Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

State of Play - Sonyn peliuutisia web-lähetyksenä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4 ps5
Hitmanit on laadukkaita pelejä, mutta Bond ei tuntunut vielä ihan samalla tasolla olevan. Eikä välttämättä tarvitsekaan olla, yritystä näyttäisi kuitenkin olevan.
 
Battlefield 6 ja Gran Turismo 7 oli mielenkiintoisimmat. Noi Playstation kaiuttimet yllätti ja heräsi vähän mielenkiinto niihin. Mielenkiintoista minkä hintaiset ovat...
 
Odotukset oli kovat koska PS-yksinoikeusrintamalla on ollut melkoisen hiljaista.

Saros näytti hyvälle, mutta ei ole itselle pelinä.

Wolverine näytti hyvälle, mutta sekin ensi syksylle vasta, huoh.

Muuta kiinnostavaa ei ollutkaan
 
Ois odottanut Sarokselta jotain muuta kuin Returnal 2. Eipä siinä mitään, ne jotka pystyy pelaamaan näitä läpi niin varmasti hieno tarina, meille jotka ovat paskoja niin se ei ikinä aukea. Mutta tuokin on pelintekijöiden tietoinen valinta.
 
Tässä kun katselee uusinta State of Playtä ja Nintendo Directiä, niin tuntuu siltä että suurin osa konsolipelikehittäjistä on japanilaisia.
 
Tässä kun katselee uusinta State of Playtä ja Nintendo Directiä, niin tuntuu siltä että suurin osa konsolipelikehittäjistä on japanilaisia.
Voi olla, että suurin piirtein samoihin aikoihin järjestetty Tokyo Game Show vaikutti siihen, mitä pelejä haluttiin esitellä. Ja TGS on perinteisesti nimenomaan japsikehittäjien/julkaisijoiden oma kotiareena.
 
Ois odottanut Sarokselta jotain muuta kuin Returnal 2. Eipä siinä mitään, ne jotka pystyy pelaamaan näitä läpi niin varmasti hieno tarina, meille jotka ovat paskoja niin se ei ikinä aukea. Mutta tuokin on pelintekijöiden tietoinen valinta.
Eikös nykyaikana ole vähän se, että pelien tekeminen maksaa jo sen verran, että pelitalot mieluummin profiloituvat tietynlaisten pelien tekemiseen, jotta voivat kehitellä aikaisempien peliensä ominaisuuksia.

Kaukana ovat ajat, jolloin pelitalo teki ihan kaiken genren pelejä sekaisin.

Silti, luulen että Saroksen kaltaisille peleille on oma pelaajakuntansa, sillä jossain määrin myös Doom Eternal kuuluu tällaiseen "rytmikkääseen" ammuskeluun, joissa vihollisten ammukset on värikoodattuja.
 
Jos Saros on yhtä vaikea kuin Returnal niin aika monella se jää pelaamatta läpi, sitä tuossa lähinnä mietin. Doomeissahan on todella kattavat vaikustason muokkaukset, että siinä mielessä ei vertaudu näihin todella vaikeisiin peleihin, jopa Dark Soulsit on helpompia kuin Returnal koska niissä pystyy grindaamaan hahmoa paremmaksi.
 
Jos Saros on yhtä vaikea kuin Returnal niin aika monella se jää pelaamatta läpi, sitä tuossa lähinnä mietin. Doomeissahan on todella kattavat vaikustason muokkaukset, että siinä mielessä ei vertaudu näihin todella vaikeisiin peleihin, jopa Dark Soulsit on helpompia kuin Returnal koska niissä pystyy grindaamaan hahmoa paremmaksi.

Tähän on tulossa enemmän hahmo progressiota kuin Returnalissa oli joten hahmostasi tulee joka kierroksella vahvempi.
 
Tähän on tulossa enemmän hahmo progressiota kuin Returnalissa oli joten hahmostasi tulee joka kierroksella vahvempi.
Kuulostaa hyvältä näin alustavasti niin tämmöiset huonot räiskijätkin saa lopulta pelattua läpi. Retunalissa tuli niin kova seinä vastaan että ei jaksanut, varsinkin kun muitakin pelejä oli rivissä odottamassa. Olettaisin kuitenkin että kaikki pelintekijät toivoisivat että heidän pelit pelattaisiin läpi.
 
Ylös Bottom