Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: The Clone Wars

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Kloonisotaa Cubelle!

GameCube Europe on saanut tietoonsa Electronic Gaming Monthly-lehden sivuilta, että LucasArtsilta on tulossa Star Wars: Bounty Hunterin lisäksi myös toinen Episodi II-elokuvaan pohjautuva peli - Star Wars: Clone Wars, jonka kehityksestä vastaa Pandemic Studios. Peli tullaan näkemään sekä GameCubella, että PlayStation 2:lla.

Star Wars: Clone Warsissa on kyseessä räiskintä elokuvassa nähtävillä erilaisilla aluksilla kuudessatoista eri kentässä. Pelin GameCube-versiossa tulee myös olemaan neljän pelaajan moodi, kun taas PlayStation 2:n omistajat saavat tyytyä kahden pelaajan moodiin.

Pelistä on luvattu lisää tietoja tulevilla E3-messuilla, joka saa pohtimaan onko LucasArtsin kotisivuilla julkaistussa E3-"maistiaiskuvassa" kyse juuri tästä nimikkeestä? Asia selvinee pian!

Lähde: GameCube Europe
---

Ja lisää Star Warsia kehiin, oh yeah :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
hups kirjotin asiasta jo omankin uutisen etusivulle kattomatta tänne ensin.. no ei voi mitään.

- Esa

Aivan. "Eips voips mitn", kuten eräällä peelolla oli jossain tapana kirjoittaa :D

Hmm... peliä näytettiin tuolla LucasFilmsin pitämillä Star Wars Celebration-tapahtumassa, mutta Planet GameCuben sivuilta löytyvät kuvat ovat aika huonolaatuisia, kuten yleensä kameralla otetut kuvat onkin...

Star Wars: The Clone Wars valmis

http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=372

GameSpot tiedottaa, että LucasArtsin Star Wars: The Clone Wars -pelin GameCube-versio on mennyt kultaan, eli pelin kehitystyö on saatu päätökseen ja se on lähetetty tuotettavaksi.

Tässä uudessa Tähtien Sota -pelissä otetaan nimensä mukaisesti osaa kloonisotiin, joka lähti käyntiin Star Wars Episodi II: Kloonien hyökkäys -elokuvassa. Hahmokseen voi valita yhden kolmesta Jedistä, joihin lukeutuu Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker ja Mace Windu. Tarkoituksena olisi sotia erilaisten aluksien ohjaamoon takana, jonka lisäksi edetä voi myös jalan.

GameCuben The Clone Wars ilmestyy Yhdysvalloissa tämän kuun 29. päivä ja Euroopassa viimeisimpien tietojen mukaan marraskuun 8. päivä.
---

Jeash, eli tämä ihan mukavanoloiselta vaikuttava peli on valmistunut. Clone Warsista on ollut myös CubeFINissä melko useasti IMHO ihan siistejä kuvia, ja odotan suht. innolla tätä uutta SW-nimikettä :)

Star Wars-pelit ovat niitä, joista voi saada todella hyviä (Rogue Leader, Jedi Knight II) tai pettymyksiä (esim. Shadows of the Empire).
Toivotaan että ovat tällä kertaa onnistuneet, tuo voisi olla mukavaa ajanvietettä.

Ei kukaan sattuis tietämään montako muistipaikkaa Clone Wars vie muistikortilta. Ajattelin, että olis ihan kiva tietää kannattaako ostaa uutta muistikorttia vai mahtuuko vielä vanhallekin, kun pelin ennakkotilauskin on jo tehty...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cosmica
Ei kukaan sattuis tietämään montako muistipaikkaa Clone Wars vie muistikortilta. Ajattelin, että olis ihan kiva tietää kannattaako ostaa uutta muistikorttia vai mahtuuko vielä vanhallekin, kun pelin ennakkotilauskin on jo tehty...
En tiedä paljonko vie tilaa, mutta suosittelen ihan yleisesti että hankit 251:sen. Tilaa vaikka amazonista tai dvdboxofficesta, saat about samaan hintaan kuin 59:n kotimaasta. Itselläni on 1 kpl molempia kortteja, eli ei pitäisi tulla tilasta pulaa vähään aikaan.

Metacriticissa on kerätty netissä olevia arvosteluita, ja niistä on laskettu tuo keskiarvo, joka Clone Warsille on tällä hetkellä 76. :)
Esim. IGN antoi 7.6 ja Gamespot 7.5 jne...

Tänään saan oman kappaleeni. Saas nähdä miten SW-fanina homma puree... (Minä pidin jopa Shadows of the Empire-peliäkin ihan OK:na... Sen verran että läpi pelasin.)

Minun pitäisi saada oma Clone Warsini huomenna... Tai no itse asiassa piti saada jo viime perjantaina, mutta ei ole vaan saapunut vielä... :mad:

Onkos kukaan muuten saanut Clone Warsia vielä? Itse tilasin ennakkoon jo aikoja sitten, mutta mitään ei ole kuulunut. Meinasin vain, että pitäiskö alkaa jo vähän kyselemään, että missä peli viipyy?

Sain tänään näppini kiinni peliin ja hauskalta meno vaikuttaa tähän mennessä - lukuunottamatta jalkaisin käytäviä taisteluita. Mutta nyt takaisin itse pelin pariin ;)

Kysymysten tulvaa: en tiedä juuri mitään tuosta pelistä, mennäänkö siinä paljon jollain avaruusaluksilla ym. Ja onko jeditappeluja?

PS. Onko arvostelua luvassa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Kysymysten tulvaa: en tiedä juuri mitään tuosta pelistä, mennäänkö siinä paljon jollain avaruusaluksilla ym. Ja onko jeditappeluja?

PS. Onko arvostelua luvassa?

Kyseessä on maataistelua eri aluksilla, joita Episodi II:n lopussakin nähtiin. Tähän mennessä olen päässyt jo muutamien eri alusten kyytiin. Avaruustaisteluita ei tietääkseni pitäisi olla, mutta ainakin Mace Windulla on päässyt laittamaan droideja valomiekalla pinoon (tosin jalkaisin käytävät taistelut vaikuttavat huonosti toteutetuilta alustaisteluihin verrattuna)...

Arvostelua on luvassa CubeFINiin kunhan vähän enemmän pelin parissa olen aikaa viettänyt.

Peli on todellakin ihan mainio, joskaan Rogue Leaderin tyyliseen SW-fiilikseen ei päästä sitten millään - mikä tosin ei ole ihme. Silti, TCW on mainiota räiskintää SW-hengessä, tukena Williamsin klassinen musiikki ja OK ääninäyttely. Graffakin on jouhevaa, joskaan ei mitään superkaunista. 16:9 -laajakuvatuki ja Pro Logic II -äänet nostavat arvostusta teknisen puolen osalta.

Ylös Bottom