kyseessä ryssitty PAL-käännös...

En ole huomannut tökkimistä, ainakaan häiritsevää. Ainoa mikä tricky:ssä häiritsee, on sen helppous; jos on aikaisempaa osaa pelannut, on ns. läpipelaus liian helppoa. Muuten loistava peli.Dvd-osa hieno lisä.

Ylös Bottom