Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stuntman hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leo Stenbuck
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu ei ollu ainakaan eilen vielä kaupoissa. Fun Station lupas/toivoi pelin tulevan tälle päivälle. Enpä käyny tänään kattomassa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
No hemmeti, onkos kukaan päässyt testaamaan tätä vielä kunnolla?

Tossa alkuviikosta pääsin vähän testaamaan. Hyvältä kyllä vaikutti kokonaisuudessa, tollasen pikatestin perusteella. En siis kunnolla testannut.

Ainut "hermoja" raastava asia oli, että jos tehtävässä mokaa. Niin peli lataa aina kyseisen tehtävän uudestaan. Olisin kuvitellut, että tehtävän saa jäämään PS2:sen sisuksiin ilman että sitä pitää mokaamisen jälkeen latailla uudestaan. Alussa tietenkin meni aikaa päästä sisään, niin nuo latailut alkovat käymään "hermoille" hyvin nopeasti. Näin ainakin minulle.

Jos tuota ei huomioida. Niin näytti ja tuntui hyvältä. Ei todennäköisesti hullumpi sijoitus ;)

Mitä nyt vierestä olen katellut niin fps tipahtelee paikoin aika paljon, joka ainakin minua häiritsee jostain kumman syystä

Siis hetkonen, eikös tän pitänyt jo ilmestyä? Ainakaan VPD:n sivuilla ei ole peliä myynnissä ja siellä ne on yleensä jopa muutama päivä ennen kuin muualla. Elikäs, onx tää ilmestynyt jo?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Siis hetkonen, eikös tän pitänyt jo ilmestyä? Ainakaan VPD:n sivuilla ei ole peliä myynnissä ja siellä ne on yleensä jopa muutama päivä ennen kuin muualla. Elikäs, onx tää ilmestynyt jo?

Painappa refreshia/reloadia, on se ainakin VPD:ssä myynnissä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon

Painappa refreshia/reloadia, on se ainakin VPD:ssä myynnissä :)

No perhana eipä auta :)

PlayStation 2
06.09.2002 14:10
Vain varastossa olevat tuotteet listattu

> tuolla ei ollut Stuntmania :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

No perhana eipä auta :)

PlayStation 2
06.09.2002 14:10
Vain varastossa olevat tuotteet listattu

> tuolla ei ollut Stuntmania :confused:

varmaan loppunut sitten, aamupäivän listalla se oli vielä.

Kommenttia ihmiset kommenttia. Maailmalla peli on ainakin saanut "maailman turhauttavimman pelin" maineen. Latausjat myös ovat kuulemma luvattoman pitkiä. Kaiken kukkuraksi kenttä latautuu aina uudestaan kun on kämmännyt (aivan kuten Xshava kertoi aiemmin). Ja kämmejä tulee paljon. Latausta, eteenpäin ekalle etapille, moka, latausta, eteenpäin vähän pidemmälle kuin aiemmin, moka, latausta....samaa kaavaa turhautumiseen asti. Siis KUULEMMA, en ole vielä itse pelannut.

Grafiikka jakaa myös porukkaa kahtia. Jotkut väittävät sen olevan loistavaa PSone tasoa ja huonoa ja karkeaa PS2 tasoa. Lisäpelit ovat kuulemma parempia kuin itse main moodi, mutta ne aukeavat vasta päämoodin läpäistyäsi. Tästä en ole kylläkään aivan varma. Mutta etten "valehtele" ;) lisää, niin haluaisin kommenttia joltain joka on peliä päässyt jo pelaamaan...

Ylös Bottom