Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Rogue Squadron II -kilpailu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaide
taísin vastata oikein toivottavasti voitan kun ostin gamecuben eikä oo vielä pelejä:(

Täällähän ei säälipisteitä jaella :D
vitsi, vitsi. Sehän riippuu ihan lahjuksen suuruudesta ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Täällähän ei säälipisteitä jaella :D
vitsi, vitsi. Sehän riippuu ihan lahjuksen suuruudesta ;)

aina saa yrittää... minä jos "arpoisin" palkinnon, voisi olla että suuremmalla todennäköisyydellä menisi pelittömälle köyhälle cuneomistaja-paralle, kuin jollekkin jolla se peli jo on, ja jolla on varaa ostaa koko maailma.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
aina saa yrittää... minä jos "arpoisin" palkinnon, voisi olla että suuremmalla todennäköisyydellä menisi pelittömälle köyhälle cuneomistaja-paralle, kuin jollekkin jolla se peli jo on, ja jolla on varaa ostaa koko maailma.

Minä jos arpoisin palkinnon, olisi todennäköistä että se menisi yhdelle oikein vastanneista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Minä jos arpoisin palkinnon, olisi todennäköistä että se menisi yhdelle oikein vastanneista.

kyllä, juuri näin, mutta oikein vastanneiden kesken "arpomisesta" puhuinkin.
 
jos minä saisin päättää kenelle peli menee nii pyytäisin
sen pelin lahjottajalta jokaiselle oman

kaikille joilla ei oo sitä tietysti
(minulla ei ole vieläkään pelejä cubelle)
 
Ja jos vähitellen lopetettaisiin tämä "jos minä saisin päättää" -keskustelu.. koska pelinhän arpoo cubefinin "rehellinen" arvontakone. :)

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Ja jos vähitellen lopetettaisiin tämä "jos minä saisin päättää" -keskustelu.. koska pelinhän arpoo cubefinin "rehellinen" arvontakone. :)

- Esa

...eli itse pahamaineinen Darth Grievader. Joten turha yrittää vastustaa Adminien Voimaa.
 
Kisa

Anteeksi, en tiennyt ettei sitä saa laittaa ketjuun. Mutta olen kai mukana arvonnassa kun vastaukseni oli kai oikein?
 
Siltä vaikuttaa!!
Vähän ottaa päähän kun pikkusormi murtus! Mut ONNEKS se ei haittaa pelaamista:p
 
Oikea vastaus oli (Guardian Viperin mukaan) Star Destroyer.

34:n oikein vastanneen joukosta rehellinen arvontakone nappasi Cosmican. Onnea!

Lähetteleppäs minulle privaviestillä osoitetietosi, niin laitetaan peliä tulemaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Oikea vastaus oli (Guardian Viperin mukaan) Star Destroyer.
Guardian Viper (tai joku, joka tiesi vastauksen) voisi nyt minulle kertoa, että miten Star Destroyer toimii esikuvana Episodi II:ssa nähdylle Jedihävittäjälle?

(ja KYLLÄ, Nem on nyt katkera, koska hän vastasi väärin ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Guardian Viper (tai joku, joka tiesi vastauksen) voisi nyt minulle kertoa, että miten Star Destroyer toimii esikuvana Episodi II:ssa nähdylle Jedihävittäjälle?

(ja KYLLÄ, Nem on nyt katkera, koska hän vastasi väärin ;)

Ainakin se on samanmuotoinen. Lisäksi se lukee täällä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom