Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Luulen, että FFXVI nähdään Tokyo Game Showssa tämän kuun lopussa.Ai että kun odotin että olisi ollut Bloodbornen "directors cut" ja jotain FFXVI:stä!
Silti ihan hyvä show. Kylmikset tuli Wolverinesta ja Spider-man kakkosesta. Hyvin aikaa kolata ykkönen loppuun ja Miles Morales. Ehkä jopa ehdin.
Piti, mutta myöhästyi, kuten niin moni muukin tälle vuodelle tähdätty julkaisu.Eikö toi gta v pitännyt tulla jo tänä vuonna ?
Tämä. Näytti kivalta mutta en ole ilmeisesti kohderyhmää kun "läpät" ja jatkuva huutelu vaivaannutti niin kovin.Forspokenin päähahmo heitti niin huonoa läppää, että oikein puistatti.
Tämä olisi ollut muuten oikein loistava showcase, mutta jotenkin tuntui olevan nyt aika paljon CGI:tä, etenkin niistä uusista julkaisuista jotka muuten varmasti ovat päräyttäviä pelikokemuksia (Kotor, Wolverine, Spiderman 2).
Oli siellä toki Forspokenia, Borderlandsia ja God of Waria joista saimme pelikuvaa ja helvetin hyvältähän ne näyttävät, mutta kenties itselläni oli vain hieman liian isot odotukset tälle tapahtumalle jonka myötä tapahtuma tuntui vain "ihan jees"-setiltä.
Okei myönnetään, että väsyneenä tuli väärin CGI-ilmaisua käytettyä, mutta tarkoitin ettei itse pelikuvaa nähty näistä isoimmista peleistä. Itse en juuri pysty ei-pelikuva yllätyksistä innostua ennen kuin näen näistä itse pelikuvaa.Mistä tuo CGi varsinkaan Spider Manin kohdalla tulee? Trailerissa lukee Captured on PlayStation 5 ja muissa trailereissa aivan muuta.
Okei myönnetään, että väsyneenä tuli väärin CGI-ilmaisua käytettyä, mutta tarkoitin ettei itse pelikuvaa nähty näistä isoimmista peleistä. Itse en juuri pysty ei-pelikuva yllätyksistä innostua ennen kuin näen näistä itse pelikuvaa.
Tälle kannattaa antaa mahdollisuus. Pelattavuus on viimeisen päälle kunnossa. Tarina taas sellainen perus indiepelin tarina, mutta ei missään nimessä huono. Isometrinen kuvakulma saattaa antaa Hades-viboja, mutta rakenteeltaan tämä on lähempänä Souls-pelejä.Death's Door - näytti Hadeksen serkulta ja/tai jotenkin todella kliseiseltä. Toivottavasti pelattavuus ja tarina ok.