Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars -episodit 7-9?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jukka Palmén
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jukka Palmén

New Member
Star Wars -saagalle jatkoa, Hohto uutisoi tai pikemminkin arvailee.

Onhan noista ollut puhetta ennenkin aina välillä, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut... eikä ole tapahtunut nytkään.;)

Ihan mielenkiintoiseltahan tuollainen trilogia tuntuisi, mutta ei kiitos, jos jatkaa tätä nykyistä Star Wars -linjaa. Lisäksi on myös sellaisia huhuja kuulunut, että tällä kertaa Lucas tekisi leffat kokonaisuudessaan CGI:llä - täysveristä tietokoneanimaatiota siis. :rolleyes:

Vastaus: Star Wars -episodit 7-9?

En usko, että tulee ilmestymään. Ei Lucaskaan niin raha-ahne ole, että pilaisi täydellisesti oman saagansa.

Sopinee aika hyvin tähän ketjuun: jossain vaiheessa olin kuulevinani semmoista huhua että Lucas olisi tekemässä TV-sarjan muodossa jatkoa Star Wars-saagalleen. Onko asiassa sitten mitään perää, hankala sanoa.

Jouko Luhtala sanoi:
Sopinee aika hyvin tähän ketjuun: jossain vaiheessa olin kuulevinani semmoista huhua että Lucas olisi tekemässä TV-sarjan muodossa jatkoa Star Wars-saagalleen. Onko asiassa sitten mitään perää, hankala sanoa.

Tämä kuullostaa paremmalta, toivottavasti tuleekin, mutta kyllä nuo episodet 7-9:kin kelpaisi.

Ehkä Lucas pitää taas pienen taidepaussin ja pistää episode 7 -> XIV tuotantoon vasta vuonna 2009. Olen kumminkin sitä mieltä että haluan nähdä myös osat 7 -> joten go for it George.

Minusta noiden aiheeksi sopisivat jedit, varsinkin Yoda ja hänen nuoruutensa. Erityisesti se miten hänestä tuli jedimestari ja millaisia taisteluita ja ongelmia hän kohtasi. Njoo, ei tuosta ihan ehkä kolmea leffaa saisi, mutta tuollaista ajattelin.

Vagrant sanoi:
Minusta noiden aiheeksi sopisivat jedit, varsinkin Yoda ja hänen nuoruutensa. Erityisesti se miten hänestä tuli jedimestari ja millaisia taisteluita ja ongelmia hän kohtasi. Njoo, ei tuosta ihan ehkä kolmea leffaa saisi, mutta tuollaista ajattelin.

Hmm... mielenkiintoista. Sittenhän ne olisivat episodit -1, -2 ja -3. Jos olette SW-kirjoja lukeneet ja nuo mahdolliset tulevat episodit perustuisivat joihinkin niistä niin luvassa on mielenkiintoista
Luke Skywalkerin, ja kumppaneiden, taistelua Imperiumin jäännöksiä ja vaarallisia (jopa kätkettyjä!) Sith -lordeja vastaan ;)

Tuota Jarmon spoilerissa oleva juttu voisi olla ihan todennäköinen. Mutta ketkäs sitten näyttelisivät esim. Luke Skywalkeria? Mark Hamill ja kumppanit ovat jo aika vanhoja. Mutta jos heidät nuorennettaisiin tietokoneella ja leffat tehtäisiin myös kokonaan koneella, niin ehkä sitten.

Ainakin aikoinaan Lucas selitteli että episodit 7-9 kertoisivat Leian ja Hanin lapsista ja Lukesta.

Oli miten oli, TV-sarjaa en todellakaan toivo. Ellei siitä ihan oikeasti tehdä kunnolla. Itse olen nauttinut myös osista 1 ja 2, mutta silti TV-sarja kuulostaa pahalle.

Liquit sanoi:
Köh... Epi 1&2...köh.... :rolleyes:

Ne osat olivat tulossa ennemmin tai myöhemmin, koska Lucas oli aina suunnitellut sarjaan 6 osaa. Mies ei ole vain osannut saada mitään hyvää aikaan näissä uusissa episodeissa.

Hurja Guru sanoi:
Ne osat olivat tulossa ennemmin tai myöhemmin, koska Lucas oli aina suunnitellut sarjaan 6 osaa. Mies ei ole vain osannut saada mitään hyvää aikaan näissä uusissa episodeissa.

Minä kun muistelisin, että Star Wars-saagan piti alunperin olla 9-osainen.

Onhan noista ollut välillä huhuja liikkeellä suuntaan, jos toiseenkin, mutta George Lucasistahan tuo uusien episodien valmistuminen on loppupeleissä kiinni. Itselläni ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan, että jatkoa saataisiin pihalle. Nuo episodithan voisivat pohjautua vaikkapa Dark Empire I ja Dark Empire II sarjakuviin, joissa on sopivan synkkää meininkiä ja sitä haluttua taistelua Imperiumin jäänteitä vastaan sen vanhan tutun porukan voimin.

Mitä taas näyttelijöihin tulee, niin kyllä roolit varmaan saataisiin täytettyä sopivilla "kaksoiskappaleilla" tai jos ei muuten, niin ainahan maskeerauksella ja CG-tekniikalla saadaan kummasti näyttelijää nuorennettua.

RavenX sanoi:
Onhan noista ollut välillä huhuja liikkeellä suuntaan, jos toiseenkin, mutta George Lucasistahan tuo uusien episodien valmistuminen on loppupeleissä kiinni. Itselläni ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan, että jatkoa saataisiin pihalle. Nuo episodithan voisivat pohjautua vaikkapa Dark Empire I ja Dark Empire II sarjakuviin, joissa on sopivan synkkää meininkiä ja sitä haluttua taistelua Imperiumin jäänteitä vastaan sen vanhan tutun porukan voimin.

Mitä taas näyttelijöihin tulee, niin kyllä roolit varmaan saataisiin täytettyä sopivilla "kaksoiskappaleilla" tai jos ei muuten, niin ainahan maskeerauksella ja CG-tekniikalla saadaan kummasti näyttelijää nuorennettua.

Ihan toinen juttu on suostuuko esim joku harison ford moiseen CG nuorennus "leikkaukseen"

Sehän oliskin kiva jos vanhat näyttelijät näyttelis uusissa osissa eläkepäiviään viettäviä vanhuksia. Tosin voishan niiden ympärille keksiä jotain uutta, ilman että niitä täytyis nuorentaa tai vaihtaa näyttelijöitä.

Muuten vähän epäilen että uusia osia tulis varsinkaan elokuvan muodossa, ja jos tulee niin tuskin laatu nousis näistä uusista osista. Sitten vois olla jotain toivoa jos George luovuttais ohjaajan pallin muille, tyytyis itse sinne kirjoitus/tuottajan tehtäviin. Tuottajana hänen pitäis antaa sitten vielä vähän vapautta ohjaajalle.

Unreal-Hawk sanoi:
Minä kun muistelisin, että Star Wars-saagan piti alunperin olla 9-osainen.

Joka kuitenkin lyhennettiin kuuteen elokuvaan kun huomattiin tarinan mahtuvan niin moneen. Itseasiassa koko homman piti mennä yhteen elokuvaan, mutta sitten Lucas päätti "laajentaa".

Jarmo Hänninen sanoi:
Jos olette SW-kirjoja lukeneet ja nuo mahdolliset tulevat episodit perustuisivat joihinkin niistä niin luvassa on mielenkiintoista
Luke Skywalkerin, ja kumppaneiden, taistelua Imperiumin jäännöksiä ja vaarallisia (jopa kätkettyjä!) Sith -lordeja vastaan ;)

Seuraavassa pieni lainaus:

Glottis puhuu palturia .. ei uudet elokuvat varmasti perustu kirjoihin, koska ne ei ole Lucasin ideoimia, eikä hyväksymiä (tms).

Lähde: #trabant.dna.fi

Arisalmi sanoi:
Seuraavassa pieni lainaus:

Glottis puhuu palturia .. ei uudet elokuvat varmasti perustu kirjoihin, koska ne ei ole Lucasin ideoimia, eikä hyväksymiä (tms).

Lähde: #trabant.dna.fi

Mikähän tässä nyt on ideana? Jos nuo episodit 7-9 joskus tehdään niin kyllähän ne voivat ihan hyvin perustua joihinkin kirjojen tarinoista. Miksei :confused: Minulle se on aivan sama, että perustuvatko ne lopulta yhtään mihinkään. Innolla odotan eli odotan pahinta ja toivon jotain parempaa.

Jarmo Hänninen sanoi:
Mikähän tässä nyt on ideana? Jos nuo episodit 7-9 joskus tehdään niin kyllähän ne voivat ihan hyvin perustua joihinkin kirjojen tarinoista. Miksei :confused: Minulle se on aivan sama, että perustuvatko ne lopulta yhtään mihinkään. Innolla odotan eli odotan pahinta ja toivon jotain parempaa.

Eivät ne perustu. George Lucas on monasti todennut että kirjat eivät kuulu viralliseen SW-saagaan eikä hän tasan tarkkaan ryhdy niiden pohjalta tekemään leffakäsiksiä, hänhän joutuisi siinä tapauksessa maksamaan rojalteja kirjojen tekijöille. Eli ne teoreettiset SW-jatkot perustuvat voivat pohjautua mihin tahansa muuhun paitsi SW-kirjoihin, sarjakuviin tai peleihin.

Ylös Bottom