Noobeinstein
Well-Known Member
Luulisi, että Microsoftin rahoilla ei hävittäisi Sonylle yhtäkään yksinoikeusdiiliä jos se pelkästään rahasta olisi kiinni.Tai sitten vaan yksinkertaisesti jotkut häviävät tarjouskilpailun.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Luulisi, että Microsoftin rahoilla ei hävittäisi Sonylle yhtäkään yksinoikeusdiiliä jos se pelkästään rahasta olisi kiinni.Tai sitten vaan yksinkertaisesti jotkut häviävät tarjouskilpailun.
Luulisi, että Microsoftin rahoilla ei hävittäisi Sonylle yhtäkään yksinoikeusdiiliä jos se pelkästään rahasta olisi kiinni.
Luulisi, että Microsoftin rahoilla ei hävittäisi Sonylle yhtäkään yksinoikeusdiiliä jos se pelkästään rahasta olisi kiinni.
Odotas vaan, että Todd Howard tulee esittelemään tätä peliä jollakin videolla, niin varmasti yrittää kiivetä tikkaita ja toteaa, että "it just works" niin pamahtaa kauhea latausruutu eteen
Kiitos next genin nyt on mahdollista kiivetä tikapuut ilman latausruutua Creation Enginellä.
Kiitos next genin nyt on mahdollista kiivetä tikapuut ilman latausruutua Creation Enginellä.
Eikös Last of Us 2:ssakin aikanaan hehkutettu jotain hahmon kiipeilyä tms. Jotain mikä oli nähty muissa peleissä ajat sitten. Pitäähän sitä hehkuttaa, jos ei ole aikaisemmin ollut mahdollista.
Kiitos next genin nyt on mahdollista kiivetä tikapuut ilman latausruutua Creation Enginellä.
Eikös Last of Us 2:ssakin aikanaan hehkutettu jotain hahmon kiipeilyä tms. Jotain mikä oli nähty muissa peleissä ajat sitten. Pitäähän sitä hehkuttaa, jos ei ole aikaisemmin ollut mahdollista.
Vitsit sikseen, mutta jos nämä bulletpointit ovat totta, niin kyllähän tuo varsin hyvältä kuulostaa.
Jännä nähdä miten vanha, joskin uudistettu, pelimoottori taipuu avaruustaisteluihin.
Eiku nyt kuule vitsailaan
Taidat muistella väärin sillä kyllähän jo vuoden 2013 TLOU:ssa pystyttiin tikapuita kiipeilemään ihan normaalisti - jopa ilman latausruutuja mikä ei käsittääkseni Creation Enginellä ole tähänkään päivään asti ole ollut mahdollista. Toki tässä tapauksessa nojaan vain siihen tietoon mitä muilla palstoilla kerrotaan. En ole juurikaan Creation Enginellä tehtyihin peleihin koskenut.Eikös Last of Us 2:ssakin aikanaan hehkutettu jotain hahmon kiipeilyä tms. Jotain mikä oli nähty muissa peleissä ajat sitten. Pitäähän sitä hehkuttaa, jos ei ole aikaisemmin ollut mahdollista.
Onneks sain käden suun eteen, niin ei lentänyt kahvit läppärille, ei perkele Miika, kiitosEiku nyt kuule vitsailaan ton moottorin nähneenä niin avaruustaistelut saattaa taipua pilotteja ja hahmoja myöten, pelaajan on hyvä vaihtaa 1 person kuva -> 3 person kuvaan varmistaakseen että onhan se varmana alus mikä pyörii eikä hahmon pää
Eiköhän ne kuitenkin ole budjetit olemassa eri asioihin, joten hyvinkin saatetaan joissakin tapauksissa tarjouskilpailu Microsoftinkin toimesta hävitä, mikäli budjetointi tulee vastaan jollakin osa-alueella.Luulisi, että Microsoftin rahoilla ei hävittäisi Sonylle yhtäkään yksinoikeusdiiliä jos se pelkästään rahasta olisi kiinni.
Joo, siis en muistanut tarkkaan mikä "perusominaisuus" TLOU2:sta puuttui. Pointti oli se, että kyllä niitä vaan hehkutetaan, jos ei ole aikaisemmin ominaisuutta löytynyt. Eipä sillä, kai se hyvä vaan on että uusia ominaisuuksia tulee ennemmin tai myöhemmin.Taidat muistella väärin sillä kyllähän jo vuoden 2013 TLOU:ssa pystyttiin tikapuita kiipeilemään ihan normaalisti - jopa ilman latausruutuja mikä ei käsittääkseni Creation Enginellä ole tähänkään päivään asti ole ollut mahdollista. Toki tässä tapauksessa nojaan vain siihen tietoon mitä muilla palstoilla kerrotaan. En ole juurikaan Creation Enginellä tehtyihin peleihin koskenut.
Nyt kun tarkemmin muistelee niin veikkaan, että muistelet TLOU2:n kanssa sitä kuinka nyt X:ää painamalla pystyi hyppäämään pelissä. Tuon puuttuminen ykkösosasta tuskin oli mitenkään enginestä kiinni sillä samalla enginellä tuotetuisssa Unchartedeissa pystyi pelaaja hyppimään mielin määrin.
Kyllähän tuon hyppynapin tultua avautui deveille lisäideoita kenttäsuunnitteluun joten siinä mielessä oli oikein tervetullut päivitys peliin. Starfieldissä tikapuiden kiipeäminen ilman fade to blackia on pikemminkin pieni QoL-tyylinen muutos pelaajalle.
Se on vähän sama, kun jotkut vievät sitkeästi yli 10 vuotta vanhaa rellua tai sitikkaa huoltoon, koska uudet autot maksavat niin paljon. Enginen päälle on rakennettu niin paljon kaikkea, että siitä irtipäästäminen tarkoittaisi pelin kehittämisen aloittamista ihan nollasta ja se paskan enginen kehittämiseen ja paikkaamiseen käytetty vuosikymmenten työ valuisi hukkaan. Varmaan Bethesdalla on sellaista porukkaa, joka osaa koodata vaan Creation Enginellä ja sen edeltäjillä.Miksi käyttävät edelleen tuota Creation Engineä, kun eikös sen kanssa ole aina ollut jotakin ongelmia?
Tuttu moottori tarkoittaa parempaa peliä nopeammin kun ei tarvitse opetella uutta, itselle ainakaan Creation Engine ei ole ollut mikään ongelma vaikka se paikoin kankea onkin. Isompi ongelma on se että Bethesdan pelien laatu on ollut laskemaan päin.