Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stuntman kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZedNut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ZedNut

Member
Eipä noi latausajat niin kovin pitkät mun mielestä oo; Kentän uudelleen lataukseen menee noin viisi sekuntia.
Grafiikat vois olla ehkä vähän paremmatkin. Nyt niistä tulee joskus harvoin sellasia PS1-flashbackkejä...:D
Autot siinä hajoo ihan kivasti, mutta ajettavuus on kyllä aika outo, kun olen viimeisen vuoden pelaillu GTA3:sta. Ratilla tuntuma vois olla parempi kuin tatilla(heh, toihan rimmaa :D :D ).
Turhauttavakin Stuntman on, mutta kaikesta huolimatta järkyttävän addiktiivinen peli!! Väänsin sitä ensi-istumalta yli neljä tuntia... joka on PALJON!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kävinpä sitten itsekin ostamassa kyseisen pelin ja ainakin osa ennakko haukuista ovat olleet turhia. Nimittäin peli on hyvä ja erittäin addiktiivinen. Graffat ovat pyllystä, mutta tunnelma on hyvä ja peli on haastava. Niin ja ei ne latausajat niin kauhean pitkiä oleetkaan :)

No, mun mielestä upea peli, ajotuntuma hyvä, grafiikat hyvät, ehkä vähäsen turhauttava, mutta panee yrittään aina uudestaan.
ei oikeen osaa moittia muuta kuin sitä turhaa? latailua uusinta yritysten välissä. Mahtavan näköisiä replyjä kun kämmää kunnolla
(rampilta myöhässä junan vaunujen väliin ja romua lentää...)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Graffat mun mielestä ihan ok ja toimivat, eivät tosin säväytä mitenkään. Pelin addiktiivisuus ällistyttävä ja välillä turhauttavakin (vielä kerran, prrkkkle...) Latausajat ei mitenkään mahdottomat, niiden välissä ehtii joskus jopa jäähdyttää hermoja hetken ;)

Onkos kukaan saanut mitään rattia toimimaan? Onkohan tullut kiire, että tuki on tiputettu kokonaan? Demossa ratti toimi ja ajokuvakulmiakin oli melkoisesti enemmän.

Ekaa leffaa pelatessa ne graffat on aika pylleröstä. Onneksi paranee huomattavasti pelin edetessä. Kyllä joku puhui aivan totta kun sanoi tätä peliä maailman turhauttavimmaksi peliksi. Monessa tehtävässä se on enimmäkseen helevetin hyvää tuuria jos pääsee läpi. Ehkäpä tähän asti turhauttavin on ollut se monsterauto-rata mitä jauhoin varmaan 4 tuntia ennenkuin pääsin sen läpi. Kyseenomaisessa radassa auto pomppi miten sattuu ja auto käyttäytyy ihan kuin ajettaisiin kuussa!

Täytyy sanoa että ei ole varmaan kuin pari hassua tehtävää missä olisi tosiaan nauttinut ajamisesta. Peli taitaa perustua enemmän siihen "Kerran vielä ja jos ei onnistu, lentää pleikkari seinään!"-ajatukseen :)

Olen muuten nyt siinä Bond-leffassa ja kyllä on taas hermoja raastavia otoksia...

Monster-autoilu oli kyllä hirveetä! Sitte se alko sujumaan kun tajus ajaa autojen päälle vain monsterin toisella puolella...
Toinen ärsyttävä tehtävä oli "Tame the train" Ainakin mulla oli suuria vaikeuksia päästä sen junan päälle ja pysyä siellä!! :mad:

Mä taas oikeastaan pidän "Bond"-leffojen stunteista, ne kun on niin vauhdikkaita. Eipä tarvi heitellä mitään hämäriä kässärikäännöksiä millään kankeella jeepillä tms. tai pelätä että rengas vähän hipasee minimaalisen pientä estettä/kulmaa ja sitte menikin koko stuntti pääsiäis-pashaksi :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ZedNut
tai pelätä että rengas vähän hipasee minimaalisen pientä estettä/kulmaa ja sitte menikin koko stuntti pääsiäis-pashaksi :D

Tiedän tunteen :) Nimimerkillä "Tuk Tuk on kiikkerä ajettava talon katolla".

Nousi viha pintaan tänään, kun yritin "bond"-leffan viimeistä stunttia sillä lamborghinilla...
Olin ajamassa ylös aallonmurtajalle/laiturille ja aikaakin oli portaiden alapäässä jäljellä vielä ruhtinaallisesti, koko stuntti oli mennyt siihen asti kuin unelma. Sitten se tapahtui. Ajoin portaita ylös varovaisesti pienellä nopeudella, kun sitten portaiden yläpäässä auto päätti pyörähtää pituusakselinsa ympäri(EI yli) katolleen!! :mad: Ja tämä tapahtui noin kävelynopeudella:eek:
Oletteko huomanneet, että alkupään leffojen kaikki stuntit "Conspiracyyn" asti on todella helppoja kun on vetäny pelin läpi. Ilmeisesti pelaajassa tapahtuu paljon kehitystä :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jarvis
Pystyykö kukaan kertomaan toimiiko tässä pelissä DF-ratti?

Ajattelin tossa huomenna testata, ei millään jaksa siirtää pöytää telkkarin eteen :)

Ja pistetäänpäs vähän kommenttia pelistä. Peli on erittäin addiktiivinen ja olen jauhanut sitä 3 h putkeen. Grafiikka on suurimmaksi osaksi todella upeaa, valitettavasti ruudunpäivityksen kustannuksella. n.90% ajastaan peli pyörii tasaisesti. mutta hidastelee jos ruudulla on paljon kamaa. Eikä minulle ole niin sanotusti tullut raivokohtauksia pelin kenttien suhteen. Vaikeustaso on paikallaan ja varsinkin tarkkuus kenttiä joutuu tahkoamaan. Pilaavat hieman pelin kulkua. Suorituksen jälkeiset replayt, ovat todella kaunista katsottavaa. Autot hajoavat upeasti kappaleiksi ja ympäristö on mallinnettu hyvin. Ja musiikki on todella loistavaa. Varsinkin toisen elokuvan country musiikki tempaisee mukaansa:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan

Grafiikka on suurimmaksi osaksi todella upeaa, valitettavasti ruudunpäivityksen kustannuksella. n.90% ajastaan peli pyörii tasaisesti. mutta hidastelee jos ruudulla on paljon kamaa. Suorituksen jälkeiset replayt, ovat todella kaunista katsottavaa. Autot hajoavat upeasti kappaleiksi ja ympäristö on mallinnettu hyvin. Ja musiikki on todella loistavaa. Varsinkin toisen elokuvan country musiikki tempaisee mukaansa:D

Grafiikoista voi olla montaa eri mieltä. Mun mielestä grafiikka on todella rumaa, varsinkin Stunt Areenalla. Älytöntä värinää ja viimeistelemätöntä koodia pukkaa siihen malliin, etten olekaan aikoihin tämmöistä nähnyt. Replayssakin kaikki ihmiset ovat joitain ihmeen tönkkösuolattuja muikkuja, jotka sätkivät sivuun auton kohdalle sattuessa. Varmaankin Reflectionin pojat ovat alkaneet jo keskittymään Driver 3:seen. Se on kylläkin totta, että autot hajoavat todella upeasti osa kerrallaan ja ajofysiikkahan on loistavaa Reflectionin laatua.

Itse peli on kylläkin todella hyvä ja addiktiivinen. Ei ollenkaan huono ostos, mutta kyllä kunnon koodauksella tästä pelistä olisi saanut huomattavasti nätimmän :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Grafiikoista voi olla montaa eri mieltä. Mun mielestä grafiikka on todella rumaa, varsinkin Stunt Areenalla. Älytöntä värinää ja viimeistelemätöntä koodia pukkaa siihen malliin, etten olekaan aikoihin tämmöistä nähnyt. Replayssakin kaikki ihmiset ovat joitain ihmeen tönkkösuolattuja muikkuja, jotka sätkivät sivuun auton kohdalle sattuessa. Varmaankin Reflectionin pojat ovat alkaneet jo keskittymään Driver 3:seen. Se on kylläkin totta, että autot hajoavat todella upeasti osa kerrallaan ja ajofysiikkahan on loistavaa Reflectionin laatua.

Itse peli on kylläkin todella hyvä ja addiktiivinen. Ei ollenkaan huono ostos, mutta kyllä kunnon koodauksella tästä pelistä olisi saanut huomattavasti nätimmän :)

Nojoo, ihmiset kyllä ovat hieman tönkköjä.

Tietääkös kukaan muuten, mitä pitää tehdä siinä Monster truck areena tehtävässä. Olen ajanut varmaan kymmenen kierrosta, mutta ei ota onnistuakseen. Siis käsittääkseni siinä pitää hajoittaa jokainen auto? Riittääkö auton katon hajoittaminen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan

Tietääkös kukaan muuten, mitä pitää tehdä siinä Monster truck areena tehtävässä. Olen ajanut varmaan kymmenen kierrosta, mutta ei ota onnistuakseen. Siis käsittääkseni siinä pitää hajoittaa jokainen auto? Riittääkö auton katon hajoittaminen?

Aluks mäkin luulin, että kaikki autot pitää hajottaa, mutta en ole ihan varma siitä. Kannattaa ajaa vaan kierroksia niin helekutisti, niin kyllä se maali vastaan tulee. Kannattaa muuten ajaa joissain kohdissa vaan toisen puolen monster renkailla. Aikaa meni tunti, kun oppi tekniikan :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Aluks mäkin luulin, että kaikki autot pitää hajottaa, mutta en ole ihan varma siitä. Kannattaa ajaa vaan kierroksia niin helekutisti, niin kyllä se maali vastaan tulee. Kannattaa muuten ajaa joissain kohdissa vaan toisen puolen monster renkailla. Aikaa meni tunti, kun oppi tekniikan :)

Joo, elikkä aamulla meni läpi, ajoin 2 kierrosta. Nähtävästi pitää ajaa yksi kierros sillä tavalla että, aika ei laske minkään checkpointtia ennen alle 10 sekuntiin.

Ja tiedoksi, että en saanut df rattia toimimaan. Peli ei reagoinut millään tavalla rattiin, eikä valikoista löytynyt ratille mitään tukea/calibrointia.

:confused: Ihmettelen ku tuota väitetään "vaikeaksi"... 10h takana ja monacossa? Muutamaa tehtävää joutu tahkoomaan about rallaa 30 kertaa, mut yleensä meni siinää 5-10 kerralla läpi... ja hermot ei ollu kuin yhen kerran kovilla... vedin sitä moottorikelkkatehtävää, jossa hypätään sinne talliin... hyppyyn asti oli 100% ja sit iski joku vitun bugi ja kelkka ei mennytkään läpi siitä "aukosta" vaikka osu ihan keskelle :rolleyes: ... Näitä pikkubugeja on aina sillon tällön näkynyt... Toi monacon eka tehtävä vaikuttaa aika kivalta... meinaan se toisen rekan ohitus on aika kiikkerä, ku on juuri auton kokonen reikä, josta pujahtaa ja sit vielä pitää varoa sitä takaa-ajettavaa, joka tulee ihan viereen...

Ei voi muuta sanoa kun Fucking Tuk Tuk! :)

Kuva kulmissa ois voinu kyllä vähän paranneella, takaa päin ainakaan mä en meinaa millään osua mihinkään pienee koloon mistä pitää ajaa (esim. puitten välistä, autopesula välistä)
Edestä kuvattuna taas on muuten vaan hankala ajaa.
On kyllä tosissaan semmonen peli, että pitää aina ennalta päättää monta kertaa pelaa jotta joskus edes loppettaisi pelaamisen. :)

Yhtä asiaa en ymmärrä DVD extroista... Satuin jopa lukemaan ohjekirjasta ja siellä puhutaan jotain musiikkivideosta eli onko ne jotain piilotettuja ominaisuuksia??
Oon tällä hetkellä vasta tossa kuuluisassa (ja pirullisessa) monster truck tehtävässä, joten pitääkö jatkaa tahkoamista vai opetellä englantia? ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mi-ki
Oon tällä hetkellä vasta tossa kuuluisassa (ja pirullisessa) monster truck tehtävässä, joten pitääkö jatkaa tahkoamista vai opetellä englantia? ;)

jooh, tuossa stuntissa meni vähän aikaa.
tarkoitus on kiertää rata kolme kertaa.
joidenkin autojen yli kannattaa ajaa monster truckin vain toisen puolen renkaat, jotta se ei lähde pomppimaan liikaa.

Monster Truckin minä ainakin pääsin läpi ajelemalla sen läpi niin ettei yhdenkään checkpointin aika ala juoksemaan (kuten tuolla joku aijemmin jo totesi)... itse ajoin 2. kierroksen läpi tollalailla ja kolmanella kaadoin sit auton ja pääsin läpi vaikken kerennyt aloittaa 3. kierrosta...

Ylös Bottom