Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront tänään (05.10.04) ja viikonloppuna (8 - 10.10.04) klo: 19.00

  • Viestiketjun aloittaja [FK] Corpse FIN
  • Aloituspäivämäärä
F

[FK] Corpse FIN

Guest
Eli siis tänää ja ens viikonloppuna vois jotkuu tulla pelaamaan sinne munkaa, vaikka jollee ps2fin servulle tai jollee muulle. Joku muu voi tehä servun aina, tai jos ei oo ni miä teen jonkuu hauki servun vaikka. :p
 
Ylipitkä sigu

OffTopic: Pari riviä asiaa, 11 riviä sigua :eek:

OnTopic: Tänään en ehdi mutta viikonloppuna voisin viimeistään tulla
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront tänään (05.10.04) ja viikonloppuna (8 - 10.10.04) klo: 19.00

[FK] Corpse FIN sanoi:
Eli siis tänää ja ens viikonloppuna vois jotkuu tulla pelaamaan sinne munkaa, vaikka jollee ps2fin servulle tai jollee muulle. Joku muu voi tehä servun aina, tai jos ei oo ni miä teen jonkuu hauki servun vaikka. :p
Offtopic : Että voi osata yksinkertaisen asian kirjoittaa vaikeasti(=vaikeaa lukea)."Pientä" viilausta näihin viesteihin Corpse!
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront tänään (05.10.04) ja viikonloppuna (8 - 10.10.04) klo

Uskon että minut löytää sieltä pelaamasta viikonloppuna jos joku siis viitsii tehdä sen pelin. Olisiko kello 18.00 ja 22.00 ajat sopivat?
 
Vastaus:patch??

offtopic: oletteko pystyneet saaman uusinta patch tiedostoa muistikortille onnistunesti . lataaminen epäonnistuu aina kun yritää muuten tulisin pelaaman :confused:
 
Vastaus: patch??

pekka1982 sanoi:
offtopic: oletteko pystyneet saaman uusinta patch tiedostoa muistikortille onnistunesti . lataaminen epäonnistuu aina kun yritää muuten tulisin pelaaman :confused:
Oliskohan sulla muistikortti liian täynnä tarvii vajaa 2 megaa tilaa
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront tänään (05.10.04) ja viikonloppuna (8 - 10.10.04) klo

tilaa on 6mb. lucasin sivuilla valitetaan samaa ongelmaa
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront tänään (05.10.04) ja viikonloppuna (8 - 10.10.04) klo: 19.00

Minulla onnistui tuon patchin lataaminen. Ja itse topicciin,niin minä tulen mukaan viikonloppuna.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront tänään (05.10.04) ja viikonloppuna (8 - 10.10.04) klo: 19.00

ZeRbA sanoi:
Offtopic : Että voi osata yksinkertaisen asian kirjoittaa vaikeasti(=vaikeaa lukea)."Pientä" viilausta näihin viesteihin Corpse!
OFFTOPIC: Noh sen takia tossa perässä onkii toi :p mut joo sori vaa... :D
 
Vastaus: patch??

pekka1982 sanoi:
offtopic: oletteko pystyneet saaman uusinta patch tiedostoa muistikortille onnistunesti . lataaminen epäonnistuu aina kun yritää muuten tulisin pelaaman :confused:
Sama juttu mulla!
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront tänään (05.10.04) ja viikonloppuna (8 - 10.10.04) klo

minulla onnistuu myös tuon patsin lataaminen.
mutta siltikään ei näy kuin pari peliä tuossa listassa :mad:
 
Ylös Bottom