Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Outlaws

HideoMiyamoto

Well-Known Member
1724159506316.png

Nimi: Star Wars: Outlaws
Kehittäjä: Massive Entertainment
Julkaisija: Ubisoft
Alustat: PC, PS5, Xbox Series
Lajityyppi: Toiminta, seikkailu.
Julkaisu: 30.8.2024, EA 27.8
Kotisivut: https://www.ubisoft.com/en-gb/game/star-wars/outlaws
KonsoliFIN Pelisivu: https://www.konsolifin.net/peli/star-wars-outlaws

IF YOU’RE WILLING TO TAKE THE RISK, THE GALAXY IS FULL OF OPPORTUNITY​

Experience the first-ever open world Star Wars™ game, set between the events of The Empire Strikes Back and Return of the Jedi. Explore distinct locations across the galaxy, both iconic and new. Risk it all as Kay Vess, a scoundrel seeking freedom and the means to start a new life, along with her companion Nix. Fight, steal, and outwit your way through the galaxy’s crime syndicates as you join the galaxy’s most wanted.


Tehdääs nyt tällekkin ketju kun kohta julkaisu ja varmasti monia kiinnostaa. PC:llä Ubisoft+ on helppo lähteä kokeilemaan joten eikun peli tulille jos vaan arviot ei ole ihan surkeat.




Arviot saapuu 26.8 klo 15:00


 
Viimeksi muokattu:
Vpd yllätti. Peli juuri postitettu viesti tuli, eli eiköhän julkaisupäiväksi 30.8 ehdi saapua :) jopa huomiseksi, kun seurantakoodi mukana.
 
Vpd yllätti. Peli juuri postitettu viesti tuli, eli eiköhän julkaisupäiväksi 30.8 ehdi saapua :) jopa huomiseksi, kun seurantakoodi mukana.
VPD tulee tuo viesti automaattisesti, olen monesti viikonloppuna ihmetellyt että johan on tehokasta toimintaa, mutta todellisuudessa peli on lähetetty vasta 3-5 päivää myöhemmin.

On toki joskus tullut vpd tullut ennakkoonkin
 
VPD tulee tuo viesti automaattisesti, olen monesti viikonloppuna ihmetellyt että johan on tehokasta toimintaa, mutta todellisuudessa peli on lähetetty vasta 3-5 päivää myöhemmin.

On toki joskus tullut vpd tullut ennakkoonkin
Tilasin tuon jo viime viikolla ja äsken tuli viesti. On jo postissa seurantakoodin mukaan, joten on jo postitettu. Kunhan saavat Tampereelle sen ennen viikonloppua.

Ihan peruspeli :)
 
Arvosteluja odottelen kyllä mielenkiinnolla. Jos sieltä ei mitään aivan pannukakkua tule ja suorituskyky on kohdillaan, niin melko varmasti menee heti ostoon.
 
Vpd yllätti. Peli juuri postitettu viesti tuli, eli eiköhän julkaisupäiväksi 30.8 ehdi saapua :) jopa huomiseksi, kun seurantakoodi mukana.
Itellä ainakin meni 4 arkipäivää julkaisun jälkeen kun SotE-Edition saatiin mulle toimitettua, mutta silloin olikin juhannus ja kirjelähetys, mut silti. :)

Olihan tässä ihan asiaakin, eli pelistä oon varovaisen kiinnostunut. Tykkään kyllä skifistä, mutta Ubi hieman huolettaa, niin arvostelut kyllä luen ekaks. Enköhän sit viimeistään alelaarista nappaa tämän. Ei ole muutenkaan hirveetä hinkua maksaa täyttä hintaa melkeen kaikista peleistä.
 
Itellä ainakin meni 4 arkipäivää julkaisun jälkeen kun SotE-Edition saatiin mulle toimitettua, mutta silloin olikin juhannus ja kirjelähetys, mut silti. :)

Olihan tässä ihan asiaakin, eli pelistä oon varovaisen kiinnostunut. Tykkään kyllä skifistä, mutta Ubi hieman huolettaa, niin arvostelut kyllä luen ekaks. Enköhän sit viimeistään alelaarista nappaa tämän. Ei ole muutenkaan hirveetä hinkua maksaa täyttä hintaa melkeen kaikista peleistä.
Postissa nyt noudettavissa :)
 
Jos testaat viikonloppuna, niin ilmotteleppas, että löytyyko 30/40/60fps tilat, eikös tällä ole sama kehittäjä, kuin Avatarilla, niin luulisi löytyvän :)

Löytyy. Katselin vähän striimiä eilen ja ihmettelin miten smoothilta se näytti PS5. Sama kehittäjä kun Avatarilla ja Divisionalla.

 
Tiistaina lähdetään galaxia tutkimaan. Toivon vaan kovasti ettei tämä ole teknisesti pökäle. Tosin Division 2 ja Avataria kun miettii niin eiköhän peli ole ihan hyvissä käsissä ja Snowdrop pelimoottori luo hienoja maisemia.

Tästä vielä mitä pelin open world tarjoaa.

 
Tiistaina lähdetään galaxia tutkimaan. Toivon vaan kovasti ettei tämä ole teknisesti pökäle. Tosin Division 2 ja Avataria kun miettii niin eiköhän peli ole ihan hyvissä käsissä ja Snowdrop pelimoottori luo hienoja maisemia.
Niin tässäkin pelissä on tämä kolmen päivän ennakkokäyttöoikeus jos menee kalliimmalla versiolla tai Ubisoft+:lla. Tämähän voisi olla syy laittaa palvelu taas kuukaudeksi tilaukseen.

Jos Avatar antaa mitään osviittaa siitä mitä tekijät osaavat, niin kyllä tämän luulisi ihan kohtuu hyvässä kunnossa olevan. Enemmän itseasiassa arveluttaa sisältö kuin tekninen toteutus.
 
Niin tässäkin pelissä on tämä kolmen päivän ennakkokäyttöoikeus jos menee kalliimmalla versiolla tai Ubisoft+:lla. Tämähän voisi olla syy laittaa palvelu taas kuukaudeksi tilaukseen.

Jos Avatar antaa mitään osviittaa siitä mitä tekijät osaavat, niin kyllä tämän luulisi ihan kohtuu hyvässä kunnossa olevan. Enemmän itseasiassa arveluttaa sisältö kuin tekninen toteutus.

Joo tässä pääsee oikeaan julkaisuun mukaan kun maksaa vähän enemmän tai tilaa Ubisoft+.
 
Tiistaina lähdetään galaxia tutkimaan. Toivon vaan kovasti ettei tämä ole teknisesti pökäle. Tosin Division 2 ja Avataria kun miettii niin eiköhän peli ole ihan hyvissä käsissä ja Snowdrop pelimoottori luo hienoja maisemia.

Tästä vielä mitä pelin open world tarjoaa.


Onko käsitystä, miten tämä mainostettu avoin pelimaailma vertautuu vaikkapa RDR2- tai GTA-pelimaailmoihin?
 
Onko käsitystä, miten tämä mainostettu avoin pelimaailma vertautuu vaikkapa RDR2- tai GTA-pelimaailmoihin?

Ei mitään käsitystä niin vähän katsonut mitään videoita. Mutta jos voisin turvallisen veikkauksen heittää niin ei kovin hyvin. Massivella ei millään riitä resurssit tai taito Rockstarin tasolle. Jos olen väärässä niin otan uutisen ilolla vastaan.
 
Kaikki mitä olen pelistä nähnyt, on vaikuttanut hyvälle. Saa nähdä millainen peli sieltä löytyy ja kuinka paljon tuota open world tekemistä on.
 
Torstaina iltapäivästä tilattu Gold edition saapui heti seuraavana päivänä. Viitisen tuntia olen ehtinyt pelailla tätä ja laitetaan hieman fiiliksiä alun perusteella (varmuuden vuoksi spoilertageihin)

- Olen tykännyt todella paljon pelistä! Hyvä Star Wars fiilis ja pelimekaniikat ovat toimivia, vaikkakin melko tuttuja muista open world peleistä.
- Ulkoasu ja tekninen puoli yllättävänkin hyvässä kunnossa. Performance -modella mennään ja mitään isompaa nykimistä tms. ei ole tullut vastaan.
- Combat toimii hyvin ja on yllättävän haastavaa. Montaa osumaa ei päähenkilö kestä, joten suojissa kykkimistä kannattanee harrastaa.
- Avoin maailma kutsuu seikkailemaan ja speederillä ajelu on hauskaa. Avaruudessa on myös tullut käytyä lentelemässä ja siellä homma pelittää hyvin.
- Pääjuonta lähinnä mennyt, mutta kyllähän kartalla sivutekemistä tuntuu riittävän. Eri factionit / reputation systeemi alkaa aukeamaan pikkuhiljaa ja varmasti tulee vaikuttamaan tekemiseen (eli kaikkien kaveri ei pysty olemaan).

Sanoisin, että jos Star Wars teemana maistuu ja ylipäänsä avoimen maailman toiminta-/seikkailupelit hyvin kevyillä roolipelielementeillä, niin ihme on jos tästä ei tykkää :) Jos pitäisi omien kokemusten perusteella miettiä arvosanaa, niin karkeasti sellainen 8,5 peli. Ei varmasti mikään maailmoja mullistava, mutta alun perusteella pieksee perus Ubisoft kaavan pelit. Ehkä verrokkina voisi olla Hogwarts Legacy? Vahva teema ja hauskaa tekemistä tutuilla elementeillä.
 
Torstaina iltapäivästä tilattu Gold edition saapui heti seuraavana päivänä. Viitisen tuntia olen ehtinyt pelailla tätä ja laitetaan hieman fiiliksiä alun perusteella (varmuuden vuoksi spoilertageihin)

- Olen tykännyt todella paljon pelistä! Hyvä Star Wars fiilis ja pelimekaniikat ovat toimivia, vaikkakin melko tuttuja muista open world peleistä.
- Ulkoasu ja tekninen puoli yllättävänkin hyvässä kunnossa. Performance -modella mennään ja mitään isompaa nykimistä tms. ei ole tullut vastaan.
- Combat toimii hyvin ja on yllättävän haastavaa. Montaa osumaa ei päähenkilö kestä, joten suojissa kykkimistä kannattanee harrastaa.
- Avoin maailma kutsuu seikkailemaan ja speederillä ajelu on hauskaa. Avaruudessa on myös tullut käytyä lentelemässä ja siellä homma pelittää hyvin.
- Pääjuonta lähinnä mennyt, mutta kyllähän kartalla sivutekemistä tuntuu riittävän. Eri factionit / reputation systeemi alkaa aukeamaan pikkuhiljaa ja varmasti tulee vaikuttamaan tekemiseen (eli kaikkien kaveri ei pysty olemaan).

Sanoisin, että jos Star Wars teemana maistuu ja ylipäänsä avoimen maailman toiminta-/seikkailupelit hyvin kevyillä roolipelielementeillä, niin ihme on jos tästä ei tykkää :) Jos pitäisi omien kokemusten perusteella miettiä arvosanaa, niin karkeasti sellainen 8,5 peli. Ei varmasti mikään maailmoja mullistava, mutta alun perusteella pieksee perus Ubisoft kaavan pelit. Ehkä verrokkina voisi olla Hogwarts Legacy? Vahva teema ja hauskaa tekemistä tutuilla elementeillä.

Kuten vähän omat odotukset oli. Hyvin tehty Star Wars avoimen maailman seikkailu joka ei yritä keksiä pyörää uudestaan.
 
Täällä kans pelille asetettu korkeat odotukset ja kommenttien perusteella vaikuttaa että niihin voitais jopa yltää

Hyvä jos jotkut ootte saaneet Gold-versiot perille melkein viikkoa etukäteen ite tilasin kahdesta eri kaupasta viime maanantaina, molemmista tuli viikon puolivälissä viesti että loppu maahantuojalta. Kolmas kauppa sit postitti torstaina mutta vieläkään ei näy seurantakoodin perusteella että ois liikahtanut..
 
Ylös Bottom