Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Steel Battalion

FlashMaster

New Member
Steel Battalion

Aikooko joku hankkia kyseisen ohjaimen. Kertokaa omia mielipiteitä kyseisestä ohjaimesta. Pystyykö Steel Battalionilla pelaamaan Mech Assaultia. Voisi olla aika mukavaa räiskiä sellaisella pelillä. Tietääkö kukaan minkä kokoinen se on?

Hinta kylläkin on melkein sama kun itse boxin. Eli aika kallis.
 
Ei se ole pelkkä ohjain vaan siinä tulee myös itse peli "Steel battalion" ja tietääkseni tuo ohjainjärjestelmä käy vain siihen peliin.
 
jep, Eli Steel Battalion on mech peli, ja sen mukana tulee toistaiseksi vain siihen peliin yhteensopiva mech ohjain, jossa muistaakseni yli 40 nappia

Itse pelistä kuvia näkee mm. tästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
jep, Eli Steel Battalion on mech peli, ja sen mukana tulee toistaiseksi vain siihen peliin yhteensopiva mech ohjain, jossa muistaakseni yli 40 nappia

Itse pelistä kuvia näkee mm. tästä.
Toi saattaa todellakin olla hyvä mech peleissä. Ennen kun olin nähnyt tuon en ollut kiinnostunut oikeastaan ollenkaan mistää roboottisodasta. Tämä muuttaa kaiken. :)
 
Peli näyttää kyllä todella hyvältä mutta ei minulla ole rahaa hankkia 200 euroa maksavaa peliä, pitää kuitenkin pitää järki mihin rahojani laitan, kuten laskut, ruoat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Peli näyttää kyllä todella hyvältä mutta ei minulla ole rahaa hankkia 200 euroa maksavaa peliä, pitää kuitenkin pitää järki mihin rahojani laitan, kuten laskut, ruoat.

Jep,olet minusta ihan oikeassa...mielenkiintoinen XB-peli minustakin,mutta vähän turhan kallis huvi yhdestä pelistä joka ei tue esim. onlinepelaamista,jotta siitä vois olla iloa pidempääkin.

Jos kyse olisi esim. jostain erittäin laadukkaasta hardcore sota- lentosimusta,niin tällöin olisi minulle jo pakko hankinta vaikka maksaisikin ohjaimineen mannaa...tämä SB on kyllä myös ilmeisesti varsin hardcore kamaa,mutta puhtaasti yksinpelinä ei niin hirveetä kiinostusta kuitenkaan löydy tollaselle mechi-robo simulle kun hintakin on tollasta luokkaa,ostaisin kyllä mieluusti muuten jos olisi puolet halvempi tai jos siinä olis myös onlinepeli mahdollisuudet mukana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Jep,olet minusta ihan oikeassa...mielenkiintoinen XB-peli minustakin,mutta vähän turhan kallis huvi yhdestä pelistä joka ei tue esim. onlinepelaamista,jotta siitä vois olla iloa pidempääkin.

Jos kyse olisi esim. jostain erittäin laadukkaasta hardcore sota- lentosimusta,niin tällöin olisi minulle jo pakko hankinta vaikka maksaisikin ohjaimineen mannaa...tämä SB on kyllä myös ilmeisesti varsin hardcore kamaa,mutta puhtaasti yksinpelinä ei niin hirveetä kiinostusta kuitenkaan löydy tollaselle mechi-robo simulle kun hintakin on tollasta luokkaa,ostaisin kyllä mieluusti muuten jos olisi puolet halvempi tai jos siinä olis myös onlinepeli mahdollisuudet mukana.
Peli on Capcomin mukaan menestynyt hyvin, joten Live-laajennus on harkinnan alla. Toivottavasti sellainen saataisiin, sillä se kyllä nostaa tuon pelin ihan uusiin ulottuvuuksiin... Mietitte millaisia taistelut parhaimmillaan olisi lukuisten mechien kanssa kun taktiikoita voi tiimikavereiden kanssa hieroa reaaliajassa puheella jne. :cool:
 
Liekö hetkellinen mielenhäiriö, mutta päätin ostaa kyseisen megapaketin :D Hinta tulee olemaan 249, mutta saanpahan itselleni kunnon synttärilahjan... Tulisi 17. huhtikuuta äkkiä :D
 
PELIT lehden arvostelussa peli sai yli 90 pistettä. Näytti kyllä aika houkuttelevalta, mutta kun huoneessa on muutenkin ahdasta, kymmenet huippupeli eri konsoleille odottaa ostajaansa ei voi kuin sanoa, että sääli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
PELIT lehden arvostelussa peli sai yli 90 pistettä. Näytti kyllä aika houkuttelevalta, mutta kun huoneessa on muutenkin ahdasta, kymmenet huippupeli eri konsoleille odottaa ostajaansa ei voi kuin sanoa, että sääli.

Tekstistä tosin sai sen kuvan, että pisteet on annettu mecha-luokan hörhöille. Taisipa Vainio sen siihen kirjoittaakin. Ja kun vielä katsoin arvostelun ohessa ollutta kuvaa arvostelijasta, niin päätin, etten ole aivan tarpeeksi ihastunut ko. genreen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Tekstistä tosin sai sen kuvan, että pisteet on annettu mecha-luokan hörhöille. Taisipa Vainio sen siihen kirjoittaakin. Ja kun vielä katsoin arvostelun ohessa ollutta kuvaa arvostelijasta, niin päätin, etten ole aivan tarpeeksi ihastunut ko. genreen.

Kyllä se on kuulemma mainio minkä genren friikille tahansa.Onko kukaan ostanut sitä?Ajattelin ostaa sen kun hinta hiukan tippuu ensin =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikomail
Kyllä se on kuulemma mainio minkä genren friikille tahansa.Onko kukaan ostanut sitä?Ajattelin ostaa sen kun hinta hiukan tippuu ensin =)

Amerikassa ainakin myynyt aika sikana hintaansa nähden. Itse en laittaisi tuohon rahaa, mielummin ostaisin kasan muita pelejä tuolla hinnalla, mutta sikarikkaille tuo on varmasti hyvä ostos. Jos tuota "ohjainta" voi käyttää vielä tulevissa mech peleissä niin se olisi aika nannaa.
 
Upea peli, hakkaa koko Xboxin tarjonnan aivan pystyyn.

Jos joku haluaa nähdä lisäkuvia SB:stä niin suuntaa tänne:

http://www.nesretro.com/steelbattalion.html

Mielestäni vähintään sen 250e arvoinen, mutta ihmiset pitävät eri asioista (Sivupointtina muuten sellainen että olen aina vihannut Mech-pelejä, mutta tämä iskee täysillä).

Ja jostain syystä tästä threadistä puuttuu se että Live-tuki on _varmistettu_ jo aikoja sitten ja ilmestyy Japanissa nimellä Tekki Taisen (Taisen=Wars). Tännekkin se on sitten tulossa myöhemmin, jolloin tuo 250e nasahtaa viimeistään voiton puolelle.
 
Voiko pelissä tehdä useaa profiilia? Ajattelin vain, jos on pelannut esim. viimeiseen tehtävään ja sitten vaikka pikkuveli tulee sotkemaan pelin ja sen seurauksena kuolee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Ja jostain syystä tästä threadistä puuttuu se että Live-tuki on _varmistettu_ jo aikoja sitten ja ilmestyy Japanissa nimellä Tekki Taisen (Taisen=Wars). Tännekkin se on sitten tulossa myöhemmin, jolloin tuo 250e nasahtaa viimeistään voiton puolelle.
Steel Battalion: Line Of Contact näyttäisi olevan Live-lisälevyn nimi. Odotettavissa on hurjia 5 vs 5 mech-kahakoita. Lisää pelistä voi lukea Capcomin omilta E3-sivuilta, tai täältä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Witch
Voiko pelissä tehdä useaa profiilia? Ajattelin vain, jos on pelannut esim. viimeiseen tehtävään ja sitten vaikka pikkuveli tulee sotkemaan pelin ja sen seurauksena kuolee.

Pelissä voi käyttää useita profiileita sekä siinä voi pelata vapaita tehtäviä kampanja moodin ulkopuolella ja niissä ei haittaa vaikka kuolisi.
 
Ylös Bottom