Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Steven Soderbergh aikoo mullistaa elokuvien jakelun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jari Tomppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Steven Soderbergh aikoo mullistaa elokuvien jakelun

Oliver sanoi:
En kieltänytkään hemmon aikaisempia saavutuksia ja esim. Out of Sight löytyy omasta DVD-hyllystä, tosin pitkälti aivan tappavan soundtrackin ansiosta. Ja joo, saahan sitä kavereiden kanssa heilua, mutta ei sillä touhulla pitäisi maksavaa yleisöä kiusata..
Joo, olikin vain tarkoitus tuoda esille, että niitä kunnon leffoja on kuitenkin vähän enemmän. Ja hyvällä laadulla kaikin puolin. Ja edelleen, mikäs siinä jos joku muu maksaa hauskuuden ja jengi käy vielä katsomassakin sen tulokset.

Oliver sanoi:
Toivottavasti mies löytää taas pointtinsa uusissa ja tulevissa projekteissaan sekä muistaa unohtaa sen Trafficin rasittavan väri-filtteröinnin (joka tosin on esim. Ridley Scottinkin riesa).
Trafficin filtteröinti oli ainakin mun mielestä aika tehokas keino erottaa eri "maailmat" toisistaan. Oli tämä kylmän sininen maailma ja sitten sellainen karun lämmin käsivaralla kuvattu maailma. Tämä toi suuren osan Trafficin hyvään tunnelmaan.

Vastaus: Steven Soderbergh aikoo mullistaa elokuvien jakelun

Stanton sanoi:
Trafficin filtteröinti oli ainakin mun mielestä aika tehokas keino erottaa eri "maailmat" toisistaan. Oli tämä kylmän sininen maailma ja sitten sellainen karun lämmin käsivaralla kuvattu maailma. Tämä toi suuren osan Trafficin hyvään tunnelmaan.
Kyllähän minä sen filtteröinin pointin tietenkin ymmärsin, mutta kun sen käyttö oli yhtä hienovaraista kuin punaisena vilkkuva "BAD GUY" -nuoli. :p
Lisäksi olin tuota ennen tainnut juuri nähdä Gladiatorin, jossa myös käytettiin raskaasti filttereitä. Meikä sai niihin överit aika äkkiä.

Ylös Bottom