Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Starfieldin toinen vuosi ja toinen iso laajennus. Sekä paljon muuta haastattelussa.


Oliko tästä toisesta lisäosasta jo aiemmin kerrottu jotain? Shattered Space lisäri oli tiedossa jo pitkään, mutta en itse ainakaan tiennyt, että toinenkin on tulossa.

Hienoa kyllä nähdä, että Bethesda myös itse hioo tätä peliä paremmaksi, eikä ole ulkoistanut kaikkea modaajille. Odotan kyllä innolla ensimmäistä lisäosaa, sillä kaiken näkemäni perusteella se vaikuttaa oikein lupaavalta. House Va'ruun oli pääpelissä ehdottomasti mielenkiintoisin faction ja Shattered Space lisäosassa he ovat merkittävässä roolissa.
 
Oliko tästä toisesta lisäosasta jo aiemmin kerrottu jotain? Shattered Space lisäri oli tiedossa jo pitkään, mutta en itse ainakaan tiennyt, että toinenkin on tulossa.

Hienoa kyllä nähdä, että Bethesda myös itse hioo tätä peliä paremmaksi, eikä ole ulkoistanut kaikkea modaajille. Odotan kyllä innolla ensimmäistä lisäosaa, sillä kaiken näkemäni perusteella se vaikuttaa oikein lupaavalta. House Va'ruun oli pääpelissä ehdottomasti mielenkiintoisin faction ja Shattered Space lisäosassa he ovat merkittävässä roolissa.

Ei tietääkseni oltu kerrottu. Ei kai edes year 2 tai että harkinnassa on useita vuosia laajennuksia jos peli maistuu pelaajille. Itse en malta odottaa että pääsen peliin uudestaan käsiksi. Aion odottaa tuohon laajennuksen julkaisuun koska siinä saadaan auto jolla planeettojen tutkiminen muuttuu ihan erilaiseksi, sitten aloitan uudestaan alusta pävitetyn ja parannellun pelin.
 
Itse en malta odottaa että pääsen peliin uudestaan käsiksi.

Sama fiilis ja tosiaan oma ensimmäinen seikkailu jätti monet sivutehtävät näkemättä, niin jo nykyisessä pelissä olisi paljon vielä nähtävää, mutta odotellaan nyt vaan rauhassa, että Shattered Space tulee, niin menee sitten sekin samalla.

Eniten mietin sitä, että pitäisikö aloittaa ihan kokonaan alusta uudella hahmolla vai jatkaa tuosta New Game+:sta.
 
Tästä aiheesta varmaan puhuttu ylempänä mitä en nyt jaksa selata mutta luojan kiitos synkronointi on olemassa, voi jatkaa pc:llä siitä mihin konsolilla jäi. Vaikka tuli tuo 60fps päivitys ni meneppä akila cityyn ni huhhu mitä tökkimistä joten pc:llä jatkan jossain kohti pelin läpi. Mittarissa joku 130h mutta ku tuli sorkittua vähän joka juttua ni uppoohan siihen aikaa :)
 
Ei tietääkseni oltu kerrottu. Ei kai edes year 2 tai että harkinnassa on useita vuosia laajennuksia jos peli maistuu pelaajille. Itse en malta odottaa että pääsen peliin uudestaan käsiksi. Aion odottaa tuohon laajennuksen julkaisuun koska siinä saadaan auto jolla planeettojen tutkiminen muuttuu ihan erilaiseksi, sitten aloitan uudestaan alusta pävitetyn ja parannellun pelin.
Miten muistelen että olisi Bethesdan suunnalta sanottu 10 vuoden suunnitelma? Ei siis paljastettu sisältöä vaan että tulee samaan päivityksiä ja sisältöä tuon ajan.
 
Miten muistelen että olisi Bethesdan suunnalta sanottu 10 vuoden suunnitelma? Ei siis paljastettu sisältöä vaan että tulee samaan päivityksiä ja sisältöä tuon ajan.

Voi olla. Sanoivathan tuossa videolla myös että katuvat sitä kun droppasivat Falloutin ja Elder Scrollsin niin pian. 10 vuotta on pitkä aika pelille, toki mielelläni otan 10 vuotta kontenttia laadukkaalle Bethesda roolipelille jos se pysyy hyvänä.
 
Ei tietääkseni oltu kerrottu. Ei kai edes year 2 tai että harkinnassa on useita vuosia laajennuksia jos peli maistuu pelaajille. Itse en malta odottaa että pääsen peliin uudestaan käsiksi. Aion odottaa tuohon laajennuksen julkaisuun koska siinä saadaan auto jolla planeettojen tutkiminen muuttuu ihan erilaiseksi, sitten aloitan uudestaan alusta pävitetyn ja parannellun pelin.
Sanoivat tuosta itse asiassa jo ajat sitten kyllä ihan yleisellä tasolla, että on tarkoitus peliin hyvinkin merkittävästi lisäsisältöä tuoda todennäköisesti vuosien ajan. Millään lailla en ole ainakaan itse yllättynyt siitä, miten ovat nyt etenemässä. Vastaa ihan sitä minkä käsityksen sain aikaisempien puheiden perusteella.
Sama fiilis ja tosiaan oma ensimmäinen seikkailu jätti monet sivutehtävät näkemättä, niin jo nykyisessä pelissä olisi paljon vielä nähtävää, mutta odotellaan nyt vaan rauhassa, että Shattered Space tulee, niin menee sitten sekin samalla.

Eniten mietin sitä, että pitäisikö aloittaa ihan kokonaan alusta uudella hahmolla vai jatkaa tuosta New Game+:sta.
Itse taidan myös aloittaa uusiksi uudella hahmolla, sitten kun nuo molemmat lisärit ovat tulleet. New game plussalla pelaaminen ei ole ikinä kiinnostanut missään pelissä. Toki saatan ennen noiden lisäreiden tuloa tutkia pelin maailmaa/maailmankaikkeutta vielä ihan ensimmäisen läpipeluun tallennuksestani ennen loppuratkaisua. Nuo new gamet kun ei vaan millään jaksa pätkääkään kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom