Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stranglehold [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]

Blackdawn sanoi:
Onko tämä siis "OIKEASTI" tulossa 3.9. niinkuin julkaisulistassa lukee???
Maahantuojan tällä viikolla päivittämän listan mukaan kyllä. Lievä epäilys kyllä on.

GameFAQs ilmoittaa 21.9, yleensä siellä on oikeat päivät jos sellainen on virallisesti ilmoitettu.

http://www.psu.com/Stranglehold-delayed-once-again-News--a0001153-p0.php

PS3-versiota on viivytetty taas ja peli on siis tulossa nyt Pohjois-Amerikkaan 25. syyskuuta ja Eurooppaan lokakuun alussa.

IGN on muuten arvostellut Xbox 360-version tästä pelistä ja 8.1 tuli. Eikä se PS3-versio voi niin paljon erota XO-versiosta, että olisi hirveitä heittoja. Siihen kasin pintaan luulisin, että saa myös PS3-versio. Se on siinä ja siinä ostanko tämän, luultavasti en, sillä Warhawk pitäisi napata sitten syyskuussa kaupan hyllyltä ja muutenkin on tulossa niitä pelejä ihan riittävästi. Sekin huonontaa tuota arvosanaa, kun yksinpeli kestää IGN:n mukaan vain 6-8 tuntia ja moninpeli on aika huono. Ei ole kuin 2 pelimoodia ja max. 6 pelaajan ottelut.

Linkki arvosteluun: http://xbox360.ign.com/articles/817/817191p1.html

hartzu sanoi:
Midway lupailee demoa täksi torstaiksi PSN:ään. Oletettavasti tietysti vain US-storeen.

http://gamers-creed.com/?p=496

taidan siirtyä kohta kokonaan USA-tilin käyttäjäksi,
kun ei euroopan asukkeja muisteta kuin bd-leffojen trailereilla.

tämä peli on vähän hiinä ja hiinä, toivottavasti demo kertoilee, onko kannattavaa ostaa vaiko ei.

Olisi kannattava ostos, jos pelissä olisi vasurin tähtäykset. Ihmettelin vähän, kun peli on saanut suht laimean vastaanoton. Ilmeisesti porukka ei muuta kuin pikaisesti testannut demoa ja lyttäsi sen turhaksi. Kuitenkin mielestäni peli vaikuttaa sille, että sitä pitää pelata tarpeeksi vaikealla vaikeusasteella ja treenata liikkumista niin, että oikeasti osaa liikkua kuin Neo ja siinä vaiheessa peli näyttää vasta parhaat puolensa. Automaattinen pöytien sun muiden käyttö on oikea ratkaisu, koska jos jokainen irtaimisto pitäisi itse nappia painamalla käyttää hyväksi, ei toiminnasta saisi yhtä lennokasta. Mielestäni toiminta vaikuttaa todella mahtavalta ja graafisesti peli on komea etenkin kun ruudunpäivitys on ainakin XO:n versiossa todella hyvä.

Mutta ilmeisesti tässäkään pelissä ei ole vasurin tähtäyksiä, eli jää jo varmaan kolmaskymmenes räiskintä hyllylle kehittäjien idioottimaisuuden vuoksi. Mikä siinä mättää, miten voi olla niin vaikeaa lisätä yksi helvetin tattien vaihto valikkoon?

Cyrus1 sanoi:
Mutta ilmeisesti tässäkään pelissä ei ole vasurin tähtäyksiä, eli jää jo varmaan kolmaskymmenes räiskintä hyllylle kehittäjien idioottimaisuuden vuoksi. Mikä siinä mättää, miten voi olla niin vaikeaa lisätä yksi helvetin tattien vaihto valikkoon?
Ookko vasenkätinen vai? Onhan se tietenkin tyhmää ettei sellaista valintaa ole, mutta etkö pysty millään totuttelemaan pelaamaan näillä "normaaliasetuksilla"? Muutama vasenkätinen kaveri, ja hyvin pystyvät pelaamaan "normaalisti". Ei millään pahalla siis :D

Hitto, tuota demoa onkin jo odotettu. Toivon todella että tulee. Vielä kun tulis vaikk Skaten ja muutaman muun pelin demo, ni johan olis :D

Ei, olen oikeakätinen. Ja en pysty totuttelemaan. Olen yrittänyt kyllä itse asiassa useitakin tunteja eri pelien parissa, mutta ei siitä mitään tule. Sama kuin ottaisi invertin pois ja yrittäisi totutella siihen. Yritäpäs itse totutella vasurin tähtäyksiin vaikkapa Warhawkissa ja tule kertomaan, että "kyllä se totuttelemalla onnistuu". :p

Cyrus1 sanoi:
Ei, olen oikeakätinen. Ja en pysty totuttelemaan. Olen yrittänyt kyllä itse asiassa useitakin tunteja eri pelien parissa, mutta ei siitä mitään tule. Sama kuin ottaisi invertin pois ja yrittäisi totutella siihen. Yritäpäs itse totutella vasurin tähtäyksiin vaikkapa Warhawkissa ja tule kertomaan, että "kyllä se totuttelemalla onnistuu". :p
Tarkoitin että olisit heti alusta lähtien totutellut. Itsekkin pelaillut jo monet vuodet, niin ei se totuttelu silloin olekkaan kovin helppoa :D
Pitääkös muuten tällä sivulla ilmoitettu julkaisupäivä paikkansa, eli tässä kuussa joku päivä?

Midwayn foorumeilla moderaattori nimimerkiltään Echo77 kertoi, että Strangleholdin demo tulisi PS storeen torstaina. Vielä ei ole hajua onko kyseessä jenkki- vai eurostore.

Linkki

menipä sitten hankintalistalle, enää ei epäilytä yhtään :p

aluksi ohjaus ei oikein ollut hallussa, mutta nopeastihan tuon sisäisti.
paitsi suojautumisen (L2), joka toimi vähän niin ja näin.
eikä tuo luotien väistely-kohtauskaan niin hauskaa ollut,
koska demossa sitä harrastettiin ainoastaan yksittäisen vihun ampuessa (koko versiossa voi olla jotain ihan muuta).

efektejä on enemmän kuin muissa peleissä yhteensä ja kyllä muuten jää muiden
pelien bullet timet pahasti jälkeen, kokeilkaapas vaikka itse painaa
precious shot-nappulaa (ristiohjain ylös, kun mittarissa on tarpeeksi palkkia).
luoti lähti pistoolin piipusta kohti mitään aavistamatonta pahista,
suoraan kasseille, ilme oli aivan loistava :p

ja muutenkin todella nättiä, kaiken (lähes) saa ammuttua/käveltyä/juostua hajalle/palasiksi.
ensimmäistä kertaa tuntui haulikko kädessä siltä miltä pitääkin,
"mä olen piipun tällä puolen ja sä silläpuolen"-fiilis on aivan käsittämättömän mahtavaa.

energiaa saa pelissä latailtua aina, jos on palkkia homman hoitamiseen.
ja lääkelaukkujakin on siellä ja täällä.

mutta joo, todella positiivinen yllätys ainakin meikäläiselle,
eipä tätä suotta ole Thomaskaan kehunut ;)

JUMANKAUTA!! Sen on ainoo jota pystyy sanomaan tästä demosta, ihan V*TUN komee!
Pakko-ostos kyllä, heti kun ilmestyy. Ehdin jo vähän huolestua kun se demo oli niin monen mielestä pettymys...

Onko kellään XO:n demoa pelanneella jakaa kommentteja alustojen välisistä eroista? Olisiko peräti saatu samantasoiset pelit molemmille koneille?

TeRm0z sanoi:
Onko kellään XO:n demoa pelanneella jakaa kommentteja alustojen välisistä eroista? Olisiko peräti saatu samantasoiset pelit molemmille koneille?
Pitäisi olla täysin identtiset, koska peli pyörii UE3:lla, jota on kai Sonyn apumiesten toimesta jopa optimoitu PS3:lle.

Huh tämän pelin laatu tuli kyllä ihan yllätyksenä. Itselle oli jäänyt videoista ja kaikista sellainen TrueCrime maku suuhun että ihan syletti. Mutta sitten demo osoittautuukin Max Pain mk2:seksi (omasta mielestä jopa parempi kuin kumpikaan max ei ehkä teemallisesti mutta pelillisesti ehdottomasti)

Siis kontrollit sulautuivat käteen muutaman minuutin pelaamisen jälkeen, ja meno on ehkäpä näyttäväintä ikinä, ja temput toimivat erityisen hyvin. Siis Demon perusteella lähtisi täältä kyllä 10/10:stä kotiin. Juonta on turha ruveta tuon pätkän perusteella analysoimaan.

Siis tuossa demossa joutui jo toden teolla etsimään että mitkä objectit eivät tuhoudu ja tulos jäi ehkä seinä tiiliin. Mutta paikoitellen petonikin halkeili ja patsaat ja ties mitä.

tätä täytyy kyllä toden teolla harkita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko muuten sama kenttä kuin XO demossa? Ja ketkä nyt on koittannu XO demoa olis kiva kuulla myös kumpi on sulavampi, parempi ohjattavuus jne. Ihan vaan uteliaisuudestani kyselen :rolleyes:

XO demoo on tullu testattua ja nopeella kokeilulla demo pyörii vähän sulavammin ku Ps3:lla.
Kenttä on sama eikä graafisestikkaan eroja näy olevan.
Mulla tossa Ps3 demossa äänet meinas pätkiä välillä ja peli hidastu kun tavaraa oli paljon ilmassa. Toivottavasti ei koko versiossa oo tämmöstä.

Ylös Bottom