Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Outlaws

Hmm... gigantin hinta houkuttaa mutta pari arvostelua mitä tubesta tuli kertoi että melko pökäle pelimekaanikoilta stealthin & sen tekoälyn osalta ja siinä epäonnistumisen takia kovasti kauaksi heitoista.. kankeita naama-animaatioita, omituinen klaani maine systeemi (miinukselta taas parhaaksi kaveriksi parilla klaanitehtävällä jne)
Sama homma, star wars kiinnostaa aina, mutta muutamia arvosteluita lukeneena vaikuttaa harmillisen geneeriselle pelille, johon on vaan liimattu Star wars tapetit ympärille.

Jään odottamaan mitä täällä pelistä sanotaan
 
joo o tuo korttipeli olikin sitten melkeinpä ainut posiitivinen asia, tämä pakoitettu stealth meininki että dont get caught saa mut siihen pisteeseen että unistaloin pelin kohta, ei jumalauta että menee pata jumiin pelin kanssa. vuoden raivostuttavin peli tähän mennessä, vielä kun vaikeusaste asetukset ei vaikuta mitenkään siihen miten nuo viholliset havannoi sinut. jos tämä peli sisältää näitä dont get caught stealth missioneita paljonkin niin itsellä loppuu pelaaminen hyvin lyhyeen, jos jäät kiinni koko homma alusta ja ja joudut keräämään kaikki itemitkin uusiksi. koska peli ei tallenna, aika siirtyä takaisin wukongin pariin ja huomenna voisi ehkä kokeilla uusiksi. onneksi ubisoft+:lla on tuo anno lisäreineen niin ei mee kumminkaan täysin hukkaan tämä ubisoft+ jäsenyy, ja voisihan sitä avatariakin kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun on päässyt noista alun tutoriaali alueista pois ja peli auennut enemmän voi että mä nautin tän pelaamisesta. Erittäin by the numbers open world Star Wars peli mutta itselle merkitsee enemmän se pelin teema ja onko sitä hauska pelata kuin että se olisi innovatiivinen. Jos kuvittelet mitä nuo viime vuosien isot Assassins Creed pelit on ollut mutta Star Wars teemalla niin et tule pettymään.

Nuo sniikkailu tehtävät missä ei saa tulla nähdyksi toi heti mieleen että jos on rush pelaaja niin niistä ei pidä, itse kun otan asiat maltilla ja rauhassa niin ovat tähän mennessä olleet todella yksinkertaisia ja helppoja tehdä. Niitä ei ole ollut kun noissa eri jengien päämajoissa joka käy järkeen että kun sinut nähdään alueelle mihin ei saa mennä niin sinut viskataan pois sieltä, ei ehkä rakastetuin pelielemntti mutta käy järkeen.

Ratkaisin myös kaatumis ongelmat PC:llä, Ubisoft launcherista pilvitallennus pois päältä, peli kun yrittää tallentaa pilveen ja se ei siinä aina onnistu niin se kaatuu.

Tähän mennessä ollut teknisesti loistava ja hauska pelata Star Wars open world seikkailu, pidän paljon!
 
joo sellaisille joka tosiaan vihaa noita dont get caught tyylisiä missioneita niinku itse vihaan, niin itse en voi kyllä suositella peliä jos se sisältää noita paljonkin, siihen en osaa vielä vastata miten paljon noita on.
 
Nämä arvostelut kyllä kertoo siitä, että ne tehneet tykkää vaikeista peleistä.. Saatana jos joka bossi on vaikea, peli on loistava..itse kun olen tarina pelaaja ja en kaipaa haastetta ja vituttaa joka kuolema.
Helvetin paljon parempi tämä on kuin Elden ring omaan makuun. Mutta nämä on makuasioita..
 
Viimeksi muokattu:
joo o tuo korttipeli olikin sitten melkeinpä ainut posiitivinen asia, tämä pakoitettu stealth meininki että dont get caught saa mut siihen pisteeseen että unistaloin pelin kohta, ei jumalauta että menee pata jumiin pelin kanssa. vuoden raivostuttavin peli tähän mennessä, vielä kun vaikeusaste asetukset ei vaikuta mitenkään siihen miten nuo viholliset havannoi sinut. jos tämä peli sisältää näitä dont get caught stealth missioneita paljonkin niin itsellä loppuu pelaaminen hyvin lyhyeen, jos jäät kiinni koko homma alusta ja ja joudut keräämään kaikki itemitkin uusiksi. koska peli ei tallenna, aika siirtyä takaisin wukongin pariin ja huomenna voisi ehkä kokeilla uusiksi. onneksi ubisoft+:lla on tuo anno lisäreineen niin ei mee kumminkaan täysin hukkaan tämä ubisoft+ jäsenyy, ja voisihan sitä avatariakin kokeilla.
Tämä on lähtökohtaisesti isoin no no mulle peleissä. Aivan sama miten helppo tai vaikea tai mitä vaan peli on niin mielenkiinto loppuu hyvin nopeasti jos joudun samoja asioita keräämään kerta toisensa jälkeen.

Varovaisella innolla tätä odotin, koska se ultimaattinen star wars peli puuttuu edelleen, mutta ilmeisesti odotus jatkuu edelleen :confused: Okei, Kotor oli sitä aikanaan, mutta jotain hiukan modernimpaa kuitenkin jo kaipais :D
 
joo o tuo korttipeli olikin sitten melkeinpä ainut posiitivinen asia, tämä pakoitettu stealth meininki että dont get caught saa mut siihen pisteeseen että unistaloin pelin kohta, ei jumalauta että menee pata jumiin pelin kanssa. vuoden raivostuttavin peli tähän mennessä, vielä kun vaikeusaste asetukset ei vaikuta mitenkään siihen miten nuo viholliset havannoi sinut. jos tämä peli sisältää näitä dont get caught stealth missioneita paljonkin niin itsellä loppuu pelaaminen hyvin lyhyeen, jos jäät kiinni koko homma alusta ja ja joudut keräämään kaikki itemitkin uusiksi. koska peli ei tallenna, aika siirtyä takaisin wukongin pariin ja huomenna voisi ehkä kokeilla uusiksi. onneksi ubisoft+:lla on tuo anno lisäreineen niin ei mee kumminkaan täysin hukkaan tämä ubisoft+ jäsenyy, ja voisihan sitä avatariakin kokeilla.
Kuulostaa kyllä paskalta. Juuri tuollainen paljon painottuva pakotettu hiippailu on oikea kirosana minulle peleissä. No, voihan tuota varmaan silti kokeilla, kun Ubisoft plussa on itsellänikin voimassa. Odotin kyllä tältä peliltä hiukan enemmän. Nyt odotukset tippuivat kyllä todella alas.

Aika onnettomia pelejä tullut muutenkin tämän vuoden aikana. Tyhjääkin tyhjempiä syvyydeltään ja sielultaan, tyhmääkin tyhmemmiksi tyhmennettyjä pelimekaniikkoja ja silti pelit maksavat aivan tolkuttomasti nykyään. Vain graafisella puolella on menty eteenpäin, mutta sekin suuntaus tekee vain peleistä aivan liian isoja, työläitä ja kalliita tehdä. Todella onneton suuntaus kyllä meneillään pelimarkkinoilla valitettavasti. :(
 
Muuten vaikutti kyl ihan kiinostavalta, mutta mitä tossa nyt pari striimiä tullu katteltua, niin ihan liikaa pakotettua hiippailua omaan makuun. Harmi sinäänsä, kun muuten peli vaikutti kiinnostavalta Star Wars peliltä.
 
Ilmeisesti noita pakotettuja hiippailutehtäviä on alusta loppuun. MrMattyn arvostelu oli aika silmiä avaava ja en tuu kyllä koskaan koskemaan tähän peliin. Sneakkitehtävissä ole tietty mitää vikaa muuten mutta hänen mukaan pelin mekaniikat ei juurikaan tue sneakkailua tai tee pelaamisesta kauhean hauskaa kokemusta, raivostuttavaa ja yksipuolista enemmänkin.
 
Star Wars kiinnostaa aina, mutta arvostelujen perusteella sieltä tuli taas keskinkertainen bugikasa, vähemmän yllättäen. Taas yksi esimerkki miksi ennakkotilaaminen ei kannata.
 
Nyt kun on päässyt noista alun tutoriaali alueista pois ja peli auennut enemmän voi että mä nautin tän pelaamisesta. Erittäin by the numbers open world Star Wars peli mutta itselle merkitsee enemmän se pelin teema ja onko sitä hauska pelata kuin että se olisi innovatiivinen. Jos kuvittelet mitä nuo viime vuosien isot Assassins Creed pelit on ollut mutta Star Wars teemalla niin et tule pettymään.

Nuo sniikkailu tehtävät missä ei saa tulla nähdyksi toi heti mieleen että jos on rush pelaaja niin niistä ei pidä, itse kun otan asiat maltilla ja rauhassa niin ovat tähän mennessä olleet todella yksinkertaisia ja helppoja tehdä. Niitä ei ole ollut kun noissa eri jengien päämajoissa joka käy järkeen että kun sinut nähdään alueelle mihin ei saa mennä niin sinut viskataan pois sieltä, ei ehkä rakastetuin pelielemntti mutta käy järkeen.

Ratkaisin myös kaatumis ongelmat PC:llä, Ubisoft launcherista pilvitallennus pois päältä, peli kun yrittää tallentaa pilveen ja se ei siinä aina onnistu niin se kaatuu.

Tähän mennessä ollut teknisesti loistava ja hauska pelata Star Wars open world seikkailu, pidän paljon!
Onko tässä minkäänlaista hahmon kehitystä? Jos avoin maailma on samanlainen kuin assassins creedeissä niin kiinnostaa kyllä.
 
Onko tässä minkäänlaista hahmon kehitystä? Jos avoin maailma on samanlainen kuin assassins creedeissä niin kiinnostaa kyllä.

Eri asuilla saa erilaisia bonuksia hahmolle ja voit parannella pistoolia päivityksillä ja siinä taisi olla kaikki. Tutustut myös erilaisiin expertteihin joilta saa uusia kykyjä kun suorittaa tiettyjä challengejä.
 
Kuulostaa kyllä paskalta. Juuri tuollainen paljon painottuva pakotettu hiippailu on oikea kirosana minulle peleissä. No, voihan tuota varmaan silti kokeilla, kun Ubisoft plussa on itsellänikin voimassa. Odotin kyllä tältä peliltä hiukan enemmän. Nyt odotukset tippuivat kyllä todella alas.

Aika onnettomia pelejä tullut muutenkin tämän vuoden aikana. Tyhjääkin tyhjempiä syvyydeltään ja sielultaan, tyhmääkin tyhmemmiksi tyhmennettyjä pelimekaniikkoja ja silti pelit maksavat aivan tolkuttomasti nykyään. Vain graafisella puolella on menty eteenpäin, mutta sekin suuntaus tekee vain peleistä aivan liian isoja, työläitä ja kalliita tehdä. Todella onneton suuntaus kyllä meneillään pelimarkkinoilla valitettavasti. :(

Niin, ja tuo graafinenkin puoli yskii pahasti konsoleilla.

Tämä SWO kiinnosti kyllä rajusti, mutta tuo "don't get caught" on yksi ärsyttävistä pelimuodoista mullekin. En vain näe siinä mitään viihdyttävää, vaikka toki aivan pelkkä tusinaräiskintäkin on tylsää. Siksi en erityisesti ole koskaan ollut niin innostunut Metal Gear Solideistakaan...

Noh, ehkäpä se Space Marine II vie potin tänä vuonna vielä! :D
 
Reilu tunti pelattu. Ihan kelpo meininkiä. Ei mitään ihmeellistä mitä ei olisi nähty monta kertaa aikaisemminkin, mutta kaikki tuntuu toimivan hyvin, peli on ihan nätti ja jopa pyöriikin sulavasti.

Toki tutoriaaliosuutta mennään aika tarkasti rajatussa putkessa, joten varsinaisen avoimen maailman toimivuuden näkee vasta myöhemmin. Ainakin vielä tuntuu siltä, että tekee mieli jatkaa. Tosin nuo mainitut pakotetut hiipimisosuudet eivät kuulosta kovin hyvältä.
 
Nuo sniikkailu tehtävät missä ei saa tulla nähdyksi toi heti mieleen että jos on rush pelaaja niin niistä ei pidä, itse kun otan asiat maltilla ja rauhassa niin ovat tähän mennessä olleet todella yksinkertaisia ja helppoja tehdä. Niitä ei ole ollut kun noissa eri jengien päämajoissa joka käy järkeen että kun sinut nähdään alueelle mihin ei saa mennä niin sinut viskataan pois sieltä, ei ehkä rakastetuin pelielemntti mutta käy järkeen.
Itse olen vedellyt Farcry pelienkin outpostit ja baset aina sneakin kautta niin en usko että tuo tulee itselle ongelmaksi. Kyllä tämä ostoslistalle menee jahka ehtii. Kaikenlaista säätöä ja sekameteliä reilun viikon ajan ja haluan keskittyä tähän kunnolla sitten kun tämän pläjäyksen ostan :)
 
Itse olen vedellyt Farcry pelienkin outpostit ja baset aina sneakin kautta niin en usko että tuo tulee itselle ongelmaksi. Kyllä tämä ostoslistalle menee jahka ehtii. Kaikenlaista säätöä ja sekameteliä reilun viikon ajan ja haluan keskittyä tähän kunnolla sitten kun tämän pläjäyksen ostan :)
Kyllä se sniikkaus yhtenä vaihtoehtona minullekin käy. Mutta vain valinnaisena vaihtoehtona pelimaailman tilanteisiin. Itselläni Far Cry-peleissä lähestymistapa oli noissa outposteissa enemmän fiiliksen mukaan, tai sitten sen pohjalta millaiselta outpost vaikutti. Pakotettu hiippailu kerta toisensa perään on kuitenkin itselleni yksi rasittavimpia pelaamisen elementtejä,
 
Viimeksi muokattu:
Tilaukseen lähti tämä, minkäs teet. Vaikuttaa huomattavasti mielenkiintoisemmalta kun ne pari Jedi-peliä, joista en juuri pitänyt.
 
Kuulostaa kyllä paskalta. Juuri tuollainen paljon painottuva pakotettu hiippailu on oikea kirosana minulle peleissä. No, voihan tuota varmaan silti kokeilla, kun Ubisoft plussa on itsellänikin voimassa. Odotin kyllä tältä peliltä hiukan enemmän. Nyt odotukset tippuivat kyllä todella alas.

Aika onnettomia pelejä tullut muutenkin tämän vuoden aikana. Tyhjääkin tyhjempiä syvyydeltään ja sielultaan, tyhmääkin tyhmemmiksi tyhmennettyjä pelimekaniikkoja ja silti pelit maksavat aivan tolkuttomasti nykyään. Vain graafisella puolella on menty eteenpäin, mutta sekin suuntaus tekee vain peleistä aivan liian isoja, työläitä ja kalliita tehdä. Todella onneton suuntaus kyllä meneillään pelimarkkinoilla valitettavasti. :(
Samaa mieltä eipä montaa hyvää peliä ole tullut itselle ainakaan mikä oikeasti kiinnostaisi.
 
Reilu 10h peliä takana ja edelleen maistuu hyvältä. Olin niin lumoissani tuolla planeetaalla seikkailessa että olin unohtanut kokonaan pelin toisen puolen eli avaruuden. Sielläkin on paikkoja mitä tutki, tehtäviä, laitoksia mihin laskeutua ja piraatteja jotka yrittävät nitistää pelaajan. Liikkuminen planeetalta avaruuten muistuttaa hyvin paljon Starfieldiä.

Nyt kun peliä jo jonkinverran takana niin voi sanoa vähän niistä huonoista puolista.

-Ärsyttää suunnattomasti että peli asettaa kameran lähes maan tasalle kun liikut speederillä avoimessa maailmassa ja aina kun asetat kameran ylemmäs peli automaattisesti laskee sen sinne hahmon taakse.

-Kaatumiset eivät hävinneet kokonaan vaan nyt on alkanut tulemaan ajureiden kaatumisia, se ei tapahdu läheskään niin usein kun eilen siitä pilvestä johtunut kaatuminen mutta on se silti aina ärsyttävää. Onneksi peli tallentaa kohtalaisen usein.

-Peli maistuu liian tutulta. Toki omalla kohdalla auttaa todella paljon se että pelin teemana on Star Wars mutta ei se estä silti niitä tuntemuksia kun hiippailet tukikohdassa että tämähän on tismalleen kun Assassins Creedissä ja Far Cryssa, jos vihut näkevät sinut niin ne juoksevet hälyttimelle ellet ole sammuttanut niitä.

Näistä ongelmista kaksi voidaan ratkaista päivityksellä mutta pelin pohja ja rakenne ei sillä muutu ja se on auttamatta kovin tuttua.

Jotta nyt ei mene pelkäksi valittamiseksi niin peli maistuu silti todella todella hyvin ja missään nimessä en ole pettynyt varsinkin kun en odottanutkaan muuta kuin tuttua ja turvallista. Faction systeemi on mielenkiintoinen ja avaa pelaajalle vaihtoehtoja teetkö tehtävät kuten lupasit vai petätkö toisen puolen paremman palkinnon toivossa. Stormtrooperit toimii pelin poliiseina ja jos rikot lakia heidän alueellaan lähtevät he jahtaamaan pelaajaa ja asettavat tiesulkuja yrittäessään napata pelaajan ja kiinnijäämisestä saa maksaa kovan summan. Nix on hauska kumppani joka tekee tutusta gameplaystä sulevampaa ja pelaajan täytyy yhteistyössä ratkoa pulmia ja nitistää pahiksia.

Noita pakotettuja sniikkailu kohtia ei alun parin tutorialin jälkeen ole tainnut olla kuin pari kappaletta, toinen oli iso avaruusasemalle soluttautuminen jossa oli checkpointteja aina kun saavuit uudelle alueelle joten tähän mennessä olleet todella vähäisiä. Open Worldistä 100% on ollut vapaa valinta haluaako hiipiä vai räiskiä tiensä kohteeseensa poislukien noi ryhmittymien tukikohdat kaupungissa jotka aikaisemmin mainitsin.

Tosin en ole vasta tehnyt kun tuon ekan planeetan tarinan osalta ja sen jälkeen aukeaa 3 uutta planeettaa joista saa vapaasti valita mihin menee.
 
Kyllä se sniikkaus yhtenä vaihtoehtona minullekin käy. Mutta vain valinnaisena vaihtoehtona pelimaailman tilanteisiin. Itselläni Far Cry-peleissä lähestymistapa oli noissa outposteissa enemmän fiiliksen mukaan, tai sitten sen pohjalta millaiselta outpost vaikutti. Pakotettu hiippailu kerta toisensa perään on kuitenkin itselleni yksi rasittavimpia pelaamisen elementtejä,
Joo kyllä tuossa on riski että alkaa lopulta keittämään pakkosniikkailu. Tiiä häntä. Onneksi ei ole kiire tämän kanssa ja kenties jotain arvosteluita / foorumikokemuksia tulee lisää mistä voi sitten enemmän mietiskellä onko omaan makuun vai ei. Mutta.. Kun Star Wars.. <3
Reilu 10h peliä takana ja edelleen maistuu hyvältä. Olin niin lumoissani tuolla planeetaalla seikkailessa että olin unohtanut kokonaan pelin toisen puolen eli avaruuden. Sielläkin on paikkoja mitä tutki, tehtäviä, laitoksia mihin laskeutua ja piraatteja jotka yrittävät nitistää pelaajan. Liikkuminen planeetalta avaruuten muistuttaa hyvin paljon Starfieldiä.

Nyt kun peliä jo jonkinverran takana niin voi sanoa vähän niistä huonoista puolista.

-Ärsyttää suunnattomasti että peli asettaa kameran lähes maan tasalle kun liikut speederillä avoimessa maailmassa ja aina kun asetat kameran ylemmäs peli automaattisesti laskee sen sinne hahmon taakse.

-Kaatumiset eivät hävinneet kokonaan vaan nyt on alkanut tulemaan ajureiden kaatumisia, se ei tapahdu läheskään niin usein kun eilen siitä pilvestä johtunut kaatuminen mutta on se silti aina ärsyttävää. Onneksi peli tallentaa kohtalaisen usein.

-Peli maistuu liian tutulta. Toki omalla kohdalla auttaa todella paljon se että pelin teemana on Star Wars mutta ei se estä silti niitä tuntemuksia kun hiippailet tukikohdassa että tämähän on tismalleen kun Assassins Creedissä ja Far Cryssa, jos vihut näkevät sinut niin ne juoksevet hälyttimelle ellet ole sammuttanut niitä.

Näistä ongelmista kaksi voidaan ratkaista päivityksellä mutta pelin pohja ja rakenne ei sillä muutu ja se on auttamatta kovin tuttua.

Jotta nyt ei mene pelkäksi valittamiseksi niin peli maistuu silti todella todella hyvin ja missään nimessä en ole pettynyt varsinkin kun en odottanutkaan muuta kuin tuttua ja turvallista. Faction systeemi on mielenkiintoinen ja avaa pelaajalle vaihtoehtoja teetkö tehtävät kuten lupasit vai petätkö toisen puolen paremman palkinnon toivossa. Stormtrooperit toimii pelin poliiseina ja jos rikot lakia heidän alueellaan lähtevät he jahtaamaan pelaajaa ja asettavat tiesulkuja yrittäessään napata pelaajan ja kiinnijäämisestä saa maksaa kovan summan. Nix on hauska kumppani joka tekee tutusta gameplaystä sulevampaa ja pelaajan täytyy yhteistyössä ratkoa pulmia ja nitistää pahiksia.

Noita pakotettuja sniikkailu kohtia ei alun parin tutorialin jälkeen ole tainnut olla kuin pari kappaletta, toinen oli iso avaruusasemalle soluttautuminen jossa oli checkpointteja aina kun saavuit uudelle alueelle joten tähän mennessä olleet todella vähäisiä. Open Worldistä 100% on ollut vapaa valinta haluaako hiipiä vai räiskiä tiensä kohteeseensa poislukien noi ryhmittymien tukikohdat kaupungissa jotka aikaisemmin mainitsin.

Tosin en ole vasta tehnyt kun tuon ekan planeetan tarinan osalta ja sen jälkeen aukeaa 3 uutta planeettaa joista saa vapaasti valita mihin menee.
Kuulostaa ihan minunlaiselta peliltä :) Liian tutulta maistuminenkin ei ole minulle ongelma, Ubiähky tulee ja menee mutta onhan se kuitenkin sellainen tuttu ja turvallinen :D
 
Ylös Bottom