Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Steep

Ihan kiva toi olympialisäri, mutten todellakaan siitä 30e maksa. Slopestyle kisoja ja pipee olis kiva päästä vetään enemmänkin, mutta joutunee odotteleen tarjouksia. Tähän peliin kun sais itse lisätä objekteja ja tehdä omia kisoja nii olis aika bueno.
En tajunnu siellä olevan toinen vuori missä noita pääsi testaamaan.

Mun mielestä vauhti oli aivan jäätävästi liian kova ja hypyt liian isoja. Eihän noihin reileihin edes tahdo osua.

Että on ikävä Amped sarjaa. :(
 
Minäkin tätä nyt betan muodossa kokeilin eipä tarjonnut oikein mitään.... :(

Taas kyseessä laji(t) joita pitäis aluks edes alkeellisesti ymmärtää.

SkiSross on jotenkin vielä ymmärrettävää. mut mitä tästä oikein pitäis ajatella...

Oli iso pettymys.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuo vähän treeniä tarvii, että rupee reilit yms menee smuutisti.. Meikä jarruttelee tilanteen mukaan, ei kannata täysiä vaan paahtaa. :)
 
Jonkun pitäisi varmaan ilmoittaa Sonylle, että poistaisi Steepin Winter Olympics Beta Demon Storesta. Ei sitä pysty latamaan, kun beta aika on mennyt ohi joten aika turhaan se on siellä demo osiossa.

Vähän taas houkkuttaisi ostaa Steep vihdoinkin, kun on taas peli alennuksessa. Niihin peruspelin betoihin tuli pari kertaa osallistuttua aikoinaan ja kyllä tuo 15€ hintaan ihan ok pelattavaa varmaan tarjoaisi.
 
Tuli ostettua pari viikkoa sitten winter olympics lisäri kun maksoi n.7e ja tämä on kyllä paskinta ikinä.
Se itse "tarina" meni helposti, mutta nuo slalom kisat saa mennä palamaan helvettiin. Jos noissa haluaa voittaa niin on pakko mennä kovaa joka taas tarkoittaa sitä, että koko rata on pakko osata ulkoa, koska ohjaus tuntuu kuin siinä olisi vähintään 0.5s input lag.
Jokaiseen mutkaan on siis pakko osata kääntää ennakkoon.

Tietenkään se ei riitä, että hommassa onnistuu kerran vaan noissa on kaksi vetäisyä.
Nuo on paljon pahempia mitä perus peli + muut lisärit on tarjonneet. Mieluummin opettelen vaikeimmat liitopuku tehtävät uudestaan kuin pelaan noita.
 
Tämä on ollut muhimassa jo siitä lähtien kun oli plussapelinä, nyt jaksoin innostua aiheesta. Aika haastavaa oli saada tuo 115 kultamitalia, kolme challengee sai vaan skipata. Eniten palo hermot laskuvarjoiluihin, iha silkkaa kuraa. Rakettipuku ja liitopuku pelkkää timanttia. Ostaisin kaikki dlceetkin ellei olisi melko rosvoushinnoissa edelleen.
 
Ylös Bottom