Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX Tricky hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zaknafein17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Harmi. Ainakin Jenkki-arvioiden mukaan ei enää nyi mutta onko sitten kyseessä ryssitty PAL-käännös...
se riippuu missä oot jenkki arvioita lukenu.
IGN:ssä sanotaan että ei nyi, mutta tuon MetaCritic.com:n avulla löysin arvioita joissa sanottiin että nykii mutta vähän.

ja mitä tuohon PAL versioon tulee niin mä oon huomannu frameraten tippumista vain muutaman kerran.
eli joskus sillo kun oon laskenu ihan täysiä mutkissa ja useampi laskija on edessä.
sanoisin että tuo nykiminen on todella harvinaista.

loppua kohti Race -kisat helpottu, ei hyvä.
ja tuo johtuu ihan siitä kun sai uusia lautoja ja niitä pisteitä joilla treenataan hahmoa.
mutta sitten taas loppua kohti Showoff -kisat vaikeentu paljonki.
ainaki pari viimestä, ehkä sekin johtuu kehitys pisteistä, ainaki osittain.
se hahmo menee jo sitä vauhtia että en kerkee ajoittaa temppujen tekoo ja grindaamista:)

vaikeustaso on mulle aika kohdallaan.
niille jotka pelas alkuperäista, peli on varmaan helpompi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Sain tänään ton SSx:trickyn ja on tosi hyvä! Itselläni oli jo entuudestaan toi SSx, mutta vaihoin sen pois kun kuulin että SSx tricky olisi tulossa. Ja on siinä ihan tarpeeksi uusia juttuja verrattuna ensimmäiseen SSx:ään.

Tietääks kukaa jolla on uber lauta et pystyykö sillä tekee jotai suber uber temppuja? Kun yksi minun kaveri väittää niin

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
Tietääks kukaa jolla on uber lauta et pystyykö sillä tekee jotai suber uber temppuja?????????????????????????????????????????
Ku yks mun kaveri väittää nii:confused:

Keksin tänään että kun on mikä lauta vaan, niin pystyy tehä sellasen suber uber trickin, siis heti kun sulla on boosti täynnä ja pystyt tehä ubereita niin heität r1+r2+neliötä niin se heittää sellasen makeemman uber trickin ja siitä saa paljon pisteitä. Itelläni oli kuitenkin sellanen aika uus lauta kun tein ton tempun en oo kokeillut kyllä noilla ekoilla laudoilla.

Onko kukaan muu huomannu kuinka paljon paskempi pelattavuus trickyssä on verrattuna originaaliin. Eron huomaa jos on käyttänyt ssx:ssä pro- controlleja. trickystä on meinaa kokonaan poistettu mahdollisuus ohjata lautaa ponnistusnapin ollessa pohjassa, ssx:ssä pystyi vaikuttamaan hieman sivuttaissuuntaa, mutta trickyssä ei ollenkaan. Tämän jutun takia en malta odottaa, että kauppoihin tulisi jotain kunnon pelejä että pääsisin eroo tästä paskasta!!!!!:mad:

cheatteja tahtoo...

Onko kellään koodia että trickyssä saa kaikki radat auki??
Kiitoksia tietäjille näin etukäteen.

Re: cheatteja tahtoo...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
Onko kellään koodia että trickyssä saa kaikki radat auki??
Kiitoksia tietäjille näin etukäteen.

Ne saa auki, kun laskee ne kerran läpi järjestyksessä World Circuitissa.

Ylös Bottom