Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Täällä Rank11 ja kovasti edetään.. tällä hetkellä pelimuodot walker assault, supremacy ja fighter squadron. Hauskaa on ollut ja välillä ärräpäitä lentänyt kun välillä ampuminen itsellä hakusessa tai spawnaa vihulaisen eteen.. kiitos prkl! :D

Se että power upit löytyy samasta paikasta, on hyvä juttu! Koska assault ainakin etenee kokoajan mapissa niin hyvä tietää missä mikäkin on. ( ne pitää opetella/muistaa jos haluaa hyödyt irti )
Ei missään nimessä tule sitä että kaikki on jonossa yhden kahden power upin vieressä. Hölmöä edes ajatella sitä. Johan siinä tulisi turpaan samantien vihulaisilta.
Ei kannata enää dissata peliä jos ei ole pelannut tätä.. IMO tämä on loistavaa viihdettä pitkään aikaan ja parasta räiskintää omaan makuun. Liian aliarvostettu.. :)
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Muutama tunti takana ja toivoisin aseiden muokkaamista. BF4:ssa sai lisäkilkkeitä hyvin aseisiin, mutta tässä ei taida saada muokattua.

Pitää tutkia noiden näppäinten muokkaamista käyttistasolta.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Edelleen ihan viihdyttävää touhua, mutta tuntuu etten osu edes seinään noilla rimpuloilla, tosin eivätpä ne stotmtrooperit osu leffoissakaan. Mutta tuntuu tosiaan että meikäläisen infernaalinen tulitus ei tuota tulosta ja henki lähtee jatkuvasti.

Se ehkä hieman ärsyttää että tuntuu että vihut tunkevat oman basen suunnasta liikaa...
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Nyt kun porukkaa on päässyt tuonne 15 tasolle ja nuo erikoistumiskortit on auki, niin jo on tullut peliin paljon lisää kiinnostavuutta.
Hahmot liikkuu nyt paljon enemmän myös pystysuuntaan ja itse huomasin pulssin ja scout-kortin olevan elintärkeitä. Konsoliversioiden hävyttömän pieni FOV vielä korostaa pulssin ja kartassa näkymättömyyden merkitystä. Kun peliporukka pääsee tuonne isoille tasoille nähdään varmasti enemmän erikoistumista hahmoissa. Tuollainen kolmostason tankki on ihan oikeasti haastava tapettava.

Täytyy sanoa, että mapista riippuen hahmon varustusta täytyy vaihtaa, eikä yksikään ase ole turha. Perusblasteri toimii kuin junan vessa useimmissa tilanteissa, mutta riippuen paikasta missä taistellaan, eri aseiden erot ovat riittävän suuret. Väärällä valinnalla jää selvästi altavastaajaksi.

Eli vaikka perusmekaniikka onkin yksinkertainen, voisin uskoa, että hahmovalinnat vaikuttaa pitemmän päälle paljon. Harmi että joukkueen keskinäinen kommunikaation on suolesta ja mukana on vain yksi kaveri. Neljän squadit olisi kova sana.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Mä olen ainakin, matsin parhaaseen pelaajaan ammuin heavy blasterilla ylikuumenemiseen saakka ja näin omin silmin kipinät jotka sinkoili kun suurin osa laukauksista osui, mutta healthit ei laskeneet mihinkään. Ajattelin jälkeenpäin että ehkä kuvittelin koko homman. Eikä nyt ole videotakaan tallella enää
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Mä olen ainakin, matsin parhaaseen pelaajaan ammuin heavy blasterilla ylikuumenemiseen saakka ja näin omin silmin kipinät jotka sinkoili kun suurin osa laukauksista osui, mutta healthit ei laskeneet mihinkään. Ajattelin jälkeenpäin että ehkä kuvittelin koko homman. Eikä nyt ole videotakaan tallella enää

Joo itsekkin huomasin tämän! tuntuu että osa pelaajista on paljon kestävempiä mitä toiset, kipinät lentää mutta tuntuu ettei healthit laske mihinkään :D
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Joo itsekkin huomasin tämän! tuntuu että osa pelaajista on paljon kestävempiä mitä toiset, kipinät lentää mutta tuntuu ettei healthit laske mihinkään :D

En siis oo ainoo.
Mietinki vähän ku yleensä osun muuhunki ku omaan jalkaan.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

En siis oo ainoo.
Mietinki vähän ku yleensä osun muuhunki ku omaan jalkaan.

Ohan tota semmostaki bugia ollu misä pelaaja on kuolematon joten ollaanko me tähän törmätty? :D
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Ohan tota semmostaki bugia ollu misä pelaaja on kuolematon joten ollaanko me tähän törmätty? :D


Jaa a, sen tiedän että vastoin yleisiä ennakkoluuloja meikäläinen ei kuolematon ole.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Aamulla pelasin walker assaultia ja pelistä puuttui AT-AT:t kokonaan, peli luultavasti jatkui loputtomiin. Ihmettelin alussa kun jollakin oli yli 400 tappoa, itse poistuin reilu 100:n jälkeen joita ei näy edes statseissa :D
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Hassua, itse ajattelin kans että tää ei välttämättä ole paras peli, mutta päädyin digitaaliseen, koska voin myöhemminkin haluta pieninä annoksina palata tähän. En usko että tästä tulee vaan vuoden peliä, mutta tietysti riippuu siitäkin miten tiuhaan jatko-osia tulee.

Ensivaikutelmat on positiiviset, peli ei lagaa kuten blackops3 ja on muutenkin sulavaa katsottavaa. Pataan otan ja aina kentät ei tunnu olevan balanssissa mutta hauskaa tää on.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Katselin YouTubesta jonkun arvostelun ja voi vitsi kun tää peli näyttää hyvältä!
Sisältö on aika heikkoa, mutta uskon että tämä tarvii jossain välissä hommata kun beta oli niin viihdyttävä. Eipä tämä kaikille uppoa ja sen kyllä ymmärtää, mutta beta oli ainakin itselle ihan hyvin toimiva.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Kuolemattomuusbugi vaivaa.. hmm. Aivan kun itsekin olisi tähän törmännyt nyt kun miettii asiaa. :confused:
http://www.tilt.fi/uutiset/arsyttava-kuolemattomuusbugi-pilaa-star-wars-battlefrontin-moninpeleja/
Eihän tuo videon kaveri edes osu tuohon vihuun? Minä en ole huomannut vielä tuollaista bugia, mutta en epäile etteikö sitä olemassa olisi, kun kerran löytyy kokemuksia.

Kylläpä maistui! Eilen tuli pelattua pitkästä aikaa kaveriporukalla pitkälle yöhön tätä! Kaikkia pelimuotoja tullut vähän testailtua ja ehkä Drop zone on pienoinen suosikki ollut tähän asti ja Heroes and villains on myös ollut ihan hauskaa hommaa väliin. Kerrassaan mainio peli! :)
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Pystyykö imperiumi ees voittaan assault walkerissa tuota Endorin nallekarhukapina kenttää?
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Pystyykö imperiumi ees voittaan assault walkerissa tuota Endorin nallekarhukapina kenttää?

Tämä sama kävi mielessä kun tänään ensimmäisen kerran tähän mentiin. Niin helpolta näytti kapinallisilta hoituvan. Betassa tuli sen verran Walker Assaultia veivattua, ettei tullut tarvetta palata aiemmin. Huvittavana yksityiskohtana vihut ratsasti AT-AT:n selässä. Nyt päivänvalossa Endorin metsät ovat vielä entistä upeammat.

Ensimmäinen tavoite saavutettu kun rakettireppu tuli hankittua 13 lvl myötä. Toimii.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Mä olen ainakin, matsin parhaaseen pelaajaan ammuin heavy blasterilla ylikuumenemiseen saakka ja näin omin silmin kipinät jotka sinkoili kun suurin osa laukauksista osui, mutta healthit ei laskeneet mihinkään. Ajattelin jälkeenpäin että ehkä kuvittelin koko homman. Eikä nyt ole videotakaan tallella enää
En tosta bugista tiedä, mutta DICElle ja EAlle tuttuun tyyliin tässä on paljon lagietua luultavasti pelaajille, jotka tulevat muilta alueilta Euroopan servuille. Tässä ei tosin ole hajua millä servulla olet, mutta tää on niin tuttu juttu Battlefieldeistä, että oon melko varma. Eli esim jenkit tulee EU servuille ja niitä tarvii ampua vähintään se 2 kertaa enemmän. Siellä ne sitten loistaa listan käressä. Ja ei, tämä ei ole mun paskuutta, olen yleensä ite käressä. Tietyt pelaajat vaan yksinkertaisesti ei tykkää kuolla vaikka kuinka ampuu. Sitten tulee joku muu vastaan ja se kuolee ihan hiton helposti. Ärsyttävää.
 
Ylös Bottom