Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: The Force Unleashed [PSP]

TuxuAnkka

New Member
Tälle pelille ei vielä näyttänyt olevan topickia, niin pitihän sellainen tehdä :D

Täällä kuvaa pelistä, virallista traileria en tähän hätään löytänyt..

Kaikkea keskustelua pelistä, ja tietenkin kysymyksiä.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed

Viikko pari sitten pelasin läpi, todella mukava pelikokemus oli. Aivan en ihan sisäistänyt peliä alusta asti, ja varmasti muut pelaavat nopeammin läpi, mutta omalla kohdalla tuli jopa ajateltua välillä "eikö tämä ikinä lopu".

Pelin alku oli kyllä huikea! Todella huikea tunnelma, musiikki, Vaderilla pelaaminen, kaikki. Itse pelin idea, eli oppipojalla pelaaminen on hiukan tylsän tuntuista. Liikkeitä on kyllä mukavan paljon, ja niitä saisikin päiviteltyä paremmin maksimiin useamman läpipeluun kautta.

Kertokaas muuten jotkut, ketä on saanut tuon "Order 66"- moodin pelattua läpi, että kuinka kauan niitä aaltoja (wawes) tulee oikein? Pääsin johonkin ~20 asti, ja ei oikein huvittanut enää alkaa pelaamaan sitä alusta. :D
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PSP]

Elikkä eilen kävin ostamassa kyseisen pelin itselleni ja olen tyytyväinen. Oli vähän ennakkoluuloja tuosta star wars-leimasta, mutta pelissä ei ole muuta star warsia kuin hahmot ja nimi :D (Sopii niin star wars-faneille kuin sen vihamiehillekin)
Joissain kohti hiukkasen liian vaikea, mutta kyllä siitä yli pääse, tähän jää koukkuun. Ja näppäimetkin on osattu laittaa psp:lle sopivaksi.
Tämä peli vetäisi vertoja vaikka mille psp-peleille. Paras peli mitä olen päässyt tällä konsolilla pelaamaan ;)
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [PSP]

Noniin, nyt on peli pelattu läpi, ja olihan se melko armotonta tykitystä :D

Kyllä sai olla viimeisessä vastuksessa tarkkana, ei meinaa kuole tavallisilla comboilla, vaan lopussa TÄYTYY tehdä se finishing-move höskä, eli nappulaa nappulan perään. Ja että kun sai olla nopea.

Oli niin hyvä peli, että aloitin heti alusta, ja ei tuo vaderilla pelaaminen ollutkaan enää niin jännittävää, kun oma hahmo vie vaderia 6-0
 
Ylös Bottom