Vastaus: Stranglehold [PS3 HYPE]
menipä sitten hankintalistalle, enää ei epäilytä yhtään
aluksi ohjaus ei oikein ollut hallussa, mutta nopeastihan tuon sisäisti.
paitsi suojautumisen (L2), joka toimi vähän niin ja näin.
eikä tuo luotien väistely-kohtauskaan niin hauskaa ollut,
koska demossa sitä harrastettiin ainoastaan yksittäisen vihun ampuessa (koko versiossa voi olla jotain ihan muuta).
efektejä on enemmän kuin muissa peleissä yhteensä ja kyllä muuten jää muiden
pelien bullet timet pahasti jälkeen, kokeilkaapas vaikka itse painaa
precious shot-nappulaa (ristiohjain ylös, kun mittarissa on tarpeeksi palkkia).
luoti lähti pistoolin piipusta kohti mitään aavistamatonta pahista,
suoraan kasseille, ilme oli aivan loistava
ja muutenkin todella nättiä, kaiken (lähes) saa ammuttua/käveltyä/juostua hajalle/palasiksi.
ensimmäistä kertaa tuntui haulikko kädessä siltä miltä pitääkin,
"
mä olen piipun tällä puolen ja sä silläpuolen"-fiilis on aivan käsittämättömän mahtavaa.
energiaa saa pelissä latailtua aina, jos on palkkia homman hoitamiseen.
ja lääkelaukkujakin on siellä ja täällä.
mutta joo, todella positiivinen yllätys ainakin meikäläiselle,
eipä tätä suotta ole Thomaskaan kehunut
