Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toinen toiveista olisi Death Stranding traileri tai mitä tahansa infoa tähänmaailmaan liittyen. Pelin valmistuminen on tosin varmaan vielä kaukana. Hyvin paljon mahdollista että Kojima on säästellyt infon pelistä ”kaverinsa” Geoffin presentaatioon. DS iski itselle niin kovaa että on listoillani yksi kaikkien aikojen parhaista pelikokemuksista ikinä, siitäkin huolimatta vaikka peli ei missään nimessä täydellinen ollut. Jotenkin tunne että pelkkä postin jakaminen ei tule jatko-osassa olemaan se core gameplay joten siksi kiiinnostaa miten tähän pelimaailmaan saadaan jatkoa rakennettua.
Persona 6 aiheuttaisi kyllä ...Alle 12h niin nähdään räjäyttääkö Sony pankin. Mitä toivoisitte näkevän siellä. Persona 6 on huhuiltu Sonyn jonkunnäköistä yksinoikeutta joten sen esitteleminen olisi aika kova juttu itselle. Varmaan Half-Life Alyx VR puolelle olisi todella kova.
Ikuisuustoive mutta Bloodborne PC:lle.Jokunen uusi PC porttaus olisi kiva. Eritoten Gran Turismo 7 ja Ghost of Tsushima.
Sonyn first party -peleistä on noin muuten vähän hankalampi innostua, kun niiden mahdolliset PC-versiot osuu omaan pelijonoon sitten joskus parin vuoden päästä. Mutta MGS 3 Remake vähän kiinnostelee. Siinä on kuitenkin sen verran iäkäs peli, että kiva nähdä kuinka uuteen uskoon se on laitettu.
Ei ole ihan mun peli, mutta miksipäs ei.Ikuisuustoive mutta Bloodborne PC:lle.
No todellakin tämä, Gran Turismo porttaus PC:lle olisi kova juttu. Itse en PC:llä juuri pelaa enkä pelaisi tätäkään, mutta uskoisin että tämä olisi pelisarjalle todella kova boosti. Samalla jos saisivat moninpelin toimimaan konsolin kanssa niin mikä sen parempaa kuin enemmän saman tasoisia kuskeja online puolella kisaamassa keskenään.Jokunen uusi PC porttaus olisi kiva. Eritoten Gran Turismo 7 ja Ghost of Tsushima.
Täällä ratti ja rigi oikein odottelisi uutta Gran Turismoa. Tuntuu, että vähän turha toive se varmaan on, mutta tulee jos tulee.No todellakin tämä, Gran Turismo porttaus PC:lle olisi kova juttu. Itse en PC:llä juuri pelaa enkä pelaisi tätäkään, mutta uskoisin että tämä olisi pelisarjalle todella kova boosti. Samalla jos saisivat moninpelin toimimaan konsolin kanssa niin mikä sen parempaa kuin enemmän saman tasoisia kuskeja online puolella kisaamassa keskenään.
Taisi olla klo. 23:00Niin koskas tämä alkaa ns. meidän aikaa?