Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Fox Adventures valmis, sekä tietoja pelin pituudesta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
oletko tosissasi?

http://www.eurogamer.net/content/r_starfoxadventures_gc

eurogamer antoi pelille 6/10.
kuulemma hyvät graffat, mutta siihen
se sitten jääkin. liian helppo,
heikko juoni, ei mitään uutta,
heikot vastustajat, ja todella helppo.

hyvin perusteltua kritiikkiä. sai mut
ainakin luopumaan ostoaikeista.

golden eye oli hyvä peli. perfect dark
oli keskiverto. conker oli surkea.
hyvä, että nintendo myi raren (oliko
tässä syy?). ;)


Anteeks... Eurogamer?... GS ja IGN eli ainoat oikeat paikat kehuivat kyseistä peliä.

Huom. Itse en pitänyt pätkääkään koko pelistä, mutta se johtuu siitä että vihaan tuollaisia pelejä. Tuollaisilla tarkoitan Zeldaa ja vastaavia eli ns. action-adventure pelejä. Uskon että peli maistuu kaikille kyseisen tyypin peleistä pitäville ja ainakin grafiikka on huikeaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Tuollaisilla tarkoitan Zeldaa ja vastaavia eli ns. action-adventure pelejä. Uskon että peli maistuu kaikille kyseisen tyypin peleistä pitäville ja ainakin grafiikka on huikeaa.

No, grafiikka on mitä on, ei se nyt niin mahtavalta tunnu, sillä kentät eivät ole tarpeeksi avaria.

Peli ei maistu kaikille kyseisen tyypin peleistä pitäville, nimittäin niille jotka haluavat kanssa tasokasta pelattavuutta itse genreen kuulumisen lisäksi. Pelistä löytyy ärsyttävää edestakaisin ravaamista, muutamassa kohdassa on täysin turhaan tehty välialue jossa ei voi vahingoittua, ei voi kuolla eikä löydä mitään vaan pitää antaa typerästä menusta dinolle käsky pysähtyä, kiivetä seinää ylös, painaa nappi, kiivetä seinää alas ja vasta sen jälkeen pääsee jatkamaan. Takaisin tultaessa sama toiminto on tehtävä uudelleen.

Myös kauppaan meno on tehty typerästi. Miksi joka kerta kauppaan mentäessä täytyy kiivetä seinää alas, kiivetä pieni este yli ja juosta vähän matkaa päästäkseen perille. Itse kaupassakin on turhia käytäviä liikaa, puhumattakaan kauppiaan puheista jotka on joka kerta katsottava hitaine välianimaatioineen ennenkuin tavaran voi ostaa. Erityisesti karttoja ostettaessa hajoaa pää. Niin, ja sitten kun taas haluaa pois kaupasta, joutuu kiipeämään sitä seinää hitaasti ylös. Olisi voinut olla edes tikkaat seinän tilalla, niissä kun on kätevä slide komento jolla pääsee nopeasti alas.

Pelistä suurin osa menee turhautumiseen typerän menun ja ravausten takia.
 
Tunti pelattu. Hyvä peli, grafiikka on tosi hyvää. Mutta ravaamista on ollut aika paljon, tappelut ovat helppoja mutta näyttäviä. Ostakaa.
 

Heh, tuo oli hyvä ja ihan paikkaansapitävä. Starfox on ensimmäinen pelaamani Rare-peli, ja olen kyllä kuullut, että Raren peleissä kerättävää riittää. Starfox kuitenkin yllätti kaikella kerättävällä roinallaan... eihän se sinänsä haittaa, mutta selkeämpää olisi, jos niitä erilaisia kerättäviä juttuja olisi vähemmän. Varsinkin ensimmäinen vierailu sinne kauppaan sai pään pyörälle... kamoista ei ole minkäänlaista kuvausta, joten se ostaminen on vähän arpapeliä... ei tiedä mistä on hyötyä ja mitä tarvitsee vasta myöhemmin.
 
Onko Star Foxissa Dolby Pro Logic 2? Minulla on sellainen mielikuva että siinä olisi. Nimittäin olen katsellut tuon pelin koteloa kaupassa. Toisaalta Cubefinin sivuilla lukee, että siinä ei ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Onko Star Foxissa Dolby Pro Logic 2? Minulla on sellainen mielikuva että siinä olisi. Nimittäin olen katsellut tuon pelin koteloa kaupassa. Toisaalta Cubefinin sivuilla lukee, että siinä ei ole.

Kyllä on
 
No niin, tulipa pelattua Star Fox loppuun ja kyllähän sen kesto ja helppous olivat pieniä pettymyksiä loistavasta grafiikasta huolimatta. Peli toisti itseään liikaa ja oli liian suoraviivainen alusta loppuun. Sama vikahan vaivaa useita muitakin GC:n pelejä ja varsinkin Nintendon omia tuotteita. Kyllä N64 parhaimpien pelien (esim. Zeldat, Banjo-Kazooie/Tooie tai vaikkapa DK64) parissa vierähti paljon enemmän aikaa ja ne olivat huomattavasti monipuolisempia kuin GC:n pelit. Valitettavasti. Toivottavasti uusi Zelda korjaa tilannetta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fester
No niin, tulipa pelattua Star Fox loppuun ja kyllähän sen kesto ja helppous olivat pieniä pettymyksiä loistavasta grafiikasta huolimatta. Peli toisti itseään liikaa ja oli liian suoraviivainen alusta loppuun. Sama vikahan vaivaa useita muitakin GC:n pelejä ja varsinkin Nintendon omia tuotteita. Kyllä N64 parhaimpien pelien (esim. Zeldat, Banjo-Kazooie/Tooie tai vaikkapa DK64) parissa vierähti paljon enemmän aikaa ja ne olivat huomattavasti monipuolisempia kuin GC:n pelit. Valitettavasti. Toivottavasti uusi Zelda korjaa tilannetta.

Tismalleen samat sanat. Tosin, Starfox on hyvä peli vaikka voissa paistaisi, ei siinä mitään. Kynnys uusintapeluuseen on vain jokseenkin korkea. Taitaa olla aika lailla kertakäyttötavaraa tämä peli.

Peli on tosiaan helppo. Olisin mieluusti nähnyt enemmän puzzleja tyyliin laatikoiden siirtely siellä ja täällä. Vaikka pelin kentät ovat näennäisesti suuria, ei kuitenkaan eksymistä ja "minnes nyt pitäisi mennä" -fiilinkiä pääse tulemaan, sillä yleensä pelin ja juonen eteneminen suorastaan väännettiin rautalangasta.

No, kaikesta huolimatta yksi kuution parhammistoa.
 
sain eilen pelin ja pari tuntia peli aikaa takana. omasta mielestä peli on yksi parhaimmista mitä on olen cubella pelannut.. pitkästä aikaa odotan että pääse taas pelaamaan cubella
 
Itse pelasin Star Foxin tossa tunti sitten läpi ja pettymyksekseni huomasin, että läpimenon jälkeen ei voi jatkaa peliä esim. etsiä salapaikkoja jo läpi mennyistä maailmoista yms. Pitääkö tämä paikkansa? Onko mahdollisuutta esim. palata Hollowiin pelin läpimenon jälkeen?

Jos ei ole mahdollista niin tämä on kyllä pettymys koska joistakin paikoista löytyy vielä paikkoja missä ei ole tullut käytyä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ./shell/root
Itse pelasin Star Foxin tossa tunti sitten läpi ja pettymyksekseni huomasin, että läpimenon jälkeen ei voi jatkaa peliä esim. etsiä salapaikkoja jo läpi mennyistä maailmoista yms. Pitääkö tämä paikkansa? Onko mahdollisuutta esim. palata Hollowiin pelin läpimenon jälkeen?

Jos ei ole mahdollista niin tämä on kyllä pettymys koska joistakin paikoista löytyy vielä paikkoja missä ei ole tullut käytyä...
Samaa mieltä. Itsekkin ihmettelin samaa.
 
Sain nyt viimein pelin pukin kautta käsiini ja nyt kun on n.5 tuntia pelaamista takana voin ilokseni todeta että STARFOX ADVENTURES ON MAHTAVA PELI!!! Se yllätti minut todella. Olin kuullut niin paljion surkeita kommentteja tätä peliä kohtaan, että en odottanut siltä paljon mitään, mutta ennakko luulot osoittautuivat turhiksi, pelin lasku käsistä käy nimittäin todella vaikeaksi sillä sfa pitää pelaajan kiinnostuksen yllä, grafiikat loistavat, äänet upeat, pelattavuus hyvä. Sfa päihittää mielestäni Marionkin. Sfa ei mielestäni poikkea yhtään Raren linjasta, päin vastoin! Sfa on mainio seikkailupeli Zeldaa odotellessa.
Elikkä jos ei vielä tullut selväksi niin:OSTAKAA STARFOX ADVENTURES JA ETTE TULE PETTYMÄÄN!
 
Läpi Meni. Ja alle kahdessa päivässä alle 48 tunnissa siis:p.

Aika helppo itseasiassa, mutta ongelmat ratkeavat kunhan koluaa kaikki paikat läpi ja hiukan miettii:D.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Läpi Meni. Ja alle kahdessa päivässä alle 48 tunnissa siis:p.

Aika helppo itseasiassa, mutta ongelmat ratkeavat kunhan koluaa kaikki paikat läpi ja hiukan miettii.
Olet "aika" nopea.:eek:
Kuinkas monta tuntia kesti? Itsekin sai pelin jouluksi, ja vasta noin 70% läpi.:(
 
Ylös Bottom