Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Tuuttinen 3 - 0 Orcastar.

Oli kyllä hieman yksipuolinen ottelu ja kuten Orcastar jälkimeiningeissä tokaisi tasoero oli suuri.

Jatka silti harjoituksiasi, sait omasta mielestäni ihan hyvää yliotetta Cammyllä muutamassa kohtaa.

Juu, olisi pitänyt vain jatkaa Cammyllä koko setti, mutta eka ottelu meni niin penkin alle että piti ruveta leikkimään kakkoshahmoilla. Olisi varmaan myös pitänyt pari lämmittelymatsia ottaa ennen koitostamme; eihän se lopputulokseen olisi vaikuttanut, mutta hävettävien amatöörivirheiden määrä olisi saattanut hieman laskea :rolleyes:.

Mutta hauskaa oli ja paras mies voitti.
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

BryanFur - Tuuttinen 3-0
Hyvät pelit oli kyllä ja vähän joutu jo miettimään miten pelaa. Otetaanpa setit joskus uusiksi! ;)

Itellä tuntui tuo peli hirveältä tervanjuomiselta eikä mikään tuntunut oikeen sujuvan, mutta parempi mies voitti. Onnitteluni!
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Huhu se on sitten minä ja Shinta vastakkain. Tulee varmasti hikiset väännöt! Bison vs Abel kenties...??? :D
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Huhu se on sitten minä ja Shinta vastakkain. Tulee varmasti hikiset väännöt! Bison vs Abel kenties...??? :D

Nah... Olen koko turnauksen ajan miettinyt, että mitä laitan loppuottelussa sun Bisonia vastaan. Todennäköisesti se on Ryu. Sen verran helpompi sillä on pärjätä, varsinkin tiettyjä hahmoja vastaan (Bison, Blanka, Zangief...)

PS. Niille, jotka ei tiedä niin minä ja BryanFur tunnetaan toisemme ihan täällä ruudun toisellakin puolella. Yhteisen harrastuksen, eli mättöpelien, kautta ollaan tutustuttu. BryanFur pelaa tosin Tekkeniä ja minä Virtua Fighteria mutta nyt SF4:n myötä ollaan löydetty yhteinen peli.
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Onko kummallakaan mahdollista saada finaalimatsia nauhoitettua? Kiinnostaisi nähdä.

Vaikka kännykkäkamera pöydälle ja teeveetä kohti, ellei hienompia virityksiä löydy?
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Eipä taida kyllä olla mitään juurikin kännykameraa kummoisempaa tarjolla... Voihan sitä yrittää, jos sen saa jotenkin viritettyä silleen, että pystyy kuvaamaan ruutua mutta en lupaa mitään.

Tuohon SF4:een pitäisi käsittääkseni tulla jossain vaiheessa päivitys, joka mahdollistaa matsien nauhoituksen ihan pelin sisällä (tiedä sitten missä tiedostomuodossa ja voiko niitä siirtää tai jakaa mitenkään). Sitä odotellessa.
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Eipä taida kyllä olla mitään juurikin kännykameraa kummoisempaa tarjolla... Voihan sitä yrittää, jos sen saa jotenkin viritettyä silleen, että pystyy kuvaamaan ruutua mutta en lupaa mitään.

Tuohon SF4:een pitäisi käsittääkseni tulla jossain vaiheessa päivitys, joka mahdollistaa matsien nauhoituksen ihan pelin sisällä (tiedä sitten missä tiedostomuodossa ja voiko niitä siirtää tai jakaa mitenkään). Sitä odotellessa.

Jos keksisitte pelata vaikka huomenna niin voisin hurauttaa jäkeen kuvaamaan ;)
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Jos keksisitte pelata vaikka huomenna niin voisin hurauttaa jäkeen kuvaamaan ;)

Voishan tuota pelailla ja saa tänne kuvaamaan tulla. Muistutan kuitenkin, että minulla on huomenna työpäivä, joten iltapäivästä vasta... pitäis olla nukkumassa jo!
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

(Tervehdys tuolta xbotti-puolelta)


Jos saatte videomatskua ilmoille, niin pistäkää yksityisviestiä/savumerkkejä jollekin ylläpitäjälle -> pidetään huoli siitä, että videolinkit pääsevät uutistasolle (siihen "turnaus ohi, voittaja on ___" -uutisen yhteyteen).

Onnea molemmille!
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Tiedän, että on taas vähän venähtänyt mutta minun ja BryanFurin välinen finaalimatsi on nyt sovittu huomiseksi (ircissä, jossa olemme samalla #taistelupelit -kanavalla noin 24/7). Suomen mättöpeliskenen "grand old man" Manjimaru on aikeissa tulla kuvaamaan finaalipelit meikäläisen kartanoon (kokeilin kännykamerallani mutta siitä ei oikein saa edes välttävää laatua ja kaiken lisäksi tiedostokin pitäisi konvertoida johonkin järkevään muotoon, eli liikaa vaivaa lopputulokseen nähden).

Video tulee jakoon, joskus, jonnekin. Todennäköisesti Manjin tai Arctic Chargen Youtube-kanavalle, itselläni ei sellaista ole.
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Tosiaan nyt tuli ongelmaa, että mulle ei välttämättä sovikaan tuo huominen päivä, joten kysynkin, mihin päivämäärään mennessä finaali pitäisi pelata? Perseestä nää menot joo´o... :(
 
Vastaus: Street Fighter 4 -turnauskeskustelu

Jeps, finaalimatsi on toistaiseksi viivästynyt, mahdollisesti ensi viikolle, mutta toisaalta tämä parantaa mahdollisuuksia finaalin nauhoittamiselle.
 
Ylös Bottom