Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Itsellä oli kovat odotukset peliä kohtaan ja nyt kehtaa jo myöntää - pettymyshän tämä oli.

Lvl 24 asti jaksoi hinkata, kun huomasi ettei levy enää koneeseen eksynytkään iltaisin. Battlefieldejä tullut aina pelattua satoja tunteja kyllästymättä, tässä riitti parikymmentä. Harmi sinäänsä, kuitenkin visuaalinen puoli ja teema on 10/10.

Suurin harmitus oli se ettei peli mitenkään palkitse ryhmällä pelaamisesta, ainoa hyöty on spawnimahdollisuus Partnerin luokse, eikä tämäkään aina toimi jos kaveri on lentämässä taikka ajelemassa jollain muulla härvelillä. Gameplay muutenkin loppujen lopuksi niin simppeliä, eikä tuota oikeen minkäänlaisia onnistumisen tunteita vaikka kärkisijoilla pyörisikin. Sait Herolla 70-3 statsit, jee.

Vaihtoon meni ja nyt voi hinkata Rainbow Sixiä, jossa oikeasti saa tiimipelata :)
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Itsellä oli kovat odotukset peliä kohtaan ja nyt kehtaa jo myöntää - pettymyshän tämä oli.

Lvl 24 asti jaksoi hinkata, kun huomasi ettei levy enää koneeseen eksynytkään iltaisin. Battlefieldejä tullut aina pelattua satoja tunteja kyllästymättä, tässä riitti parikymmentä. Harmi sinäänsä, kuitenkin visuaalinen puoli ja teema on 10/10.

Aika pitkältä samat fiilikset täälläkin. Peli on näyttää oikein mahtavalta isolla kuvalla, äänet mahtavat sekä peli pyörii hyvin (60fps). Ja peliä jaksoi oikein hyvin pelata sinne lvl50 asti, jonka jälkeen kun kaikki oli auki, meni mielenkiinto pelaamiseen melkeinpä "samantien" En ole tuota Jakku lisäriä koittanut kuin yhden puolikkaan matsin, että näkee millainen se uusi iso mappi oli. Sen jälkeen loppui mielenkiinto.

Tälläisessä pelissä pitäisi vain olla mahdollisuus "edetä", eli vähintään lisää leveleitä, ja lisää aukaistavia aseita ja kortteja jne. Tai menisi peli ilman niitäkin jos esim edes leveli nousisi ja se näkyisi jotenkin muille pelaajille. Ja kyllä, se on itselleni tärkeää, max levelille halusi päästä nopeasti, jotta sai sieltä ne Shadowtroopper kamat auki, ja niiden avulla pystyi hyvin "viestittämään" muille, millä levelillä on. Nyt kun "kaikki" (hyvin monet) ovat jo siellä samalla levelillä, ei sillä ole enää merkitystä, koska lvl ei enää kasva.

Palaan pelin ääreen kunhan uusi lisäri julkaistaan, ainakin katsomaan mitä mappeja tullut jne, ja jos lvl cap nousee niin sitten toki pelaan sinne nopeasti :)

Battlefield 4 jaksoi pelata hyvin, koska siinä levelin / rankin nousu oli hitaampaa ja niitä oli reilusti enemmän kuin se 50 (lisäksi avattavaa tavaraa / aseistusta oli enemmän)
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Aika pitkältä samat fiilikset täälläkin. Peli on näyttää oikein mahtavalta isolla kuvalla, äänet mahtavat sekä peli pyörii hyvin (60fps). Ja peliä jaksoi oikein hyvin pelata sinne lvl50 asti, jonka jälkeen kun kaikki oli auki, meni mielenkiinto pelaamiseen melkeinpä "samantien" En ole tuota Jakku lisäriä koittanut kuin yhden puolikkaan matsin, että näkee millainen se uusi iso mappi oli. Sen jälkeen loppui mielenkiinto. ...

Sama.

Onhan tämä loistavaa kasuaaliviihdettä kaverin kanssa, mutta itsellänikin hyytyi hillittömän alkuinnostuksen jälkeen suurin mielenkiinto melko pian. Yksin en enää jaksa pelata. Jakku-DLC oli minulle melkoinen pettymys sillä odotin jonkinlaista karttapakettia a la battlefieldit, mutta nyt saatiin IMO minimieffortilla suunniteltu jumbo-kartta ja toinen jota en ole pelaajien puutteen takia päässyt vielä edes kokeilemaan.

Sen sijaan Nisun ja TranssiApinan tässäkin ketjussa mainitsema Rainbow Six vaikuttaa loistavalta teokselta (itse asiassa juuri se peli jonka perään olen BFBC2n jälkeen kitissyt) joten kyllä tässä joulun pyhiksi tekemistä riittää :)
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Nyt kun "kaikki" (hyvin monet) ovat jo siellä samalla levelillä, ei sillä ole enää merkitystä, koska lvl ei enää kasva.

PS4-puolella trophyjen mukaan 0,2% pelaajista, eli en tiedä onko lvl 50 -klubi ihan pilalla :eek:
Vitsi vitsi, onhan noita mustia Stormtroopereita jo näkynyt useampi.

Hyvin maistuu peli vielä, mutta itse en ole vielä edes lvl 25, joten unlockattavaa riittää. Kun se loppuu niin saa nähdä kyllästyykö nopeastikin.

Ja valitus Drop Zonesta kuulosti oudolta, suurimman osan pelikerroista se tuntuu olevan eniten tiimivetoista hommaa, kun taas esim. Walker Assault on välillä ihan täyttä kaaosta.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Vitsi vitsi, onhan noita mustia Stormtroopereita jo näkynyt useampi.

Joo nyt noita on alkanut tulemaan useassa ottelussa vastaan :D Rank 26 pamahti itselle tänään joten vielä on matkaa että saa kyseisen skinin käyttöön :cool:
Jos peli jaksaa siihen asti pitää mielenkiintonsa niin season pass lähtee ostoon.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Eilen jaksoin laittaa kiinni valkokankaaseen ja oli kyllä todella hienon näköistä pelata siitä!
En ainakaan itse ole todellakaan vielä kyllästynyt, olen nyt lvl 34.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Onko kellään tullu semmosta bugia vastaan missä L1 ja R1 eivät toimi kun pelataan pelkällä sotilaalla? Hero vs villainissa tämä tuotti melkoisesti vaikeksia taistella sankareita vastaan mutta sittenkö pääsi itse sankarilla pelaan tai bodyguardilla niin napit pelitti oikeen :confused:
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Onko kellään tullu semmosta bugia vastaan missä L1 ja R1 eivät toimi kun pelataan pelkällä sotilaalla? Hero vs villainissa tämä tuotti melkoisesti vaikeksia taistella sankareita vastaan mutta sittenkö pääsi itse sankarilla pelaan tai bodyguardilla niin napit pelitti oikeen :confused:
Itsellä teki samaa tänään samassa pelimuodossa, välillä toimi välillä ei. Ilmeisesti bugi kyseessä, muissa pelimuodoissa en oo törmännyt tuohon. Kai sitä kohta vois koittaa pari erää kaataa ATAT :cool:.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Onko kellään tullu semmosta bugia vastaan missä L1 ja R1 eivät toimi kun pelataan pelkällä sotilaalla? Hero vs villainissa tämä tuotti melkoisesti vaikeksia taistella sankareita vastaan mutta sittenkö pääsi itse sankarilla pelaan tai bodyguardilla niin napit pelitti oikeen :confused:
Joo tuo meni uuden päivityksen myötä Heroes vs Villainsissa persiilleen. Eli star cardit tai power upit eivät toimi kuin vasta ekan kuoleman jälkeen. Käsittämätöntä kyllä miten tuollainen asia voi mennä päivityksen myötä sekaisin.

Minä ainakin olen löytänyt pelin joka kerta samantien. Ja maistuu kyllä, pikkuhiljaa tässä vasta oppii pelaamaan ja ei ole muutakaan pelattavaa tällä hetkellä, niin en valita! :D
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Eilen huomasin, että tuolla Jawa refugeessa on mahdollista päästä sen "kaivurin" (mikä lie onkaan) katolle jump packilla. :D Sieltä drop zonessa podit meille 5-0 ja k/d -ratio 17/2. Erittäin hyvä paikka, kun näet käytännössä koko mapin ja pystyy hyvin puolustamaan jokaista maahan jysähtävää podia. Ei tuota nyt joka erässä jaksa harrastaa, mutta ihan mukavaa vaihtelua tarkkailla menoa väliin vähän korkeammalta. :D Yksi kaveri tuosta ainakin suuttuikin, kun alkoi pommittaa viesteillä.

En tiedä onko tuo vanha juttu, mutta en ole aiemmin nähnyt, että siellä kukaan heiluu.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Sellaista kyselisin, että saako tuon Battle of Jakun käyttöön, vaikka peliä ei vielä omistaisikaan? Eli jos hommaa sen esimerkiksi jouluksi. Vai olisiko peli pitänyt jo omistaa ennen julkaisua? Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Sellaista kyselisin, että saako tuon Battle of Jakun käyttöön, vaikka peliä ei vielä omistaisikaan? Eli jos hommaa sen esimerkiksi jouluksi. Vai olisiko peli pitänyt jo omistaa ennen julkaisua? Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Kyllä se pitäisi sieltä käyttöön tulla! Tänäänhän tuo tuli ilmeisesti lopuillekin lataukseen, jotka eivät ostaneet sitä kalliimpaa versiota.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Itelle kävi eilen sama spawnihässäkkä kuin tuossa videossa.

Ihmettelin kun äijää ilmestyy eteen eikä niitä saanut heti tapettua.

No kolme tai 4 taisin saada tapettua kuitenkin. Iso bugi.


Minä satuin kerran kököttämään tykkitornissa, kun rebeliä alkoi uudelleenhärsiä suoraan edessä. Olihan se hiukan epäreilun tuntuista lahdata niitä siihen kasaan sormi krampissa, mutta tuli nyt jonkinmoiset scoret kuitenkin :p
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Pelihän kuolee PC:llä käsiin jo ennen joulua.


Battlefront:
Currently online players
PC: 5,388 Peak 24h: 19,387)

Battlefield 4:
Currently online players
PC: 7,950 Peak 24h: 30,787

ja onhan PS4:lla romahdus pelaajamäärissä jo käynyt.

PS4: 38,533 (24h peak: 85,027)

Lähde: http://swbstats.com/ ja http://bf4stats.com/
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Pelihän kuolee PC:llä käsiin jo ennen joulua.


Battlefront:
Currently online players
PC: 5,388 Peak 24h: 19,387)

Battlefield 4:
Currently online players
PC: 7,950 Peak 24h: 30,787

ja onhan PS4:lla romahdus pelaajamäärissä jo käynyt.

PS4: 38,533 (24h peak: 85,027)

Lähde: http://swbstats.com/ ja http://bf4stats.com/


Kannattaa muistaa, että kyseessä on ennenkaikkea auringontarkasti suunniteltu viihdetuote, joka on elimellisesti kytketty kolmeen uuteen elokuvaan. Force Awakens jysähtää ensi viikolla teattereihin ympäri maailmaa, repii miljoonittain katsojia ja käynnistää jälleen ennennäkemättömän Star Wars -buumin. Ei ole kauhean vaikea arvata, mitä tällöin tapahtuu pelaajamäärille. Myös konsolikauppiaiden ovipumput käyvät mukavasti. Tulevaisuudessa julkaistavat DLC:t sijoittunevat tuleviin elokuviin, joten uusia pelaajia on kauhottavissa, etenkin joulujen alla. Näin tämä bisnes toimii.

Minä ostin Season Passin, eikä harmita yhtään. Olen muutenkin lähinnä satunnainen ilta- ja viikonloppupelaaja, joten hitaampi DLC-tahti sopii minulle erinomaisesti. SWBF on graafisesti viimeisteltyä hauskanpitoa, jossa voi todella ripustaa työpäivän nuuduttamat aivonsa narikkaan. Sopii ainakin minulle täydellisesti.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Millon tota Jakkua pääsee latailemaan? :confused: Store ilmottaa vaan "ei ostettavissa".
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Millon tota Jakkua pääsee latailemaan? :confused: Store ilmottaa vaan "ei ostettavissa".

Veikkaisin, että illalla kasin aikoihin. Tuo klo 20:00 osuu jonkun aikavyöhykkeen kanssa usein kohdilleen pelijulkaisuaikojen yms. store-päivitysten kohdalla, joten eiköhän se silloin ole viimeistään auki.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Veikkaisin, että illalla kasin aikoihin. Tuo klo 20:00 osuu jonkun aikavyöhykkeen kanssa usein kohdilleen pelijulkaisuaikojen yms. store-päivitysten kohdalla, joten eiköhän se silloin ole viimeistään auki.

Ourrait. :cool:
 
Ylös Bottom