Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Steam Deck

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc
Kysymyksiä omistajille! Oletteko saaneet GOGin (hyvin?) toimimaan Deckissä? Mitä kommentteja emulaattoreista ja emuloinnista ylipäänsä, toimiiko homma hyvin? Onko joku saanut laitettua laitteeseen Virtual Pinballia pöytineen (eli VPX)?

Ruvennut Deck taas kiinnostamaan, mutta aika vahva retrokulma olisi omassa käytössä. Sopisiko siihen mieluummin joku toinen laite? Toki noita uudempia Steamejä voisi pyöritellä, tai Dave The Diverin tyylisiä pikkuindieitä. Half-Life 25th Anniv. voisi olla hauska. Toimiikohan C&C Remastered?

1TB:n OLEDinkin näyttäisi saavan Suomessa käytettynä välillä noin kuudella sadan pintaan. Valven virallisiin hintoihin lisätään vielä ALV (-kö)?
GOG:n ja Epic Gamesin pelejä olen asennellut Heroic nimisen softan kautta. Suhteellisen helppo projekti asennella. Kerran kun asentaa ja lisää pelin Steamiin, on se jatkossa aina suoraan Steamista pelattavissa.

Itselle ainakin aivan loistava emulaattorilaite. Emudeck itsellä käytössä. Helppo asentaa ja käyttää, YouTubesta esim. löytyy lisätietoja videoiden muodossa. Ei ole itsellä tullut mitään valitettavaa näiden osalta.
Virtual pinballista tai Command and conquerista ei itsellä kokemuksia.
Ihan Steamista kun tilaat, on hinta lopullinen postikuluineen. ALV siellä jo mukana.
 
oliko teillä vaikeuksia tottua tuohon steam controller ohjaimeen vähän itsellä eiköhän tuohon totu
Pelaan Steam Deckillä ainoastaan telakassa TV:n kautta ja ohjaimena on aina Xboxin perusohjaimen uusin malli. Kannettavat konsolit eivät itsessään kiinnosta pienen näytön ja huonojen ohjaimien takia. Steam Deck on kuitenkin ollut minulle kätevä tapa pelata useampia kevyempiä pelejä, joita PC-pelaamiseni aikoina tarttui aikoinaan Steam-kirjastoon. Toki jotain uudempia indie-pelejä voin nykyäänkin hankkia Steamista. PC:llä pelaaminen ei minua vastaavasti kiinnosta, eikä minulla ole pitkään aikaan ollut omaa peli-PC:tä. Steam Deck on siis kuitenkin ollut hyvä vaihtoehto sellaiseen kevyempään käyttöön. Ei siis kuitenkaan missään merkityksessä kannettavuutensa puolesta minulle.
 
Ylös Bottom