Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Minä en ole edes Lylat Warsia pelannut, joten voisikohan joku kertoa, olisikohan se kenties N64:lle hankinnan arvoinen?
Minulla oli aluksi vähän epäilevä kuva Lylat Warsista, mutta päätinpä ostaa tuon tuolloin aikanaan kun olin lukenut paljon ylistäviä arvosteluja pelistä ja tulihan tuon mukana tuo Rumble Pak, joka oli tuolloin niin jännä asia että meinasi mennä yöunet että pääsee pelaamaan tärisevällä ohjaimella

Tiesin että pelissä on luettua dialogia, mutta yllätyin positiivisesti kuinka paljon sitä oli pelissä, ja tuo tuntuikin niin mahtavalta kun muissa N64-peleissä sitä ei vielä ainakaan vastaan ollut tullut.
Ensimmäisessä kentässä en oikein tajunnut missä mennään, luulin että kentät ovat isoja alueita joilla voi lennellä miten sattuu (toki niitäkin on), mutta suurin osa kentistä on "pelkkää" suoraan tietyn reitin läpi lentelemistä tuhoten samalla kaikki mahdolliset vihulaiset edessä. Ohjaukseen pääsee sisään noin tunnin pelauksen jälkeen, mutta kaikki jipot oppii viimeistään parin läpipeluun jälkeen.
Kuten mainittu, pelissä sinulla on miehistö, jotka voivat jopa mennä korjaamaan alusta ja jättää homman muiden harteille. Eli heitä on suojeltava jos vain mahdollista. Suurimman hädän iskiessä, he kyllä ilmoittavat radioitse tarvitsevansa apua.
Vaikka peli on todella lyhyt, se on todella addiktiivinen. Pelissä on monta eri reittiä miten pelin voi pelata läpi ja kaksi eri versiota loppupahikseksesta, helppo ja vaikea, joista jälkimmäiseen pääsy oli aikoinaan todella vaikeata, mutta kyllä sitä riemun tunnetta kun sinne pääsi. Vielä suurempi riemu oli kun pääsi pelin läpi sitä vaikeinta reittiä läpi, joka tuottaa kyllä vieläkin vähän vaikeuksia
Minä kuitenkin olen eri mieltä tuosta moninpeluusta E-Razorin kanssa; aluksi tuo tuntui ihan mukavalta, mutta meni pikkuhiljaa pelkäksi sokkoleikiksi kun saa koko ajan etsiä toista pelialueelta. Ja sitten kun saa toisen tähtäykseen, niin FIU - hän on kerennyt jo lentää pois kuvaruudusta. Mutta jos joku tykkää, niin ei siinä mitään. Itselläni vain ei kolahtanut oikein
Jos pelin löydät suht. halvalla niin voisin sanoa sen olevan rahojen arvoinen. Mutta jos hiukankin epäilyttää - kokeile ensin.