Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Fox Adventures vai Super Mario Sunshine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nova
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nova

New Member
Elikkä tarvitsisin apua päätöksen teossa. Olen tässä joulun jälkeen ostamassa jomman kumman. Kertokaa mielipiteitä, hyviä ja huonoja puolia kumpaisestakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Elikkä tarvitsisin apua päätöksen teossa. Olen tässä joulun jälkeen ostamassa jomman kumman. Kertokaa mielipiteitä, hyviä ja huonoja puolia kumpaisestakin.

Mario. Siihen ei enempää tarvita. Se on sentään Mario.

Minä suosittelisin enmmän Mariota.
Mario: todella hyvä tasoloikka ei kuitenkaan vedä vertoja edeltäjälleen. Starfox ihan hyvä seikkailu peli. Ei tosin paini samassa luokassa kun Zelda. Riippuu kumman genren pelaajia olet jos rahaa löytyy voit ostaa molemmat , mutta jos rahat riittää vaikka vain yhteen tasoloikkapeliin ja yhteen seikkailuun ostaisin Marion ja odottaisin vuoden toisella neljänneksellä ilmestyvää Zelda:Wind Wakeria.:D

Suosittelen ehkä Star Fox Adventuresia enemmän.
Se paranee pelin edetessä mutta minusta Mario vain huononee, eipä siinä loistavia ne on kummatki.

No ite en ole pelannu Star Foxxii (saan se joulu lahajkasi) mutta monet on sanonut että se on niin lyhyt ja Marion kanssa aikaa menee jos aikoo kerätä kaikki 120 shinee.

Joten suosittelen Mariota. Mutta niinkuin sanoin... en ole pelannu viellä Star Foxxii (mutta olen pelannu Mariota) .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
No ite en ole pelannu Star Foxxii (saan se joulu lahajkasi) mutta monet on sanonut että se on niin lyhyt ja Marion kanssa aikaa menee jos aikoo kerätä kaikki 120 shinee.
Star Fox ei olisi niin lyhyt, jos se ei olisi niin naurettavan helppo. Ehkäpä Sunshinessa menee aikaa pelin 100% läpäisemiseen, mutta olen kuullut liikaakin sellaista kommenttia, että ei sitä enää niiden pakollisten 60 jasson jälkeen jaksa. Star Foxin jaksoi pelata niin putkeen kuin mahdollista 99% läpi, niin kauan kuin sitä hupia kesti. Kumpikaan peleistä ei ole mikään messias, Star Foxissa vikana lähinnä helppous ja Sunshinessa kunnon Mario-fiiliksen puuttuminen (vau, pelkkää lomasaarta koko peli ja koko ajan joku vitun pumpattava kumiankkasnorkkeli selässä).
Onneksi GameCubelle on tulossa oikea Mario-peli.

Ai niin, nyt kun Nova on tehnyt päätöksensä, niin aihe voitaisiin lukita ennemmin kuin alkaa megatonninen riita, kumpi peli on parempi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
Suosittelen ehkä Star Fox Adventuresia enemmän.
Se paranee pelin edetessä mutta minusta Mario vain huononee, eipä siinä loistavia ne on kummatki.

samaa mieltä

Pistetäänpäs tällanen pieni skaba pystyyn

Näyttää siltä, että Starfox ja Mario ovat hyvin tasapuolisia pelejä.
Joten tilanteen ratkeamiseksi, kaikki jotka ovat pelanneet KUMMATKIN pelit läpi, pistäkääpäs palautetta kumpi on parempi kokonaisuus. Siis Starfox adventures vai Supermario sunshine?

Oman ääneni annan Starfoxille.

Minä olen pelannut kummatkin läpi ja Starfox kolahti enemmän. Mariossa oli loppujenlopuksi enemmän ärsyttäviä piirteitä, kuin Starfoxissa. Mariossa on todella paljon vaativia tasohyppelykenttiä, joiden parissa meni hermot. Audiovisuaalisestikin peli jää Starfoxista jälkeen.

Starfoxissa sen sijaan oli upea tunnelma, upeat grafiikat ja upeat musiikit. Joitakin ärsyttävyyksiäkin löytyy, mutta ei mitään Marion tasoista. Taistelu oli ehkä turhankin yksinkertaista ja helppoa. Pelin pääpaino on kuitenkin selvästi tutkimisella ja fiilistelyllä, joten tuo ei haittaa niin paljon kuin voisi luulla. Jotkut tynnyrinkuskauskeikat ovat aiheuttaneet ihmisille harmaita hiuksia, mutta omalla kohdallani ne olivat suht helppoja.

Pelasin Mariota vain juonen loppuun saakka. Jokaikisen Shinen keräys ei innostanut. Starfox sen sijaan imi minut ruudun ääreen suorastaan pelottavan tehokkaasti ja peli loppui kesken. Täytynee läpäistä se toistamiseen Metroidia ja Zeldaa odotellessa...

Suosittelen Mariota, vaikka StarFox Adventures hyvä peli onkin niin se ei ole pitkäikäinen verrattuna Marioon.

Kyllä Mario on selvästi parempi. Siihen syntyi sellainen pelaamisen into ja "kerran vielä"-mentaliteetti kun taasen Starfox on helppoutensa vuoksi tylsää paikasta toiseen tepastelua.

Ylös Bottom