Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Moniko on jenkkistoresta ostanut? Saisi taas jonkun verran halvemmalla ja pääsisi tietysti pari päivää aiemmin pelaamaan. Aiemmin ainakaan mitään ongelmia tuossa kikkailussa ollut, tuskin nytkään.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Moniko on jenkkistoresta ostanut? Saisi taas jonkun verran halvemmalla ja pääsisi tietysti pari päivää aiemmin pelaamaan. Aiemmin ainakaan mitään ongelmia tuossa kikkailussa ollut, tuskin nytkään.

Ostan lähes kaikki pelit jenkkistoresta paitsi esim Sonyn omat julkaisut joissa hinta on oikea eli 59.99e. Tuo 69.90e peleistä on mielestäni kiristystä :D. Ei itsellä ole mitään ongelmia ollut ja parhaimmillaan joka toisen pelin saanut "ilmaiseksi" valuuttakurssien ansiosta. Vieläkin säästöä tulee se about 15e per peli.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Oli näköjään VPD lähestynyt sähköpostilla ja peli on matkalla! Jospa pian pääsis naattimaan. :) Minä hankin pelini fyysisinä versioina 90% aina! Toivottavasti postin toilailut ei nyt sekoita. En ole pitkään aikaan tilannutkaan mitään julkkariksi, joten kyllähän tämä meinaa jo vähän jänskättää!
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Moniko on jenkkistoresta ostanut? Saisi taas jonkun verran halvemmalla ja pääsisi tietysti pari päivää aiemmin pelaamaan. Aiemmin ainakaan mitään ongelmia tuossa kikkailussa ollut, tuskin nytkään.

Nykyään hankin diginä pelit, joita aion pelata pitkään. Etenkin jos siihen kylkeen olen ostanut season passin. Näin kävi tämän pelin kohdalla ja ekaa kertaa laitettiin jenkkistore testiin. Homma toimi ja nyt laskuri laskee lukon aukeamista joka on ti aamuna klo 7.

May the force be with you!
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Siellä ovat yöjonot saaneet kasvaa kun julkaisuun on Pohjois-Amerikassa enää puolituntia aikaa!

CT_EeGOVEAAMkRu.jpg


CT_PzX5VAAExDdS.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Nykyään hankin diginä pelit, joita aion pelata pitkään. Etenkin jos siihen kylkeen olen ostanut season passin. Näin kävi tämän pelin kohdalla ja ekaa kertaa laitettiin jenkkistore testiin. Homma toimi ja nyt laskuri laskee lukon aukeamista joka on ti aamuna klo 7.

May the force be with you!

Aijai, tällaiset pelit ehkä kannattanee ostaa fyysisenä kuitenkin..

Arvosteluja lukenut niin monet toki kehuu ulkonäköä, mutta kritisoi rajusti sisältöä, sitä on aika ohuelti ja kun se StarWars hekuma hälvenee niin käteen jää aika heikko shooteri. Pelaajien kommentit vahvistaa tätä kyllä ihan täysin mitä olen lukenut, monet EA Accessin kautta pelanneet on jo nyt kyllästynyt peliin koska kaikki on nähty, ja vaihtelua ei ole tarpeeksi mikä pitäisi yllä mielekästä pelaamista.

Itse ostan tämän sitten joskus jos on räiskinnälle tarvetta kun saa kaiken sisällön yhdessä paketissa siihen 50 euroon. Tosin luulen että siihen mennessä on jo uudet Battlefieldit ulkona ja siirryn sinne suoraan. Vaikka pidänkin Starwarsista ylikaiken, niin en silti näe tarvetta tämän ostamiselle.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Arvosteluja lukenut niin monet toki kehuu ulkonäköä, mutta kritisoi rajusti sisältöä, sitä on aika ohuelti ja kun se StarWars hekuma hälvenee niin käteen jää aika heikko shooteri. Pelaajien kommentit vahvistaa tätä kyllä ihan täysin mitä olen lukenut, monet EA Accessin kautta pelanneet on jo nyt kyllästynyt peliin koska kaikki on nähty, ja vaihtelua ei ole tarpeeksi mikä pitäisi yllä mielekästä pelaamista.

Eikös samaa sanottu jo aikanaan Battlefront I:stä? Ja silti kyseessä on klassikko. Uskon monella kommentoijalla olleen jo vahva ennakkokäsitys pelistä ja ei alun perinkään ole kuulunut hankintalistalle.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Betaa pelasin, ja tykkäsin kyllä, mutta mitä nyt arvosteluja lukenut, ja se Season Pass-pelleily, saa peli jäädä kyllä hyllyyn. Jos 50 € Season Passilla saa enemmän kenttiä kuin 70 € emopelissä on, jotain tehdään väärin.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Eikös samaa sanottu jo aikanaan Battlefront I:stä? Ja silti kyseessä on klassikko. Uskon monella kommentoijalla olleen jo vahva ennakkokäsitys pelistä ja ei alun perinkään ole kuulunut hankintalistalle.

Oletat varmaan että tästä uudesta muodostuisi samanlainen klassikko kuin alkuperäisistä? Alkuperäiset ovat klassikoita omilla meriiteillään, ja jopa Battlefront I:ssä taitaa olla enemmän sisältöä kuin tässä uusimmassa, toki se ei ole graafisesti niin hienoa tai muuten tätä päivää mutta silti, siihen aikaan rahoillensa sai vastinettä pelasi sitten netissä tai yksin botteja vastaan. Ja ne vain toimii hyvin, niitä taidetaan vieläkin pelata ja vaikka viralliset serverit ovat aikoja sitten otettu alas, pelin fanit ovat löytäneet keinot pelata.

En näe samanlaista klassikon syntyä tämän kohdalla, ennustan tälle samanlaista kohtaloa kuin Hardlinelle.

Usko tai älä, mutta peli oli mun hankintalistalla hyvinkin kärjessä, mun piti hankkia tämä yhdessä Falloutin kanssa, luulet että jos peliä ei ennakkotilaa 200 päivää ennakkoon ja mehustele sitä täällä joka viikko niin ei pelistä olisi kiinnostunut. Itse nyt vain satuin katsomaan sitä hyvin neutraalisti ja näin sen Star Wars hekuman ohitse pelin sellaisena kuin se on. Ja se mitä näin, ja olen lukenut, niin peli ei vain ole sellainen johon haluan rahaa laittaa kiinni yli 100e. Niinkuin sanoin aiemmassa viestissä, ostoon menee sitten joskus kun tulee järkevä paketti joka sisältää kaiken mitä peliin oikeasti kuuluu fiksuun hintaan.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

En näe klassikon syntyä tämän kohdalla, ennustan tälle samanlaista kohtaloa kuin Hardlinelle.

En usko tällaisiin ennakkokäsityksiin ilman varsinaista pelikokemusta. Se mitä saanut jo viestiä rintamalta, on kyseessä vuoden paras verkkopeli. Puolentoista tunnin vankalla pelikokemuksella omaavan suusta. Omakohtaisia havaintoja luvassa loppuviikosta.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Aijai, tällaiset pelit ehkä kannattanee ostaa fyysisenä kuitenkin..

Arvosteluja lukenut niin monet toki kehuu ulkonäköä, mutta kritisoi rajusti sisältöä, sitä on aika ohuelti ja kun se StarWars hekuma hälvenee niin käteen jää aika heikko shooteri. Pelaajien kommentit vahvistaa tätä kyllä ihan täysin mitä olen lukenut, monet EA Accessin kautta pelanneet on jo nyt kyllästynyt peliin koska kaikki on nähty, ja vaihtelua ei ole tarpeeksi mikä pitäisi yllä mielekästä pelaamista.

Tämä.
Itse pelannut accessin kautta n.6h, ja siitäkin pari tuntia väkisin, kun on melkosen kevyt paketti sisällöltään ja kyllästyy tosi nopeasti.
Itse olen aina ollut suuri SW fani, mutta tässä ei ole oikein mitään muuta kuin äänet ja grafiikka hienoa. Loppu kumisee tyhjänä tynnyrinä.

Hyötyä ollut accessista tässäkin. En nimittäin julkkarissa osta missään tapauksessa. Ehkä alelaarista joskus.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Aijai, tällaiset pelit ehkä kannattanee ostaa fyysisenä kuitenkin..

Arvosteluja lukenut niin monet toki kehuu ulkonäköä, mutta kritisoi rajusti sisältöä, sitä on aika ohuelti ja kun se StarWars hekuma hälvenee niin käteen jää aika heikko shooteri.

Tästä olen eri mieltä. En ole ollut Star Wars fani enkä ole pelannut edellisiä Battlefrontteja. Tämä peli ei ollut tutkallani ennen betaa. Beta räjäytti potin todella viimeisen päälle hiotulla toimivuudella sekä ulkonäöllä. Omalla kohdallani ei ollut toimivuuden kanssa mitää ongelmia ja harvoin näkee monipelejä jotka pyörivät tasaisesti 60fps. Tein siltä istumalta ostopäätöksen, joka on tässä uutta materiaalia nähdessään vahvistunut entisestään. Ostin koko Star Wars saagan blurayna, kun juuri sopivasti ilmestyi. Minusta oli tullut yhtäkkiä fanipoika :p

Pitäisin tätä ilman Star Wars teemaakin loistavana shooterina, jonka pelaaminen on hauskaa. Omalla kohdallani tärkein kriteeri on kuitenkin se, että pelaamisen pitää olla hauskaa. Ei hampaat irvessä veren maku suussa.

Mutta mutta, kysymys jenkkistoresta ostaneille:

Aamulla ennen töihin lähtöä kokeilin pikaisesti käynnistää pelin kun lukko oli juuri sopivasti auennut. Peli ei käynnistynyt vaan herjasi jostain päivityksestä. Tsekkasin että kaikki päivitykset ja ultimate editionin lisäosat oli asennettuna eli niistä se ei ainakaan jumittanut. Kaksi vaihtoehtoa tulee itselle mieleen: vaikka pelaa europuolella, pitääkö olla kirjautuneena myös jenkkipuolelle? Toinen vaihtoehto liittyy käyttöoikeuksien palautaukseen, jonka tarvittaessa teen kun töistä pääsen.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Itse olen aina ollut suuri SW fani, mutta tässä ei ole oikein mitään muuta kuin äänet ja grafiikka hienoa. Loppu kumisee tyhjänä tynnyrinä.

Tätä mielipidettä olen täällä foorumilla ennenkin kummastellut. Mitä tässä sitten pitäisi olla? Tämä on verkkopeli, joka täyttää ja itse asiassa ylittää kaikki verkkopelin kriteerit.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

En usko tällaisiin ennakkokäsityksiin ilman varsinaista pelikokemusta. Se mitä saanut jo viestiä rintamalta, on kyseessä vuoden paras verkkopeli. Puolentoista tunnin vankalla pelikokemuksella omaavan suusta. Omakohtaisia havaintoja luvassa loppuviikosta.

Onhan tässä hienoja hetkiä, n. 13 tuntia takana(2 access-tiliä), mut ittee kyllä #"&%ttaa voi että Walker Assaultissa ja Supremacyssä on VAIN neljä mappia... Kyllähän tota Hothia varmaan jaksaa hinkata, mut silti. Toi DELUXE-versio tuntuu kyl aika huijaukselta, kymppi lisähintaa ja saa jotain yhden tuuletuksen ja pari etukäteen avautuvaa nippelinappelia
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Katsotaanpa mitä ensimmäisenä ehtineet peliarvostelijat ovat Battlefrontista mieltä. Vertailun vuoksi Opencriticistä joitakin vertailukelpoisien pelien(?) arvosanakeskiarvoja: Black Ops III 80 pistettä; Halo 5 83; BF4 79; BF Hardline 73. Tällä hetkellä Battlefrontin keskiarvo kyseisellä sivustolla on 73 pistettä sadasta. Metacriticin PS4-versioiden vastaavat pisteet ovat BlOps3 81; Halo 5 (Xbone) 84; BF4 85; BF Hardline 73; ja Battlefront 77.

Gamespot 7/10

If nothing else, Star Wars Battlefront is an exercise in pure spectacle, laid out in all of its neon glory. I can't help but smile when the Boba Fett guns down three fighters in a row from his Slave I ship, or a snowspeeder careens past with flames trailing in its wake. The first 10 hours are packed with these moments, and it's worth playing just to watch them unfold.

But Battlefront doesn't go much deeper than its ambitious surface appeal. It front loads its best content, only to fade in quality as the hours roll by. Star Wars Battlefront's skin is beautiful, but its legs are shaking, and threaten to buckle with time.

GamesRadar 4/5

This philosophy of getting players involved, and making your whole experience as hassle-free as possible, is the beating heart of Star Wars Battlefront. Rarely has any video game pushed pure, uncomplicated joy so forcefully to the fore. Sure, as a shooter, this can be rigidly simple at times, and does occasionally leave me yearning for something a little more complex and involving because I'm that guy who spent the rest of 2015 playing Destiny. As a wonderful recreation of some of my most cherished childhood fantasies (and you will feel the same, such is its universal appeal) Star Wars Battlefront is an absolute triumph.

Giant Bomb 3/5

There’s a whole lot of Star Wars seeping out of every pore of Battlefront, and no amount of forced fan service took away from the fact that some moments in this game reminded me of the many things I love about the film franchise. If the impending release of The Force Awakens has you in the mood for a casual online shooter set in the Star Wars universe, this game can certainly provide that for a dozen or so hours. Battlefront initially checks all of the boxes for being a great Star Wars game, but its limited amount of content and lack of meaningful progression kept me from wanting to return for more than a brief visit.

Polygon 8/10

In a sea of multiplayer-focused shooters, Star Wars Battlefront distinguishes itself as much by what it does as what it doesn't, and that comes at a price. Its old school simplicity doesn't always mesh with its attempts to bring those ideas into 2015, and it lacks some of those back-of-the-box bullet points that most modern AAA shooters wouldn't be caught dead without.

That said: This in a game where you crest a frozen ridge on the surface of Hoth and see a thousand lasers turn the sky into a disco and an AT-AT into scrap metal. If a little of the fat has to be trimmed for more people to have that experience, then blaster holes for bullet points seems like a fair trade.

Destructoid 6/10

Star Wars Battlefront feels authentic in many ways, but that authenticity is aggressively pursued at the cost of gameplay, and is often tacked-on. If you're in the mood for a relatively shallow shooter with caveats you likely won't be disappointed, but I wish that DICE had a little more time to polish it and add more substance.

Lähteet ja lisää arvosteluja: NeoGaf, Reddit
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Onhan tässä hienoja hetkiä, n. 13 tuntia takana(2 access-tiliä), mut ittee kyllä #"&%ttaa voi että Walker Assaultissa ja Supremacyssä on VAIN neljä mappia... Kyllähän tota Hothia varmaan jaksaa hinkata, mut silti.

Helpotusta luvassa 1. joulukuuta, kun saamme ilmaiset kaksi kenttää lisäpaketissa The Battle of Jakku. Kenttien määrä ei ole itseisarvo, vaan se kuinka rikkaan pelikokemuksen ne pystyvät tarjoamaan. Siellä jossain janan päässä meillä on kolmekymmentä kenttää.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Katsotaanpa mitä ensimmäisenä ehtineet peliarvostelijat ovat Battlefrontista mieltä.

Jotenkin ei taas yllätä! Pääkommentit luokkaa "kaikki on nähty kovin nopeasti, koska sisältöä on aika vähän", "aika geneerinen ja helppo räiskintäpeli", "graafisesti nätti, mutta siinäpä se sitten suurimmalta osin olikin". Muistan itse kirjoittaneeni aikalailla samantyylistä kritiikkiä ja kesällä ja alkusyksystä ja aika hyvin tunnuin osuvan kohdalleen, "ammattiarvostelijat" olivat samaa mieltä. Viime aikoina tuntuu, että olen aika monen pelinimikkeen kanssa, jonka julkaisun edeltävää aikaa on tullut hieman enemmän seurattua, osunut kohdalleen ennakkokritiikkini kanssa. Laitetaan tähän loppuun vielä se "mitäs mä taas sanoin?" toteamus viittaamaan niihin kesän ja syksyn ensifiiliksiin...

Sinälläänhän nuokin arvostelut ovat vain yhden tai korkeintaan muutaman arvostelijan näkemyksiä, mutta kyllähän nuo sinne 7 päälle muodostuvat keskiarvot selkeästi vihjaavat ja kertovat jotain. 7 päälle oleva keskiarvo ei ole huono, mutta kyllä minä ainakin toivoin ja odotin enemmän, vaikka peli meneekin hankintaan aikaisintaan hieman myöhemmässä vaiheessa. Reilun 7:n keskiarvo on sellainen keskinkertainen ja arvostelujen loppukommentteja lukiessa tulee väkisinkin sellainen olo, että tämä tosiaan oli se Battlefield: Star Wars, joka piti saada väkisin ulos ennen seuraavaa elokuvaa. Kohdeyleisö varmasti tykkää ja Star Wars-logo myy pelejä vähän vähemmänkin pelialaa seuraaville isoja kasoja, mutta reilun seiskan peli on silti vain reilun seiskan peli.

Toisaalta peli ei ole vielä täysin menetetty(pun intended!), koska noista loppukommenteista näkee, että kritiikkiä on annettu sisällön takia. Sisältöähän peli tulee saamaan lisää ja jonkun ajan kuluttua ne karvan alle 30 karttaa uusine pelimuotoineen ja hiottuine tasapainotuksineen ja muineen ovat saatavissa kaikki siihen 60 euroon. Toki pelisivustot eivät enää silloin noita arvostelujaan päivitä ja pisteitä nosta, mutta tavallaan silloin tuo nyt annettu kritiikki sisällöstä jää sivuun ja voidaan ajatella, että sen jäädessä pois arvosana ikään kuin nousisi sieltä kasin alta kasiin tai hieman yli. Silloin se arvosana olisikin sitä, mitä minä tältä odotin: keskiarvopisteitä sinne 80-85 väliin. GOTY-versio on siis edelleen todennäköinen hankinta joskus vuoden 2016 aikana.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

En näe samanlaista klassikon syntyä tämän kohdalla, ennustan tälle samanlaista kohtaloa kuin Hardlinelle.
Itse taas näen tässä yhtäläisyyksiä EA:n surullisen kuuluisiin Medal of Honot rebooteihin, minkä myötä koko pelisarja kuopattiin. Niitäkin taisi vaivata sisällön puute, mutta kaiken lisäksi ne olivat hiomattomia. Star Wars tulee kyllä tod.näk. myymän enemmän mitä medal of honor.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Ei kai sitä sisältöä voi paljoa ollakaan, kun tässä hyödynnetään poikkeuksellisen raa'asti tätä nykyajan uutta vitsausta: myydään puolet sisällöstä DLC:nä/Season passina niin saadaan nyhdettyä pelistä tuplahinta!
 
Ylös Bottom