Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Fox Adventures: Dinosaur Planet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
http://media.cloudchaser.com/nintendo/news/starfox.jpg
Onkos täällä kukaan muu innoissaan Rarewaren tulevasta Star Fox Adventures-eepoksesta?

Kyllähän tätä odotin jo N64:lle, mutta sittenhän siitä tulikin Cube-projekti... Toisaalta olisin toivonut perinteisempää Star Fox-meininkiä tyyliin Lylat Wars, mutta kyllä sen verran Rareen luotan että uskon hahmojen toimivan myös tämäntyylisessä pelissä.

Mä oon ainakin ihan myyty tolle projektille!!
Jos Zeldasta tulee Celda niin onneks sentään Rare osaa tehdä kunnon toiminta-rpg:itä;)
Odotan innolla...

Jep jep!

Raren debyytti, uskon että on mahtava... Aika jänskiä noi pirun hienon näköset nappulajutut tossa oikeessa ylänurkassa...
Minä odotan ihan kuolaten kaikkia noita Raren tulevia pelejä. Tällä hetkellä Cuben odotetuin peli mun kohdalta.

On muuten s*atanan hyvännäköstä grafiikkaakin...
fur1.jpg

Huom! Tuossa kuvassa on ilmiselvästi keskitytty vain Foxin turkin tekemiseen, kaikki muuhan tuossa oli renderöimätöntä, Anti-Aliaisingitonta ja rumaa... Onhan kuvan nimikin fur1.jpg... Mitä enemmän näen kuvia, sitä enemmän haluan tämän pelin...

Sinänsä minua ei tuo myöhästyminen harmita, pääasia on, että Rare hioo siitä täydellisen, mutta ei unohda muitakaan projekteja, jotka ovat vielä pahasti kesken... Kukaan ei voi kieltää, että parempi hyvä myöhään ku huono aikasin, eh?

Re: Jep jep!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Sinänsä minua ei tuo myöhästyminen harmita, pääasia on, että Rare hioo siitä täydellisen, mutta ei unohda muitakaan projekteja, jotka ovat vielä pahasti kesken... Kukaan ei voi kieltää, että parempi hyvä myöhään ku huono aikasin, eh?

No meihin Eurooppalaisiin tuo myöhästyminen ei edes niin paljon vaikuta verrattuna esim. jenkkeihin.. mutta kyllä minä ainakin jaksan odottaa..

- Esa

Kyllä tuostakin varmaan ihan mukiinmenevä seikkailu tulee kun tekijänä on Rare. Olisin kuitenkin toivonut perinteisempää Star Fox meininkiä. Olisivat tehneet vaikka Star Fox 2:sen. :)

No onhan siinäkin noita old skool -lentelykohtauksia... Ei kyllä ole mikään Cuben hienoin peli näillä näkymin, mutta oletettavasti ihan kelpo peli. Toivottavasti ilmestyisi pian! Tahtoo! :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Echo
Olisivat tehneet vaikka Star Fox 2:sen.

Muistaakseni Star Fox 2 itse asiassa oli aikoinaan kehitteillä SNESille, mutta projekti lopetettiin jostain syystä. Kuitenkin Nintendo 64:n Star Fox 64, tai Lylat Wars täällä Euroopassa, sisälsi suurimman osan kentistä joita tuohon keskeytettyssä Star Fox 2:ssa piti olla. Eli pointti oli se, että Star Fox "2" on jo ilmestynyt N64:lle ;)

Pilkunviilausta, yeah! Korjatkaa kuitenkin jos olen väärässä :D

Voin olla väärässäkin, mutta muistaakseni tästä piti alunperin tulla vain Dinosaur Planet, eli ei mikään Star Fox-peli.

Vedge, et ole väärässä... E3 2000:ssa näytettiin vähän videopätkiä siitä ja se näytti mahtavalta ollakseen NipaKuusNepa-peli(Se olisi ollut Expansion Pak-pakollinen ja se olisi tullut 512 megabitin kasetilla)... Sitten yhtäkkiä Nipa otti yhteyttä Rareen ja {PUFF} siitä tulikin GameCube-peli ja siinä on Fox McCloud päähahmona...
E3 2001:ssä Starfox näytti p*skalta, koska sitä oli työstetty GameCubelle vasta vähän aikaa; siinä oli vielä paaljon Nintendo64-pelin elementtejä mukana... Spaceworldissa asia parani. Rare oli jo oppinut GameCuben loisteliaasta tekniikasta ja saanut nopeasti kasaan paljon hienomman videon. Jo se oli loistava... Pelin ominaisuudet paranevat päivä päivältä, yö yöltä ja uskon, että Rare maailman parhaana peliyhtiönä(keksikää parempi:p) saa siitä yhden kaikkien aikojen parhaimmista peleistä... Nyt jo hahmoilla on modellattu karvapeite, kuinkahan monta polygonia se kattaa?

Ja Guardian Viper, Lylat Wars on tavallaan Star Wing 1.5, koska siinä on kaikki samat kentät sun muut... Kakkososaksi sitä ei voi sanoa...

Toivottavasti Starfoxia ei vaivaa Lylat Wars-syndrooma, eli että sen pääsee tunnissa läpi(just joo, mahdollista...)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Ja Guardian Viper, Lylat Wars on tavallaan Star Wing 1.5, koska siinä on kaikki samat kentät sun muut... Kakkososaksi sitä ei voi sanoa...
Toivottavasti Starfoxia ei vaivaa Lylat Wars-syndrooma, eli että sen pääsee tunnissa läpi(just joo, mahdollista...)

Siis siitä en tiedä, että onko pelissä samoja kenttiä kuin alkuperäisessä Star Wingissä, mutta ainakin kakkososan kenttiä se sisältää. Muistaakseni olen kuitenkin lukenut jostain että ne kentät jotka eivät ole Star Fox 2:sta, ovat täysin uusia. Joten kyllä tämä minusta ihan kakkososalta vaikuttaa siis ;)

Lylat Wars meni helpoimmalla todellakin parissa tunnissa läpi, mutta kun nuo kaikki mahdolliset reitit planeetoilta toisille olin löytänyt, tunsin vasta silloin pelin olevan todella pelattu läpi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Lylat Wars meni helpoimmalla todellakin parissa tunnissa läpi, mutta kun nuo kaikki mahdolliset reitit planeetoilta toisille olin löytänyt, tunsin vasta silloin pelin olevan todella pelattu läpi.
Niinpä, mulla meni monta pelikertaa ennemmin kuin pääsin Aquasiin...:(
Outoa kun sitä jaksoi pelata...

Hitsi, isoveljeni osaisi hypettää Lylattia paremmin, koska se on hänen mielestä kaikkien aikojen paras peli...
Mutta asiaan... Peli on todella mielenkiintoinen, hieno mutta lyhyt... Lyhyydestä huolimatta sitä jaksaa pelata päivät pitkät. Reitit ovat valinnan alaisia, riippuu vaan miten läpäiset tason... Tekoäly on loistavaa; kaverit Slippy(hinttisammakko), Peppy(vanha jänis, alkuperäsen Starfox-tiimin jäsen) ja Falco(sarkastinen lintu) osaavat hommansa siinä missä vihollisetkin... Kaikesta huolimatta en keksi mitään muuta huonoa asiaa pelistä kuin lyhyys... Itse suosittelen hankkimaan tai sitten vaan lainaamaan kaverilta, niinkuin minä teen... Jos kenelläkään kaverillasi ei ole peliä ja jos sinulla sattuu olemaan rahaa haaskattavaksi, osta tämä peli! Lentäminen on paljon hienompaa kuin miltä se ekaksi kuulostaa ja puheet ovat saundeina, ei teksteinä... Siihen varmaan se kasetin tila meni...
Ohjaus on aloittelijalle vaikeaa, mutta siihen tottuu kun peliä vähän pelaa...
Moninpeluu on myös erittäin puoleensavetävää; tämä elementti tekee pelistä vielä hauskemman ja värikkään...
Noniin, eiköhän tässä ollu jo tarpeeksi...

Minä en ole edes Lylat Warsia pelannut, joten voisikohan joku kertoa, olisikohan se kenties N64:lle hankinnan arvoinen?

Minulla oli aluksi vähän epäilevä kuva Lylat Warsista, mutta päätinpä ostaa tuon tuolloin aikanaan kun olin lukenut paljon ylistäviä arvosteluja pelistä ja tulihan tuon mukana tuo Rumble Pak, joka oli tuolloin niin jännä asia että meinasi mennä yöunet että pääsee pelaamaan tärisevällä ohjaimella :D Tiesin että pelissä on luettua dialogia, mutta yllätyin positiivisesti kuinka paljon sitä oli pelissä, ja tuo tuntuikin niin mahtavalta kun muissa N64-peleissä sitä ei vielä ainakaan vastaan ollut tullut.

Ensimmäisessä kentässä en oikein tajunnut missä mennään, luulin että kentät ovat isoja alueita joilla voi lennellä miten sattuu (toki niitäkin on), mutta suurin osa kentistä on "pelkkää" suoraan tietyn reitin läpi lentelemistä tuhoten samalla kaikki mahdolliset vihulaiset edessä. Ohjaukseen pääsee sisään noin tunnin pelauksen jälkeen, mutta kaikki jipot oppii viimeistään parin läpipeluun jälkeen.

Kuten mainittu, pelissä sinulla on miehistö, jotka voivat jopa mennä korjaamaan alusta ja jättää homman muiden harteille. Eli heitä on suojeltava jos vain mahdollista. Suurimman hädän iskiessä, he kyllä ilmoittavat radioitse tarvitsevansa apua.

Vaikka peli on todella lyhyt, se on todella addiktiivinen. Pelissä on monta eri reittiä miten pelin voi pelata läpi ja kaksi eri versiota loppupahikseksesta, helppo ja vaikea, joista jälkimmäiseen pääsy oli aikoinaan todella vaikeata, mutta kyllä sitä riemun tunnetta kun sinne pääsi. Vielä suurempi riemu oli kun pääsi pelin läpi sitä vaikeinta reittiä läpi, joka tuottaa kyllä vieläkin vähän vaikeuksia :D

Minä kuitenkin olen eri mieltä tuosta moninpeluusta E-Razorin kanssa; aluksi tuo tuntui ihan mukavalta, mutta meni pikkuhiljaa pelkäksi sokkoleikiksi kun saa koko ajan etsiä toista pelialueelta. Ja sitten kun saa toisen tähtäykseen, niin FIU - hän on kerennyt jo lentää pois kuvaruudusta. Mutta jos joku tykkää, niin ei siinä mitään. Itselläni vain ei kolahtanut oikein :)

Jos pelin löydät suht. halvalla niin voisin sanoa sen olevan rahojen arvoinen. Mutta jos hiukankin epäilyttää - kokeile ensin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Muistaakseni Star Fox 2 itse asiassa oli aikoinaan kehitteillä SNESille, mutta projekti lopetettiin jostain syystä.

Oli, ja peli oli ilmeisesti jo kohtalaisen valmiissa kuosissa kun se hyllytettiin. Ilmeisesti ajankohta oli liian myöhäinen kun PSX ja Saturn moninkertaisine polygoneineen puskivat päälle ja Nintendo pelkäsi pelin jäävät kilpailijoidensa varjoon. Toinen mahdollisuus on, että halusivat siinä vaiheessa kehityksen siirtyvän jo N64-version pariin.

Lisää tietoa Star Fox 2:sta :

http://sneszone.cvgnet.com/starfox2/starfox2.htm

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw

Oli, ja peli oli ilmeisesti jo kohtalaisen valmiissa kuosissa kun se hyllytettiin. Ilmeisesti ajankohta oli liian myöhäinen kun PSX ja Saturn moninkertaisine polygoneineen puskivat päälle ja Nintendo pelkäsi pelin jäävät kilpailijoidensa varjoon. Toinen mahdollisuus on, että halusivat siinä vaiheessa kehityksen siirtyvän jo N64-version pariin.

Starfox 2 on tietääkseni Lylat Wars eli peli muutettiin N64:lle.'

Edit: muokkasin tuon Outlawin postauksen linkin toimivaksi.

- Esa

Minä en ole edes Lylat Warsia pelannut, joten voisikohan joku kertoa, olisikohan se kenties N64:lle hankinnan arvoinen?

- Esa

Itselläni on Star Fox SNesille ja Lylat Wars N64:lle. Omasta mielestäni kummatkin vallan mainioita pelejä. Jos tuon Lylat Warssin saa jostakin halvalla kannattaahan se ostaa.

Mutta jos GC on ostos listalla, niin odottelisin tuota uutta osaa.

Ylös Bottom