Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Fox Adventures

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sisumies
Mihin se eka spellstone pitää viedä??

Mistä niitä isompia rahapusseja saa? (isompia kuin 20)

:) :p

Ylensäkin jos tarttee mennä jonnekkin tiettyyn paikkaan (eikä sitten tiiä jonkin takia) niin kannattee kattoa peppyn planeetan karttaa ja se mikä kuvio onkaan vilkkuu näyttää minne mennä seuraavana.

Ja nuita raha pusseja saa pelin varrella (älä sie niistä huoli niistä).
 
APUAA!

Olen siis viemässä kolmatta kiveä Volgano vorce pointtiin, matkan varrella tuli vaikea tehtävä: Huoneen keskellä on laavaa ja siinä souaa tulinen palikka, toisella puolella huonetta on paikka mihin seisomalla saa tapahtumia aikaan, toisella puolella taas on kolme pappa patsasta ja niiden päässä sininen, vihreä ja sininen pallo ja siinä huoneen keskellä on väriä vaihtava liekki.
Istutin Trickyn "stay" komennollan paikkaan(minkä päällä seisominen käynnistää tapahtuman) Ja palikka laavassa pysähtyi, sammutin tulen palikasta ja hyppäsin sen päälle, nyt olen ampunut patsaiden palloja ja jäädyttänyt liekkiä vaikka miten päin, mutta mitään ei tapahdu!? Eli mitä pitäisi tehdä! Vastatkaa, olen epä toivoinen!:(
 
Re: APUAA!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Olen siis viemässä kolmatta kiveä Volgano vorce pointtiin, matkan varrella tuli vaikea tehtävä: Huoneen keskellä on laavaa ja siinä souaa tulinen palikka, toisella puolella huonetta on paikka mihin seisomalla saa tapahtumia aikaan, toisella puolella taas on kolme pappa patsasta ja niiden päässä sininen, vihreä ja sininen pallo ja siinä huoneen keskellä on väriä vaihtava liekki.
Istutin Trickyn "stay" komennollan paikkaan(minkä päällä seisominen käynnistää tapahtuman) Ja palikka laavassa pysähtyi, sammutin tulen palikasta ja hyppäsin sen päälle, nyt olen ampunut patsaiden palloja ja jäädyttänyt liekkiä vaikka miten päin, mutta mitään ei tapahdu!? Eli mitä pitäisi tehdä! Vastatkaa, olen epä toivoinen!:(

Eli ammu värillisiä palloja aina samaa väriä olevan liekin läpi. Voi olla aluksi vaikeaa mutta kyllä se lopulta onnistuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Kill the SharpClaw in this area to open the Life Force Barrier. Head through
and turn right to find a boost pad. You can hear the wailing of thatannoying
Trick from here :p. Use the boost pad, crawl through the duct. Avoid the
rolling balls of ice and continue down the track. You'll notice another one of
those Blast Boards. Shoot it using your blaster and the flame-thrower to the
ahead will cease. Past the flame-thrower is a vase; open it with A to find a
Silver Key.

Ymm tuo se taitaa olla, en ole varma.

Mikäs vittu se BlastBoard on ? Meinataanko sillä sitä tykkiä vai pitääkö kiikareilla ettiä seinästä joku kärpäsenpaskan kokoinen nappi johon pitää liekkiä mätkäyttää?
 
Loppupomo

Hieman vanha aihe, mutta tartten apua. Siis vika pääkkis. Ensimmäisen hyökkäyksen hoidan helposti, kun pitää ampua niitä kolmea kristallia sen päässä. Mutta toinen missä se käsien huitomisen jälkeen alkaa sylkeä kiviä ja lopuksi imee mut sen suuhun ja heittää toiselle puolelle ja joudun alottaa kaiken uudestaan. Gamefaq:seista kävin hakemassa apua ja siellä neuvottiin tekemään L ja R napeilla puolelta toiselle pyrähdyksiä, mutta en vaan onnistu. Rupee menee hermot ja vielä kun ei saa niitä välidemoja millään skipattua. Aina joutuu kuulemaan samat jaaritukset.
Olisko jollain jotain suurta kikkaa miten sen kohdan läpäisee.
 
Re: Loppupomo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Hieman vanha aihe, mutta tartten apua. Siis vika pääkkis. Ensimmäisen hyökkäyksen hoidan helposti, kun pitää ampua niitä kolmea kristallia sen päässä. Mutta toinen missä se käsien huitomisen jälkeen alkaa sylkeä kiviä ja lopuksi imee mut sen suuhun ja heittää toiselle puolelle ja joudun alottaa kaiken uudestaan. Gamefaq:seista kävin hakemassa apua ja siellä neuvottiin tekemään L ja R napeilla puolelta toiselle pyrähdyksiä, mutta en vaan onnistu. Rupee menee hermot ja vielä kun ei saa niitä välidemoja millään skipattua. Aina joutuu kuulemaan samat jaaritukset.
Olisko jollain jotain suurta kikkaa miten sen kohdan läpäisee.

Suuri kikka on tämä: Kun Örvelys aukoo päätään ja alat joutua sen sisään, Paina Tattia oikealle tai vasemmalle koko ajan. Rämpytä samalla L tai R nappia.
 
Re: Re: Loppupomo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Suuri kikka on tämä: Kun Örvelys aukoo päätään ja alat joutua sen sisään, Paina Tattia oikealle tai vasemmalle koko ajan. Rämpytä samalla L tai R nappia.
Ja nimenomaan R:ää jos menet oikealle ja L:ää jos menet vasemmalle.
 
Ylös Bottom