Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Studio Julmahuvi -DVD

J. Pikkarainen

KonsoliFIN Alumni
Etusivulta:

"Entä muistatko tämän ikivihreän?"

Suomalainen komedia-klassikko Studio Julmahuvi julkaistaan vihdoinkin DVD:llä. Lokakuun 20. päivään tähdätty julkaisu kolkuttelee jo ovella, eikä aikaakaan, kun kaikkien rakastamat uutisankkurit Toni ja Sakke (unohtamatta tietenkään ruotsalaisvahvistusta, Stig Carpelania) pääsevät jälleen naurattamaan.

Lisätäkseen fanien odotusta, Julmahuvi-DVD sisältää myös ryhmän aikaisemman Joyboys Story -dokumentin, sekä uudemmat Jerico 2000 -koosteen ja Mennen tullen -minisarjan. Kaiken näiden lisäksi mukaan on myös mahdutettu tukku lisämateriaalia.

Noniin! Vihdoinkin, sanoo allekirjoittanut. Odoteltu DVD:lle ilmestymistä sitten ensi näkemästä saakka ja eipä tuohon enää kauan olekaan. Lisänannaa Jericosta, Joyboysista ja Mennen tullen -sarjasta, joista kaksi jälkimmäistä ovat kuulemma melkoisia helmiä.

"Minoon syöny sen piirakaah!"

-Pjork

Vastaus: Studio Julmahuvi -DVD

Tätä on niin hehkutettu, mutta jostain syystä en oo tätä tv:stä kattonu. Kuullostaa täysin pakko ostokselta, mutta pitää varmaan odotella jonkin aikaan, jos boksista sais vaikka jotain arvostelua (tänne? ;)).

Zaccheus sanoi:
Tätä on niin hehkutettu, mutta jostain syystä en oo tätä tv:stä kattonu. Kuullostaa täysin pakko ostokselta, mutta pitää varmaan odotella jonkin aikaan, jos boksista sais vaikka jotain arvostelua (tänne? ;)).

Voit olla melko varma, että on tulossa. Luultavasti joudun eliminoimaan kaikki ylliksen jäsenet, jonka jälkeen pääset nauttimaan käsialastani. Ellei muut kirjoita, niin minulta tulee 100% varmuudella.

Tosin viiden tähden kamaahan tuo on.

-Pjork

Kyllähän tätä on odotettu. Julmahuvin parissa tuli putoiltua oikein kunnolla silloin aikanaan eikä pieni muistinvirkistyskierros tee yhtään pahaa. :)

Huikeutta. Ei tartte edes meedioo kertomaan mihin lokakuun päivärahat menee.

Paras suomalainen komediasarja toistaiseksi. "'Watch my back' sanoi kyttyräselkä."

Oijoijoi! Vihdoin ja viimein! Tämä kyllä tulee hankittua, oli niin loistava.

Täähn on kuitenkin ikivanha uutinen, mutta itse laatikon kuvaa ei oo näkyny missään. En tiiä kuinka aikasin niistä yleensä päätetään, mutta eihän tässä oo kun 40 päivää enää.

Pakko ostos-postos. Ensin katsellaan sitten askarellaan-paskarrellaan ! :D

(toi mun hymiöiden käyttö on riistäytynyt käsistä ... )

kuolemanpelko70 sanoi:
Ensin katsellaan sitten askarellaan-paskarrellaan !

Oliko se tässä sarjassa toi askarrellaan-paskarrellaan? Olenkin muistellut, että mistä tuo on juuttunut omaan puhekieleeni (ainakin ryyppyiltoina :D ).

Jarmo Hänninen sanoi:
Oliko se tässä sarjassa toi askarrellaan-paskarrellaan? Olenkin muistellut, että mistä tuo on juuttunut omaan puhekieleeni (ainakin ryyppyiltoina :D ).

Vahvasti muistelisin että juuri tässä sarjassa se oli - vaan en lupaa työntää lusikkaa nenääni jos ei !

(tajuskohan kukaan ?)

Jeps, Muksuluurin Touko-Pouko. Ehdottomasti show'n parasta antia, imo

"Ne voi tulla... ja skalpeerata sut! A-wiuuu-wiuuu-ihihi"

kuolemanpelko70 sanoi:
Vahvasti muistelisin että juuri tässä sarjassa se oli - vaan en lupaa työntää lusikkaa nenääni jos ei !

(tajuskohan kukaan ?)

Hetkinen! Ensin vähän jugurttia, sitten lusikka nenään?

;)

27434.jpg

Ihan kivan näkönenhän tuo.

Tänään ilmeisesti ilmestynyt - minkälainen hintalappu tuolla oikein on? Onko miten paljon extroja?

tiong sanoi:
Tänään ilmeisesti ilmestynyt - minkälainen hintalappu tuolla oikein on? Onko miten paljon extroja?
Ilmestyi jo eilen. Halvin toistaiseksi bongattu hinta on ollut Stockmannin 42.90 rahayksikköä, ja paketti sisältää kolme DVD:tä ja CD:n. DVD:illä on itse Julmahuvin kahdeksan jaksoa, kaikki neljä Mennen tullen -jaksoa, Joyboys Story ja Jerico 2000. CD:llä on Z-Salamapartio -soundtrackia, eli kornia 70-luvun progea. Lisämateriaalin määräksi on mainostettu massiiviset 178 minuuttia, alkaen poistetuista kohtauksista ja pieleenmenneistä otoksista. Kaikki tämä kuulemma, itse en vielä pakettia hankkinut.

sph sanoi:
Halvin toistaiseksi bongattu hinta on ollut Stockmannin 42.90 rahayksikköä
Gigantissa hintalapussa lukee kuulemma 39 euroa. Itse jään kyllä odottelemaan hinnan valumista järkevämmälle tasolle.

Xbugs sanoi:
Itse jään kyllä odottelemaan hinnan valumista järkevämmälle tasolle.
Itsekin piti odotella rauhassa, että hintalapusta otettaisiin 10 euroa pois, mutta sitten kävin vähän kaverin luona fiilistelemässä Julmahuvi-tunnelmia yhden jakson verran ja johan se piti tänään käydä poistamassa mukaan.

Kerrassaan mainiota komediaa. Osa jutuista on vielä hyvässä muistissa, mutta osa myös tulee täysin puun takaa. Dieter ja Berner eli Die Kühe omat ykkössuosikit. Varmaankin vuoden paras DVD-ostos itselleni :)

Höh, sikamainen hinta. Tuota taitaa olla vähän paha metsästää halvemmalla ulkomaiden nettikaupoista :p

Nyt on koko paketti katsottu läpi ja täytyyhän se myöntää että kyllähän rahalle tuli vastinetta. Viimeaikoina olen katsellut myös Toini ja Heikki Haaman Show:n jaksoja on todellinen harmi ettei näitä saatu kyseiseen boxiin., kyseessä on vähintään studio julmahuvin tasoinen komediapläjäys. Joyboys on kaikessa kliseillä pelleilyssään (jonka julmahuvi porukka on aina taitanut) loistava, vaikkei mikään kuoliaaksi naurattava ainakaan samalla tavalla kun Studiot ja Haaman Showt.. Mennen tullen oli täysin erilainen kun olin kuvitellut. Ensimmäinen jakso ei antanut kovinkaan lupaavaa kuvaa, mutta loppuakohti se vain parani ja parani. Samalla tavalla tämäkään ei ollut hauska kun edeltäjänsä, mutta todella viihdyttävä ja taitavasti rakennettu sarja. Extroja olikin iso läjä ja suurin osa ihan toimivia, jotkut hieman tylsiä tai mitään sanomattomia. Päällimäisenä jäi mieleen kokonaan uusi Touko Pouko jakso (aivan loistava) sekä uusi ratkaisija jakso (ihan hyvä, ei niin loistava). Z-salamapartio cd:tä en ole vielä ehtinyt kuunnella, mutta ei tämä musiikki täysin minun makuuni olekkaan. Ainiin ja se tärkein Studio Julmahuvi, paras sketsisarja koskaan.

Ylös Bottom