Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Haha.. komppaan Miikaa täysin :) Itselläkään ei ole aikaa pelata älyttömiä niin tällainen tupla vkl on vain hyvä asia. ( itellä nyt 33 levelillä ja noin 39h takana. Ei millään ilveellä 60h )
Mä en edes jaksais pelata mitään peliä noin pitkään vaikka olis sinkku ja ilman lapsia jne. :D Nixuselle hatun nosto kuitenkin et oli level 50 ennenkuin muut ehti edes käynnistämään pelin. ;)

Peli on hyvä edelleen ja tätä jaksaa jauhaa. --> pelaamaan!

ps. KepaGt kyllä antoi vuoden turhimman kommentin tähän foorumiin! Onneksi olkoon! :D
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

:D No muttä tämä perheellinen, opiskeleva isi eli jälkikasvuakin on siunaantunut, joten todistettavasti on sitä joskus tullut saatuakin, niin ei tarvi neitseenä sinne hautaan mennä :D "alkoi tommoiseen" eihän siihen tässä pelissä mene kuin se 60 tuntia niin olla max levelillä, joten edelleen olen samaa mieltä, että liian nopeasti pamahtaa levelit, ja extra xp:t turhia. Mutta joo se on toki vain mun mielipide :)

Joo en todellakaan tarkoittanut että sinä olisit neitseenä menossa hautaan tolla kommentilla tai vastaavaa ja anteeksi pyydänkin sitä :eek: kuitenkin että melko samalla viivalla näytän kaikkien kanssa olevat LVL ja pelitunti suhteessa.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Itsellä ollut peli julkaisusta asti ja juuri sain tason 22 :D Tupla XP on parasta ainakin itseni kaltaisille harvoin fps pelejä pelaajille, saapahan hommattua tuon ylivoimaisen han solon pislan.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Itsellä ollut peli julkaisusta asti ja juuri sain tason 22 :D Tupla XP on parasta ainakin itseni kaltaisille harvoin fps pelejä pelaajille, saapahan hommattua tuon ylivoimaisen han solon pislan.

Samoilla aatoksilla. Sunnuntaipelaaja on edennyt Han Solon pislan rajan ohi ja otsa kirkkaana jatketaan kohti tason 50 mustaa stromtroopperia. Tupla XP joulupelit ovat tätä tietä tasoittaneet.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Itsellä sama tavoite. 10 leveliä pitäisi vielä saada, jotta saisi mustan stromtrooperin ja tietenkin siinä samalla kulta trophyn.
 
Haha.. komppaan Miikaa täysin :) Itselläkään ei ole aikaa pelata älyttömiä niin tällainen tupla vkl on vain hyvä asia. ( itellä nyt 33 levelillä ja noin 39h takana. Ei millään ilveellä 60h )
Mä en edes jaksais pelata mitään peliä noin pitkään vaikka olis sinkku ja ilman lapsia jne. :D Nixuselle hatun nosto kuitenkin et oli level 50 ennenkuin muut ehti edes käynnistämään pelin. ;)

Peli on hyvä edelleen ja tätä jaksaa jauhaa. --> pelaamaan!

ps. KepaGt kyllä antoi vuoden turhimman kommentin tähän foorumiin! Onneksi olkoon! :D

No, kukahan se provosoitui[emoji2] eli titteli tais mennä sinne [emoji106] el edelleen... Anna se peli pois ettei sua niin paljon tympäsee... Haaa
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Nyt näyttäisi hinta olevan jo 35€ PSN Storessa, pistää jo vähän harkitsemaan. Sain sopivasti 40€ latauskortteja jouluna, mutta toisaalta pelikirjastossa on vielä kaikki MGSV, Fallout ja muut isot kumppanit kesken.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Tänään tuli tehtyä "mahdoton" ja kaadettua kaapelilla AT-AT :D samalla tuli käännettyä melko epätoivoinen ottelu voitoksi ja samalla pamahti Rank 41, toivottavasti tammikuussa tulisi kunnon expansion pack niin voisi ton season passin ostaa.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

[video=youtube;UDk9W-WTQIg]https://www.youtube.com/watch?v=UDk9W-WTQIg&feature=youtu.be[/video]

"Boba Fett? Where?"
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Saako tuolla kaapelilla kaadettua AT-AT:n milloin tahansa vai onko se kaadettava silloin kun sitä vastaan voi hyökätä?
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Saako tuolla kaapelilla kaadettua AT-AT:n milloin tahansa vai onko se kaadettava silloin kun sitä vastaan voi hyökätä?

Vasta silloin kun Y-wingit pommittavat niitä.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Tämmösen työnsi YouTube mun ruudulleni!

[video=youtube;YtPkf1_MGvY]https://www.youtube.com/watch?v=YtPkf1_MGvY[/video]

Editoidaan vanhaa viestiä. YouTube täräytti uuden suosituksen. Vertaillaan videomuodossa vähän sitä, mitä oli tarjolla jo 10 vuotta sitten verrattuna nykyiseen.

[video=youtube;-D5Leeye6ME]https://www.youtube.com/watch?v=-D5Leeye6ME[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Tämmösen työnsi YouTube mun ruudulleni!

[video=youtube;YtPkf1_MGvY]https://www.youtube.com/watch?v=YtPkf1_MGvY[/video]


Melkein 10 minuuttia saman asian toistoa, olipa harvinaisen rasittava video. Mutta joo, itse olen ainakin päässyt jo ajat sitten lvl 50 ja silti jatkanut pelaamista, koska peli on hauska ja rento.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Aika hyviä pointteja tällä (jo aika vanhalla) videolla. Itse olen (edelleen) aika samoilla linjoilla.

[video=youtube;OT7eHT9yuGE]https://www.youtube.com/watch?v=OT7eHT9yuGE[/video]
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Turhaan tänne tota samaa video pistää jonka kaikki ovat nähneet,ihan vaan riitaa haastamaan. Mutta itse tuli äsken korkattua peli kun se oli jo suht halpa ja onhan se ihan maittavaa menoa. Peli on ihan hyvän näkönen mut enemmän vaikutuksen tekee sulava framerate. vasta kolmea modea tuli kokeiltua kun päätin lähteä mentaliteetillä voitto modesta ennenku siirrytään seuraavaan. Eihän sitä voittoa sitten yhdestä modesta saanut edes 5-10 kierroksen jälkeen kun siellä oli yksi pelaaja joka piti meitä pilkkanaan, tuntu et kaveri teki mitä lystäs ja tiesi missä kaikki ovat kokoajan. Pelissä on selkeä etu niillä jotka ovat pelaneet kauan verrattuna vasta aloittelevaan pelaajaan, ei pelkästään kenttä tuntemus mutta myös varusteet ja kortit vaikuttaa asiaan paljon. Ihan mukavaa ajanvietettä ja mielellään olisi kauemminkin pelannut, nähtäväksi jää pitkällä aikavälillä onko peli tuon 35€ arvoinen.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Peli myynyt kahdessa kuukaudessa 12 miljoonaa kappaletta. Kaverilistalla tämä on näkynyt viime viikot suosituimpana pelinä.

Lähde: http://www.ign.com/articles/2016/01...ont page)&utm_content=2&utm_campaign=Blogroll
Paljon pelejä myyty, mutta silti vain noin neljännesmiljoona pelaajaa maksimissaan päivän aikana. Käytännössä on siis miljoonia pelaajia, jotka toivovat, että olisivat uskoneet arvosteluja ennen pelin ostamista, ja ovat sittemmin myyneet pelin pois tai jättäneet pölyyntymään hyllylle. Kun katselee esim. Metacriticin tai Amazonin "most helpful" arvosteluja, niin ei ainakaan niiden kannalta ole kovin menestynyt peli.

Ps. Onko sulla kaverilistalla paljonkin vekaroita, joille on pelin pukki tuonut?
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Onko sulla kaverilistalla paljonkin vekaroita, joille on pelin pukki tuonut?

Ihan ollaan aikamiesporukalla pelejä pelattu. Ilman Siegeä olisi tästä tullut tämän joulun peli. Nyt vain kävi näin. Parasta verkkopeliä molemmat, Black Opsin flopattua laginsa kanssa.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Ihan ollaan aikamiesporukalla pelejä pelattu. Ilman Siegeä olisi tästä tullut tämän joulun peli. Nyt vain kävi näin. Parasta verkkopeliä molemmat, Black Opsin flopattua laginsa kanssa.

Eipä tuo flopilta vaikuta.
 
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Eipä tuo flopilta vaikuta.

Jos vertaa näiden kahden pelin lagaamista niin kyllä se blops3 täysi floppi on. Dedicated servut on valovuoden tuota codin hybridipaskaa edellä.
Myynneiltään codi tulee tosin olemaan ykkönen vielä vuosia koska sana on juurtunut kaikkien ei niin vakavien pelaajien mieleen "the pelinä" jonka jokainen haluaa, sisällöstä viis. /sadface

Peli myynyt ARVIOLTA kahdessa kuukaudessa 12 miljoonaa kappaletta. Kaverilistalla tämä on näkynyt viime viikot suosituimpana pelinä.

Piti lisätä tuo sana tuohon kun kyseessä on taas Michael Pachterin kuuluisat veikkaukset, odotellaan nyt kuitenkin EA omia paljastuksia jos niitä koskaan kuullaan. Gamestop on aikaisemmin sanonut
olleensa pettynyt myyntiin ja tuon toisen arvioita heittelevän VGC:n mukaan myynti hidastui about 700k kappaleeseen joulukuun viikkoina.
 
Ylös Bottom