Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: The Force Unleashed [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suokukko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Kammottavaa sontaa oli demo. Kunnon putkijuoksu... Jopa wanhat Jedi Outcast ja Jedi Academy tuntuivat paremmilta. :mad:
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

SW: TFU on tällä hetkellä ainut peli, minkä olen lähitulevaisuudessa ostamassa. Sen verran hauskalta peli demon perusteella vaikutti, tosin pelkään pahoin että innostus lakkaa, kun trooppereita on muutama sata kertaa viskelty. Varsinkin jos demo sisälsi kaikki valmiissa pelissä olevat force powerit.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Demo sytytti pitkästä aikaa taas oikein kunnon SW-innon :)
Nyt pelikertoja takana jo kymmenkunta, Euphorian luomaan Voimaan ei tahdo millään kyllästyä. Ja mitä siinä kokoversiossa tuleekaan olemaan.... :cool:

Pitää varmaan jättää Änäri ostamatta ja ostaa tämä.. :o
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Demoversiota en ole testanut, joten en tiedä mikä taso siinä on pelattavana. Olen ottanut muutenkin hyvin vähän selvää tästä pelistä, koska haluan nauttia sen "uutena", ilman että tiedän spoilereita.

Tänään pääsin syöksymään itse pelin kimppuun. Ja voi kesselin kiisselit: ensimmäisessä tasossa
ollaan Darth Vaderina!
Voi sitä lapsuusajan riemuintoa, mikä tulvahti pinnalle Star Wars -musiikin soidessa ja lasermiekan viuhunnan pauhatessa:
MÄ OON VADER!!! :D

Muttamutta... Pelin koodi on selkeästi jäänyt vaiheeseen. Ilmeisesti lennosta suoritettavat lataukset aiheuttavat ikäviä ruudunpäivitysnytkähdyksiä ja achievementtien avautuminen pysäyttää koko toiminnan noin sekunnin ajaksi. Aika turhauttavaa kun on kauhia rähinä juuri meneillään ja sitten tökstöks...

Koodin puolesta ollaan siis retuperällä. Mutta muuten tunnelma on meikäläisen tyyliselle StaWa-fanille oiiiiikein mukava. Ainakin aluksi. Saapi nähdä miten fiiliksille käy jatkotasojen myötä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Pelin demo on ihan hyvin tehty. Harmittaa hieman että valosapelin teho on pienennetty niin pieneksi että on pakko käyttää salmaa lisukkeena että se tekee edes jotain vahinkoa. Olisi myös ollut kiva jos olisivat lisänneet toisen valosapeli kombo nappulan. Se olisi ollut hienoa. Vaikka forcella on kiva peleillä, olisin sapelilla halunnut hutkia menemään ehkä hieman monipuolisemmin, simppelin maun omaava mies kun olen. Ehkäpä he kiinnittävät huomiota valosapelille sitten Lightsaber Unleashed-jatkossa. :P
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Olen ottanut muutenkin hyvin vähän selvää tästä pelistä, koska haluan nauttia sen "uutena", ilman että tiedän spoilereita.

Tänään pääsin syöksymään itse pelin kimppuun. Ja voi kesselin kiisselit: ensimmäisessä tasossa ollaan Darth Vaderina!
Kiitos ku kerroit. Ehkä muutki haluaa nauttia tästä ilman spoilereita. ;) Ei nyt iso spoileri, mutta kuitenkin. Tuon ooh! fiiliksen olis halunnut kokea itsekin.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Parisen tuntia peliä takana ja on ainakin alkanut vakuuttavasti. Kolahtaa todella hyvin ainakin tällaiselle SW:s fanille. Tosin kerran törmäsin bugiin kentässä, joka demossakin oli. Taistelun tuoksinnassa äijä ajautui seinän sisään eikä päässyt enää pois.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Kyllä tuli oudosti sääli tunne sitä yhtä bossea vastaan junk-planeetalla... oikeesti, tämän pelin tarina yltää kyllä star warssiin ihan oikeasti. Puolen välin uudet combot on kyllä jees.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Kiitos ku kerroit. Ehkä muutki haluaa nauttia tästä ilman spoilereita. ;) Ei nyt iso spoileri, mutta kuitenkin. Tuon ooh! fiiliksen olis halunnut kokea itsekin.

Sorry! :( Lisäsin viestiini spoileritagit.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Kyllähän tämä peli vain paranee edetessään. Uusia Forcecomboja ja -powereita on mukavaa kokeilla vihulaisiin. Bossitaistelutkin ovat kiinteätä kameraa lukuunottamatta hyvin toteutettu.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Hankin pelin eilen ja muutaman tunnin sitä ehdin pelailemaan. Tänään kun yritin käynnistää sitä, se jäi vain hurisemaan DVD-asemaan ja telkku pimeäksi. Aikani tätä testailtua ja otettuani virrat Xboxista kymmeniä kertoja kokeilin muita pelejä, jotka käynnistyivät normaalisti. Soitin liikkeeseen joka pelin myi, että vaihtavatko uuden median. Uudella pelimedialla sitten sama juttu. Poistin Xboxin kovalevyltä eiliset pelitiedostot, mutta ei apua. Sekä Panvisionin että Microsoftin tukipuhelimet kiinni viikonlopun, olisko kellään ajatusta missä vika?
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Peli lähti käyntiin, kun tyhjäsin kovalevyä.
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Saadaan tähänkin peliin lisämatskua loppuvuoden aikana ;) Eli yksi kokonainen uusi tehtävä tulee ladattavaksi, yey! :D
 
Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed [X360]

Demon jälkeen olin jo unohtamassa pelin hankinnan. Star Wars fani kuitenkin kiinnostui pelistä uudelleen ja nyt kun käy töissäkin, ei ole niin nuukaa jos joskus tulee tehtyä pieni vikaostos. Onneksi tämä ei loppujen lopuksi paljastunutkaan sellaiseksi.

Kerrotaan ensin ne häiritsevät asiat. Ensimmäiseksi se mitä silmät huomaavat, eli paikoitellen huono animaatio. Välivideot ovat muuten ihan näyttäviä, mutta hahmojen kasvoanimaatiot ovat hieman huvittavankin näköisiä. Niin pieni asia, mutta en vaan voinut olla keskittymättä niihin, jotain vikaa niissä siis oli. Toiseksi vartalon liikkeet. Välillä kävelyä katsoesa, näyttää kuin ainoat lihakset hahmoissa olisi jaloissa ja käsissä. Muu vartalo ei juuri liiku, tai ainakaan uskottavasti. Pieni juttu tämäkin, mutta esim. Metal Gear Solid 4 nosti riman animaatiossa niin korkealle, että tietenkin sitä haluaisi muiltakin peleiltä samanlaista laatua. :p Kolmanneksi on pakko antaa hieman miinusta taistelusysteemistä, lähinnä huonohkosta lukittautumisesta. Hahmo ei voi tietenkään lukittautua siihen mitä kamera katsoo, vaan siihen minkä oppipoikamme silmät näkevät. Tämä oli ärsyttävää etenkin
romuplaneetan bossfightissa, ympärillä pyörii roskaa aivan mielettömästi.
Aina se onnistui lukittautumaan ihan väärään kohteeseen. Tai sitten olen vain huono. :D

Sitten niitä hyviä puolia. Aloitetaan jälleen siitä mihin ekana kiinnittää huomion. Eli siis grafiikka. Parhaimmillaan erittäin näyttävää kamaa. Hyvin Star Warsmaisia maisemia, voisi luulla tapahtumapaikkojen olevan suoraan leffoista. Me likes veri mats. Pelin edetessä ja hahmon oppiessa uusia temppuja ja trikkejä, saa taisteluista hyvinkin näyttäviä. Valosapeli heilumaan, vihun heitto rotkon pohjalle taikka seinään, lukitus kauempana kyykkivään sniperiin ja valomiekan heittolataus pohjaa.. Noin..! Täysosuma! Miekan ollessa matkalla voi hypähtää ilmaan ja tönäistä kaikki ympärillä olevat vihut kumoon ja viimeistellä ne hyvnkin näyttävällä ja tuhoisalla salamalla. Ja juuri sopivasti valomiekka lentää takaisin kouraan. Another battle won..

Juoni oli yllättävän hyvä.
Pari kertaa sai miettiä, että kuka tässä puhuukaan totta? Pitääkö mun nyt olla vihainen Vaderille vai leikkiä mukana sen juonessa? Vai haluaako se mun oikeasti kuolevan? Wtf is happening?
Eei mikään supereeppinen, mutta jaksoi ihan oikeasti kiinnostaa. Väivideot ovat hyvin elokuvamaisia. Näyttäviä (animaatio...) ja selvästi tehty leffasarjan faneja silmällä pitäen. Äänet ovat hyvin munakkaat ja tuovat hymyn leffafanin huulille. :) Vaderin imitaattorin ääni häiritsi muutaman kerran. :(
Yksi pelin hienoimmista hetkistä oli vetää Stardestroyeri (yhteen, erikseen?) taivaalta alas. :):)

Ihan kelpo peli, kannatti ottaa riski ja ostaa. Itse heittäisin arvosanaksi vahvan kasin. :cool:
 
Ylös Bottom