Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Äsken taas pääsi hetkeksi pelin kimppuun ja olipas makea tykitellä AT-ST:llä menemään, tuolla sai mukavasti tuhoa aikaan ja hauska ohjastaa tuota. Eiköhän rupea tämän osalta osto päätös sinetöityä, sen verran hyvin jaksanut viihdyttää ja jaksanut noita kahta kenttää tahkoa. Saisi tulla ennen julkkaria esille kummoisiin ympäristöihin sijoittuu nuo muut kentät mitä peli sisältää.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Mitähän kummaa, kun eilen kaverin kanssa pelaillessa, lähti peli pod assault pelimuotoon liityttäessä lataamaan endor metsäkenttää, mutta jäi jumittamaan lähtölaskentaan joka ei liikkunut mihinkään.
Oisko sieltä myöhemmin betan lopussa tulossa endor vielä pelattavaksi kentäksi loppuajaksi?
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Jar Jar Binks olis ihan pakko saada sählään tähän :) Tulis vähän huumoria peliin.
 
Kyllä täällä menee ennakkotilaukseen ehdottomasti, eeppistä Star Wars meininkiä. Sekavaahan tuo Walker Assault ollut mutta pikkuhiljaa alkaa meininki hahmottumaan. Paremmalta vaan maistunut kun oppinut uusia juttuja ja päässy kokeilemaa kaikki mahdolliset powerupit jne. Ehkä noiden kranaattien viskelemistahtia voisi hieman rajoittaa jos vrt. Jetpackin latausaikaan niin mielestäni ne voisi olla melkein toisin päin. Ei toki hyvä jos porukka lentelee yläilmois jatkuvasti.
Digitaalisenahan tämä on pakko hommata että pääsy SW:n tunnelmiin käy nopsaan!
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Kyllä noi suuret kävelijät alkaa tuolla jo kaatumaan. Muuten päällisin puolin kasuaalin oloinen verkkopeli on tässä yksittäisessä asiassa yllättävän haastava. Ilmeisesti Power Upit ilmestyvät aina samoihin paikkoihin? Kun tietää tämän, käy poimimassa oikeat työkalut. Illan viimeisessä pelissä pääsi ensimmäistä kertaa lassottamaan AT-AT:n koipia. Todsin automaattiohjaus osui kallioon ja ilo jäi tällä kertaa lyhytaikaiseksi.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Todsin automaattiohjaus osui kallioon ja ilo jäi tällä kertaa lyhytaikaiseksi.
En tiedä onko kyseessä jonkinlainen bugi, mutta joka kerta (3 kertaa), kuinka myöhään tahansa, kun olen sitä keskeisempää kävelijää yrittänyt lassota, niin aina törmännyt kallioon. Mutta se sivussa oleva kävelijän saa lassottua ihan helposti.

Orbital strike siihen keskellä tallustavaan ja lassolla sivussa oleva ni peli on sillä taputeltu.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

On hyvä beta. Ei pääse pelaamaan vaikka miten yrittää. You have lost connection to ea servers, tms tulee koko ajan. Muilla sama ongelma?
Mikäs netti sulla on? Mulla ja kahdella mun kaverilla on ElisaViihde kaapelin kautta ja valkoinen modeemi, eikä meillä toimi ollenkaan tuo beta. Eikä toiminut Rainbow six siege beta meillä. Tai oon mä kaks kertaa päässy peliin saakka tuolla viihteellä.

Heti kun yhdistää mobiililaajakaistan, niin toimii.

Tämä siis Pleikalla...
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

nii eikö tää tule ea accessiin 5 päivää ennen julkaisua?, joku sen jutun linkitti en vain sitä löydä :s
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Mitäs nämä samana päivänä tämän kanssa ilmestyvät Star Wars pelit ovat?

November 17th Star Wars Battlefront PS4
November 17th Star Wars Bounty Hunter PS4
November 17th Star Wars Jedi Starfighter PS4
November 17th Star Wars Racer Revenge PS4
November 17th Super Star Wars PS4

http://www.psnstores.com/upcoming/

Vähän off topic mutta nämä 4 vanhaa star wars peliä ovat tulossa tosiaan PS4:lle ja niissä on trophy tuki sekä grafiikoita viilattu jollain tasolla, ihan mielenkiintoisia ovat bounty hunter ja racer revenge jos pelit on saaneet tarpeeksi uutta maalia pintaan, jos nyt edes wider screen tuki ja full hd olis mahdollista. Saapuvat sekä erillisnä peleinä storeen että special edition konsolin mukana. Hinnasta ei tietoa.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Mikäs netti sulla on? Mulla ja kahdella mun kaverilla on ElisaViihde kaapelin kautta ja valkoinen modeemi, eikä meillä toimi ollenkaan tuo beta. Eikä toiminut Rainbow six siege beta meillä. Tai oon mä kaks kertaa päässy peliin saakka tuolla viihteellä.

Täsä vaiheessa on myöhäistä enää Rainbow Sixin kohdalla, mutta käy tarkistamassa olisiko näistä ohjeista apua Battlefronttiin? Suora linkki: https://support.ubi.com/en-US/FAQ/4...-closed-beta-playstation-4/kA030000000enwiCAA
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Kertokaas viisaat, että miksi pitäisi maksaa 10€ enemmän deluxe versiosta? Saat avattua suoraan muutaman aseen? Pari jotain emotea ja se on siinä? Standardi versio vaikuttaa paljon houkuttelevammalta vai enkö nyt tajua jotain?
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Kertokaas viisaat, että miksi pitäisi maksaa 10€ enemmän deluxe versiosta? Saat avattua suoraan muutaman aseen? Pari jotain emotea ja se on siinä? Standardi versio vaikuttaa paljon houkuttelevammalta vai enkö nyt tajua jotain?

Täysin samaa ihmettelin. Parista aseesta, jotka saa pelin edetessä muutenkin auki, en maksa 10€.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Nyt kun kolunnut noita kahta moodia niin tuntuu että ei nappaa tarpeeksi. Jo nyt hieman kyllästymistä havaittavissa itsellä. Täytyy nyt katsella Falloutin jälkeen jos kokoversio olisi houkuttelevampi lisämoodien kera.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Ei kaatunut AT-AT vieläkään lassottamalla, vaikka moneen kertaan pääsi yrittämään. Kyseisen lentolaitteen Power Up ilmestyy aina samaan paikkaan, josta se on kätevä käydä hakemassa. Viimeisessä vaiheessa oikeanpuoleisen linkkiaseman juoksuhaudasta. Vielä ehtii yrittämään...
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Vihdoin ja viimein näin tilanteen, jossa saatiin kumpikin AT-AT romuksi ja voitettiin kapinallisten kanssa! Huhuh. Oon pelannut tota varmaan 30 kertaa ja nyt ekaa kertaa tuli voitto.

Vähän kuitenkin masentaa tää randomien kaa pelailu. Välillä huvittaa, kun jengi ei tajua mitä pitää tehdä ja ammutaan oman joukkueen jäseniä sekä juostaan esim ohi aktivoinnin tarpeessa olevista podeista.

Muuten ihan jeba peli. Toki olis kiva nähä vähän enemmän mitä tää peli tarjoaa. Menee ostoslistalle, mutta ei kiireisimpänä hankintana.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Mikäs netti sulla on? Mulla ja kahdella mun kaverilla on ElisaViihde kaapelin kautta ja valkoinen modeemi, eikä meillä toimi ollenkaan tuo beta. Eikä toiminut Rainbow six siege beta meillä. Tai oon mä kaks kertaa päässy peliin saakka tuolla viihteellä.

Heti kun yhdistää mobiililaajakaistan, niin toimii.

Tämä siis Pleikalla...

Elisa viihde myös on. Tänää kokeilin sen 50kertaa päästä peliin, eikä onnistu. Noh, luovutan tän suhteen on noita muitaki pelejä mitä pelata
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Onko kellään tietoa että mihinkö asti tätä betaa voi huomenna pelata?
 
Ylös Bottom