http://www.scifi.com/atlantis/ kaikkea ne jenkit keksii eivät varmaan opineet x-files offspin sarjasta mitään
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
pekka1982 sanoi:miten atlantis liitty tähtiporttin??
Thingy sanoi:Mielestäni Atlants ei ole niinkään spin-off, vaan enemmänkin selkeää jatkumoa varsinaisesta StargÅte tarinasta. Paljon ovat tuota kyllä kehuneet. Itse olen vältellyt näkemästä mitään Atlantiksesta, koska olen katsonut StargÅten vasta seiskakauden loppuun.
"miten atlantis liittyy tähtiporttin??"
Sehän on melkein koko StarGÅten tarinan päätarkoitus.
Thingy sanoi:Mielestäni Atlants ei ole niinkään spin-off, vaan enemmänkin selkeää jatkumoa varsinaisesta StargÅte tarinasta. Paljon ovat tuota kyllä kehuneet. Itse olen vältellyt näkemästä mitään Atlantiksesta, koska olen katsonut StargÅten vasta seiskakauden loppuun.
"miten atlantis liittyy tähtiporttin??"
Sehän on melkein koko StarGÅten tarinan päätarkoitus.
Lloope sanoi:Ja Stargatehan valjastettiin käyttöön vain tutkimusmatkailua varten, eikä ancienttien löytämistä varten.
Itseasiassa eivät ole, ainakaan alussa. Tuntuu että Atlantiksesta tehdään täysin "itsenäistä" sarjaa. Mutta mainio sarja kyllä on kyseessä.Thingy sanoi:Joten Atlantiksen tapahtumat ovat kuitenkin aika oleellisia varsinaista perustarinaa ajatellen.
Ehkei noita lopettamis puheita kannata täysin tosissaan ottaa. Muistaakseni aikaisemmin puhuttiin 7. kauden jäävän viimeiseksi. Varsinkin kun katsojia tuntuu riittävän niin tuskin sarjaa hylätään, ellei sitten käy niin että kahden stargate sarjan tekeminen tulee liian kalliiksi, jolloin toinen joudutaan lopettamaan.Thingy sanoi:BTW kuinka varma toi juttu on että 8. kausi jää viimeiseksi, olisipa meinaa hienoa jos sarjaa jatkettaisiin vielä...
Jpz sanoi:Mielestäni "riittää" että on nähnyt alkuperäisen Stargåten seiskakauden loppuun. Koska kyllähän jenkeissä tuo alkoi samoihin aikoihin kuin kasikausi.(ennemmin?) Että ei mitään juonipaljastuksia kasikaudesta ole luvassa siinä.( En ihan täysin varma ole)
Paavi^ sanoi:Witutus oli suuri kun kuulimme suru-uutisen, että sarja jatkuu vasta tammikuussa. Jännään kohtaan vielä jäi.
Thingy sanoi:siis atlantiksen stormin 2. osa tulee vasta vuoden vaihteen jälkeen!!!! EI V***U!!!
Pitäisi lailla kieltää tollaiset cliffhangerit...
xclone sanoi:Stargate atlantiksesta on tulossa myös 2 kausi ja alkuperäistä tähtiporttia 9 kausi ainakin. Ja vaikka atlantis on jäänyt tauolle jenkeissä niin Kanadassa näkyy uusimmat jaksot joten p2p ohjelmilla homma hoituu... uusin jakso on kirjoitushetkellä 1x14.
Atlantis on parempi kuin tämä alkuperäinen Stargåte, tuoreempaa menoa.pekka1982 sanoi:http://www.scifi.com/atlantis/ kaikkea ne jenkit keksii eivät varmaan opineet x-files offspin sarjasta mitään
plator sanoi:Mielummin katon kyllä tota uutta Battlestar Glacticaa (Tullu nyt 7 jaksoa + pilotti).
.
frozen9999 sanoi:siis eihan siina edes ole pahemmin cyloneja prkl